۱۴ دی ۱۳۹۴

پیشرفته‌ترین نمایشگرهای شرکت LG Display در نمایشگاه CES 2016

بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند قبل از دیگران، تحول هیجان‌انگیز در فناوری نمایشگر را مشاهده کنند.

  • نمایشگرهای لول‌شدنی با نهایت خمیدگی که نمایانگر آینده تلویزیون هستند به نمایش درخواهند آمد.
  • پنل 139 اینچ OLED عمودی به شکل S برای نمایشگرهای تبلیغاتی در هر طرفش تصویر یا ویدئوی متفاوتی را نمایش می‌دهد.
  • پنل 25 اینچ LCD موجی شکل به نام Waterfall یا آبشار برای اتومبیل‌ها با فضای داخلی منحنی متناسب است.

سئول، کره (4 ژانویه 2016)- شرکت LG Display، پیشگام جهانی در فناوری‌های نمایشگر، اولین محصولاتی را در صنعت به نمایش می‌گذارد که بیانگر پیشگامی فناوری OLED و LCD در نمایشگاه CES 2016 در لاس‌وگاس از 6 تا 9 ژانویه هستند.

شرکت LG Display از پیشرفته‌ترین فناوری‌های خود تحت شعار “تخیل شما، ابتکار ما” در نمایشگاه اختصاصی خود در مرکز همایش لاس‌وگاس پرده‌برداری خواهد کرد. این سالن نمایش به دو بخش محصولات OLED و LCD تقسیم می‌شود که هر بخش به طور مجزا بر رشد سریع بازارهای نمایشگر خودرو و نمایشگر تبلیغاتی تمرکز می‌کند؛ این بازارها فرصتی جدید برای ارائه تبحر و مهارت فناوری متمایز این شرکت است.

این نمایشگاه بر مزایای OLED شامل کیفیت برتر تصویر و انعطاف بی‌‌نهایت در طراحی تأکید خواهد داشت؛ این معیارها OLED را به انتخابی مناسب برای بسیار از دستگاه‌ها و لوازم الکترونیک تبدیل می‌کند.

شرکت LG Display پنل‌های 65 و 77 اینچ UHD OLED را به نمایش خواهد گذاشت. این پنل‌ها نهایت کیفیت تصویر را از نظر کنتراست، دقت رنگ و زاویه دید دارند. مثلاً پنل‌های 65 و 77 اینچ تلویزیون OLED از قابلیت HDR با سیاهی کامل و روشنایی بهتری برخوردارند و کیفیت تصویر بی‌رقیب و همان گاموت رنگی که در مانیتورهای حرفه‌ای وجود دارد را برای ویرایش فیلم‌ها ایجاد می‌کنند.

این شرکت نمایشگرهای مفهومی خود در آینده را نیز به نمایش خواهد گذاشت. این نمایشگرها بر شکل داینامیک OLED تأکید دارند؛ یکی از این موارد تولید اولین نمایشگر 18 اینچ 30 درجه لول‌شدنی است که می‌توانند مانند یک روزنامه لوله شود؛ مورد دیگر تلویزیون 55 اینچ با نمایشگر OLED است که به باریکی کاغذ است زیرا مدارهای الکتریکی آن به طور جداگانه نصب شده‌اند؛ اتصال یک جفت نمایشگر 65 اینچ OLED و تولید یک نمایشگر بسیار مقعر از ایده‌های دیگر است.

شرکت LG Display با معرفی نمایشگر 55 اینچ دو رو به عنوان تابلوی تبلیغاتی که هر طرفش تصویر متفاوتی را نشان می‌دهد و هم چنین نمایشگر 139 اینچ با آرایش عمودی (VTO) که از 8 پنل 65 اینچ OLED دو رو که به هم متصل شده‌اند و شکل S را ایجاد کرده بر پتانسیل OLED در بخش تبلیغات تأکید خواهند داشت. این نمایشگر VTO نیز در هر طرف خود تصویر یا ویدئوی متفاوتی را به نمایش می‌گذارد.

در بخش LCD، شرکت LG Display با معرفی یک پنل تلویزیون 65 اینچ پیشگامی خود را در صنعت به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر از عناصر طراحی پیشرفته شامل فناوری Art Slim این شرکت و همین طور ویژگی “بدون حاشیه” استفاده می‌کند. با ویژگی “بدون حاشیه” حاشیه بین لبه و صفحه‌نمایش حذف می‌شود. این نمایشگاه از پنل 65 اینچ UHD برای تلویزیون رونمایی می‌کند؛ پنلی که بر پایه فناوری M+ با HDR ساخته شده و مصرف انرژی را تا 35 درصد کاهش می‌دهد و در عین حال نیز سطح روشنایی را حفظ می‌کند یا به عبارت دیگر، روشنایی را با همان میزان مصرف انرژی تا 50 درصد افزایش می‌دهد. این اولین پنل 8K با 4320×7680 پیکسل است که بر پایه فناوری 8K تولید می‌شود.

در بخش تبلیغاتی، محصولات متفاوتی با فناوری‌های پیشرفته پتانسیل ایجاد بازارهای جدید را نمایش می‌دهند. این شامل نمایشگر 86 اینچ LCD کشیده‌شده با نسبت تصویر 58:9 است که برای تابلوهای تبلیغاتی نظیر تابلوهای اطلاع‌رسانی در فرودگاه، تبلیغات و فروشگاه‌ها مناسب است. نمایشگر دیوار ویدئو نیز از 4 صفحه‌نمایش 55 اینچ LCD و باریک‌ترین لبه در جهان به اندازه 0.9 میلی‌متر تشکیل شده است.

در بخش خودرو، شرکت LG Display از نمایشگر LCD منحنی 25 اینچ به نام آبشار (Waterfall) پرده‌برداری می‌کند که در فضای داخلی خودرو تعبیه می‌شود. علاوه بر این، نمایشگر 10.3 اینچ LCD با فناوری لمس درون‌سلولی پیشرفته نیز می‌تواند به لمس راننده، حتی هنگامی که دستکش به دست دارد، پاسخ دهد.

این شرکت از یک نوت‌بوک 11.6 اینچ دو در یک پرده‌برداری می‌کند که ترکیبی از نوت‌بوک با یک تبلت است و نیز نمایشگرهای 23 اینچ مانیتور با فناوری لمس درون‌سلولی پیشرفته که در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به کار می‌رود نیز معرفی می‌شوند. این فناوری از مفهوم طراحی سبک و باریک برای نوت‎‌بوک‌ها و مانیتورها بهره می‌برد. افزون بر این، این شرکت فناوری متمایزی را معرفی می‌کند که در بازار نسل آینده نمایشگر پیشگام خواهد بود؛ این نمایشگر شامل یک نوت‌بوک 15.6 اینچ UHD با فناوری M+ است که مصرف انرژی را کاهش می‌دهد و هم چنین یک پنل مانیتور 31.5 اینچ 8K که کیفیت تصویر زنده و طبیعی را نمایش می‌دهد نیز معرفی خواهد شد.

دکتر سانگ-بئوم هان، معاون و مدیرعامل شرکت LG Display، گفت: «شرکت LG Display با برآورده کردن نیاز بازار و تقاضا برای فناوری‌های متفاوت محصولات موفقی را با مشتریان به اشتراک گذاشته است. ما با ارائه محصولات متنوع به ارائه ارزش‌های متمایز به بازار و مشتریان و نیز تقویت پیشگامی شرکت با پاسخگویی به گرایش‌های بازار روبه‌رشد OLED ادامه خواهیم داد. این شامل بخش خودرو و تبلیغاتی که رشد سریعی دارند نیز می‌شود.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید