۲۲ آذر ۱۳۹۴

یلدا را با ال‌‎جی جشن بگیرید

 

کمپین جدید اینستاگرام ال‌جی با عنوان “یلدا” شما را به مسابقه عکاسی دعوت می‌کند.

زندگی کوتاه است؛ آن قدر که حتی یک دقیقه اضافه بودن را که پیام آور یک دقیقه بیشتر با هم بودن است باید جشن گرفت و شاد بود؛ و زندگی یعنی همین دور هم بودن‌ها و بهانه‌های کوچک برای شاد زیستن. بیایید بخندیم تا با آغاز فصل سرد، هر چه تاریکی و سرما و خستگی هست تا سحر اولین روز زمستان از وجودمان رخت بربندد.

پس، در محفل یلدایی و آریایی خود ما را هم سهیم کنید. ال‌جی، دوست‌دار شادی‌هایتان، شما را به ثبت لحظات به یادماندنی از یلدای زیبا فرا می‌خواند. با موضوع “یلدا” عکس بگیرید و یک گوشی هوشمند و متمایز ال‌جی V10 برنده شوید.

اگر می‌خواهید شانس خود را برای بردن یک عدد گوشی هوشمند ال‌جی V10 امتحان کنید، کافیست:

  • با موضوع “یلدا” عکس بگیرید. (مهم نیست با چه تلفن همراه، تبلت یا دوربینی عکس می‌گیرید.)
  • عکس خود را در صفحه اینستاگرامتان با افزودن هشتگ #LGV10YALDA در زیر عکس آپلود کنید.
  • علاوه بر هشتگ بالا، صفحه @iranlge و @lgmobile.ir  را نیز در زیر عکس خود ذکر (Mention) کنید.
  • کسانی که صفحه اینستاگرام خصوصی (Private) دارند بهتر است عکس خود را به صفحه اینستاگرام ایران ال‌جی (instagram.com/iranlge) به صورت دایرکت بفرستند.

فراموش نکنید که تصاویر ارسالی حتماً خلاقانه و با موضوع “یلدا” باشند. در ضمن، مهلت ارسال تصاویر هنری و خلاقانه شما تا 10 دی ماه است. لازم به ذکر است تصاویری که برای ال‌جی ارسال می‌کنید توسط هیئت داوری ال‌جی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و برترین عکس انتخاب خواهد شد.

برنده نهایی، بعد از دریافت پیام از سوی ال‌جی مبنی بر برنده شدن، می‌بایست اصل عکس و نوع دوربینی که تصویر با آن ثبت شده است را برای ال‌جی ارسال کند. در غیر این صورت، از دور مسابقه حذف شده و شانس به کاندیدای بعدی خواهد رسید.

شرکت‌کننده‌ای که برنده یک دستگاه گوشی هوشمند ال‌جی V10 می‌شود این شانس را نیز دارد که عکسش به عنوان عکس منتخب هیئت داوران ال‌جی در مجله “فرش قرمز” ال‌جی چاپ شود.

منتظر تصاویر هنری و خلاقانه شما هستیم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید