۲۶ آذر ۱۳۹۴

طراحی ارگونومیک پیشرفته در ماشین لباسشویی Twin Wash ال‌جی

ال‌جی TWIN Wash برای تناسب بیشتر با فضای یک ماشین لباسشویی معمولی با درب جلو طراحی شده است؛ بنابراین، هیچ چیزی برای آسایش بیشتر قربانی نشده است. درب اصلی ماشین لباسشویی هم‌راستا با مرکز مخزن در بالاتر از مدل‌های متداول تعبیه شده و در زاویه‌ای متمایل شده است که پر کردن و خالی کردن مخزن اصلی ماشین لباسشویی راحت‌تر شود.

ماشین لباسشویی کوچک و جایگاه پایین می‌تواند به صورت جداگانه خریده شود تا به دارندگان کنونی ماشین‌های لباسشویی ال‌جی که درب جلو دارند همه فواید TWIN Wash را با قیمتی مناسب ارائه ‌دهد. ال‌جی TWIN Wash در دو رنگ جذاب در دسترس است: استیل مدرن و سفید. ال‌جی TWIN Wash برای طراحی پیشرفته مورد تأیید قرار گرفته و اوایل امسال برنده جایزه Red Dot Design Award و IDEA شده است.

ال‌جی TWIN Wash انقلابی در صنعت است زیرا راهکاری برای مشکلات قدیمی این عصر در زمینه زمان انجام شست‌وشو ارائه می‌دهد. خانه‌دارها با TWIN Wash دیگر به شست‌وشوی لباس مانند قبل فکر نمی‌کنند. با این ماشین لباسشویی می‌توان شست‌وشو را در هر روزی از هفته انجام داد. این نوعی تفکر مبتکرانه است که ال‌جی را در بخش ماشین لباسشویی پیشتاز می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید