۲۹ آذر ۱۳۹۴

لطفاً مزاحم نشوید!

فرض کنید در کلاس درس هستید، در جلسه‌ای مهم شرکت دارید، و یا حتی می‌‌خواهید به خواب ناز فرو روید و ابداً دوست ندارید مزاحمی داشته باشید یا صدایی نابه‌هنگام از تلفن هوشمند شما بلند شود…

خب باید انتظارش را داشته باشید که همیشه در این جور مواقع یک صدای مزاحم پیدا می‌شود! چه می‌شود هم از قابلیت‌های تلفنتان استفاده کنید و هم هیچ صدایی از آن در نیاید و مخل آسایش شما و اطرافیان شود؟!

 با Nexus 5X نهایت آسایش را دارید! یکی از قابلیت خیلی خوب در Nexus 5X ال‌جی حالت “لطفاً مزاحم نشوید” یا همان Do not Disturb است که با فعال کردن آن به شما اطمینان می‌دهد فقط اعلان‌هایی که می‌‌خواهید را در زمانی که می‌خواهید دریافت کنید.

dnd-1

  • برای استفاده از این قابلیت، به قسمت تنظیمات بروید.
  • در منوی تنظیمات، به دنبال صداها و اعلان‌ها یا Sound & Notification بگردید و بر روی آن ضربه بزنید.
  • در این منو، گزینه Do not disturb یا لطفاً مزاحم نشوید را انتخاب کنید. این قابلیت همه صداها به جز هشدارها را بی‌صدا می‌کند.

در قسمت Priority only allows، شما می‌توانید برای این قابلیت استثنا هم قایل شوید و تماس‌ها و پیام‌های افراد خاص را دریافت کنید. حتی می‌توانید با گزینه Repeat callers اعلام کنید که تماس‌های دریافتی مکرر از یک فرد طی 15 دقیقه آتی را دریافت کنید.

اگر نگاهی به قسمت Settings > Sound & notification > Do not disturb > Automatic rules بیاندازید، می‌توانید قانون‌های منظمی را ایجاد کنید. خیلی خوب است که در ساعات خواب و استراحت شما گزینه “لطفاً مزاحم نشوید” را فعال کنید؛ حتی شما می‌توانید آن را به صورت خودکار، در زمانی که رخدادی در تقویم دارید، روشن کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید