۲۳ دی ۱۳۹۴

اعضای برگزیده باشگاه روی خوش زندگی در اکران خصوصی “شیفت شب” حضور یافتند

پیرو عضویت سرکار خانم نیکی کریمی – بازیگر، کارگردان، مترجم و عکاس ارزشمند کشورمان- در باشگاه روی خوش زندگی، ایشان یک جلسه نمایش اختصاصی آخرین ساخته خود (فیلم شیفت شب) را به اعضای باشگاه وفاداری ال‌جی-گلدیران اهدا نمودند.

شب هفدهم دی ماه 1394، برای اعضای برگزیده “باشگاه روی خوش زندگی” در جشنواره “قدردانی از بهترین مشتریان”، در بردارنده یک رویداد ویژه هنری بود.

در این شب زمستانی، اعضای برگزیده باشگاه به دعوت نیکی کریمی، بازیگر و کارگردان سرشناس کشورمان، در اکران خصوصی فیلم “شیفت شب” در پردیس سینمایی ملت حضور یافته و به تماشای این فیلم نشستند.

LG-VIP-Club-Cinema-Niki-Karimi-001

شیفت شب، آخرین ساخته نیکی کریمی در ژانر اجتماعی است. در جشنواره فیلم فجر در سال 1393، لیلا زارع، بازیگر نقش اول این فیلم، به عنوان برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن انتخاب شد.

همچنین، دیپلم افتخار و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش سودای سیمرغ برای مجموعه بازی و کارگردانی نیکی کریمی به ایشان اهدا شد.

LG-VIP-Club-Cinema-Niki-Karimi-002

آشنایی بیشتر با شیفت شب

 شیفت شب، فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی و نویسندگی مشترک نیکی کریمی و علی اصغری است که در ۲۷ آبان ۱۳۹۴ در سینماهای ایران اکران شد.

 در این فیلم، داستان زنی به نام ناهید به تصویر کشیده می شود که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند …

LG-VIP-Club-Cinema-Niki-Karimi-003

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید