۰۱ آذر ۱۳۹۴

هوشمندتر از یک ساعت هوشمند معمولی

ساعت هوشمند ال‌جی Watch Urbane 2nd Edition از اتصال سلولی برخوردار است. بنابراین شما می‌توانید تلفن همراه هوشمندتان را در جیب خود بگذارید زیرا ال‌جی Watch Urbane 2nd Edition خودش هوشمند است. اما نه یک هوشمند معمولی؛ هوشمندی که هوشمندتر از یک هوشمند معمولی است!

چقدر هوشمند؟ آن قدر هوشمند که دیگر نیازی به تلفن هوشمندتان نیست و لازم نیست مدام به والدین خود جواب دهید که چرا همیشه سرتان توی موبایلتان است و چه کار دارید می‌کنید!

اتصال بدون سیم!

این اولین ساعت هوشمند Android Wear است که به اتصال سلولی تجهیز شده است؛ بدین معنی که نیاز نیست تلفن هوشمند خود را نزدیک به آن نگه دارید تا تماس‌های تلفنی را دریافت کنید یا ایمیل‌های خودتان را چک کنید.

مثال بزنیم؟ فرض کنید می‌خواهید برای پیاده‌روی صبحگاهی بیرون بروید و منتظر یک تلفن مهم هم هستید اما نمی‌خواهید وقتی در حال انجام فعالیت هستید بایستید و تلفن خود را جواب بدهید. اینجاست که Watch Urbane 2nd Edition به کمک شما می‌آید. این ساعت هوشمند ال‌جی با گوشی‌های هوشمند اندروید و دیگر هوشمندها از طریق اتصال سلولی ارتباط برقرار می‌کند. می‌توانید بدون کنار کشیدن و توقف به تماس خود پاسخ بدهید.

ساعتی مخصوص ورزش

علاوه بر ذات خلاقانه و باشکوه در ال‌جی Watch Urbane 2nd Edition، این ساعت هوشمند هر کاری را که از یک ساعت (هوشمند یا غیر هوشمند) انتظار دارید را با بدنه استیل ضدزنگ و کیفیت بالای نمایشگر P-OLED ارائه می‌دهد. این محصول از قابلیت LG Health نیز برخوردار است که به مذاق آنهایی که اهل دویدن‌های صبحگاهی هستند بیشتر خوش می‌آید.

۵ نظر

محسن ۱ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

آیا اینساعت در ایران هم عرضه شده و یا برنامه ای برای عرضه آن وجود دارد؟

ال جی ۳ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

خیر دوست عزیز،

این محصول به طور رسمی وارد بازار ایران نشده است.

T ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
این ساعت کی وارد بازار ایران میشه ؟ و قیمت تقریبی اش چنده ؟
من میخوام ساعت هوشمند بگیرم و این ساعت رو میخوان ولی الان مجبورم که سامسونگ بگیرم
اگر لطف کنید تاریخ وروردش رو بگید ممنون میشم

ال جی ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

این محصول به طور رسمی وارد بازار ایران نمی‌شود.

T ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

ممنون
خب برای خرید این محصول چی کار باید کنیم ؟ چه جوری باید سفارش بدیم ؟

نظر دهید