۰۳ دی ۱۳۹۴

ال‌جی V10 به بازار ایران آمد

تهران، 3 دی ماه 1394-  شرکت ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از جدیدترین تلفن همراهش که خلاقیتی بی‌نظیر در طراحی خود دارد طی مراسمی باشکوه در هتل اسپیناس سعادت‌آباد رونمایی کرد.

این تلفن همراه شگفت‌انگیز تقریباً همزمان با بازارهای جهانی به طور رسمی وارد بازار ایران می‌شود. میهمانان بسیاری از اقصی نقاط ایران برای تماشای V10 در این مراسم گرد هم آمدند؛ گوشی هوشمندی که تمامی انتظارات در مورد کسب جوایز صنعتی و نقدهای مثبت را برآورده کرده است.

در این مراسم که روز پنج شنبه، سوم دی ماه، برگزار شد تعداد کثیری از خبرنگاران و کارشناسان این حوزه حضور داشتند. همچنین مسئولان و کارشناسان ال‌جی در کنفرانس خبری این مراسم به سؤالات خبرنگان پاسخ دادند.

اولین گوشی هوشمند از سری V ال‌جی برای ارائه تجربه چندرسانه‌ای غنی و مختص مشتریانی که تشنه شبکه‌های اجتماعی هستند طراحی شده است. ال‌جی V10 امکانات متمایز و کاملاً جدیدی مانند صفحه‌نمایش دوم، دو دوربین جلو و حالت دستی یا Manual برای ویدئو دارد که مصرف و خلق محتوای چندرسانه‌ای را تا جایی که امکان دارد یکپارچه و روان می‌کند. ال‌جی V10 از باتری جداشدنی مخصوص ال‌جی (3 هزار میلی‌آمپر) و درگاه کارت حافظه برخوردار است و قرار است اولین گوشی هوشمندی باشد که خط مشی‌های SanDisk برای Extreme Photo-Imaging Capabilities (قابلیت‌های بی‌نهایت برای عکس و تصویربرداری) را دنبال کند تا تجربه عکاسی و فیلم‌برداری استثنایی در یک تلفن همراه هوشمند را ارائه دهد.

به عنوان یک گوشی هوشمند و چندرسانه‌ای پیشرفته، کیفیت صدا جزو اولویت‌ها بود. ال‌جی V10 موسیقی با صدای باکیفیت را از طریق Hi-Fi DAC با 32 بیت توسط فناوری ESS که برای اولین بار در یک تلفن همراه وجود دارد ارائه می‌دهد. این کار با بالابردن نمونه‌برداری فایل‌های صوتی با کیفیت استاندارد و رساندن آن به فرمت های-فای 32 بیت انجام می‌شود. میکروفون‌ها و سیستم‌های صوتی و همین طور هدفون‌های Quad Beat 3 اختصاص داده شده به این گوشی که با همکاری AKG Acoustics، سازنده اروپایی هدفون‌های پیشرفته، تولید شده برای حرفه‌ای‌ها در نظر گرفته شده است. با جدیدترین نسخه از هدفون‌های Quad Beat ال‌جی، کاربران V10 از صدای پایین غنی‌تر و صدای بالای واضح‌تری لذت خواهند برد.

نکات برجسته دیگر در مورد ال‌جی V10 عبارت است از:

  • صفحه‌نمایش دوم: این صفحه ‌نمایش “همیشه‌روشن” بالای نمایشگر 5.7 اینچ QHD IPS Quantum قرار دارد و قابلیت‌های تولیدی در V10 را بدون تأثیر بر عمر باتری بهتر می‌کند.
  • دو دوربین جلو: دو دوربین در جلو با دو لنز مجزا می‌تواند سلفی 80 درجه استاندارد یا با زاویه عریض 120 درجه ثبت کند.
  • حالت دستی ویدئو: حالت Manual می‌تواند با تنظیم گزینه‌هایی نظیر سرعت شاتر، سرعت کادر، ایزو، تراز سفیدی و فوکوس، حتی در حال ضبط، ویدئوهایی با کیفیت حرفه‌ای خلق کند.
  • قاب مقاوم Resilient Dura Guard از استیل ضدزنگ SAE با درجه 316L ساخته شده و قاب Dura Skin بسیار محکم نمایشگر را ایمن کرده و آن را در برابر ضربات و افتادن‌های ناگهانی محافظت می‌کند.

یک مدیر رسانه‌ای شرکت ال‌جی گفت: «پیش از این در دنیای باطراوت اپلیکشین‌های شبکه‌های اجتماعی موبایلی جای ال‌جی V10 خالی بود. از ابتدای طراحی، V10 به عنوان یک گوشی هوشمند چندرسانه‌ای طراحی و ساخته شده که محصول برای محیط اشتراک‌گذاری باشد. امیدواریم با V10 به شما نشان دهیم که یک گوشی هوشمند چقدر می‌تواند توانمند باشد. مردم ایران علاقه بسیار زیادی به شبکه‌های اجتماعی در ایران نشان داده‌اند. ال‌جی V10 گوشی هوشمندی است که از آغاز برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی طراحی شده است. ایرانیان ساعات زیادی را با تلفن‌های همراهشان می‌گذرانند، بنابراین، شایسته بهترین‌ها هستند.»

علاقه‌مندان به V10 می‌توانند به زودی این گوشی هوشمند را در ایران از فروشگاه‌های معتبر تهیه نمایند و از فناوری‌های ناب استفاده‌شده در این گوشی هوشمند لذت ببرند.

۴ نظر

محمدرضا ۴ دی ۱۳۹۴ پاسخ

سلام ، من یکی از طرفدارای این گوشی هستم وقتی معرفی شد از اون موقع منتظر این گوشی بودم تا بیاد چون یکی از مهمترین دلایلی که میخواستم بخرمش حافظه داخلی ۶۴ گیگ این گوشی هستش ولی جدیدا متوجه شدم بر خلاف کشورهای دیگر دنیا ۳۲ گیگ این گوشی را نمایندگی آورد حالا میخواستم بدونم نمایندگی ۶۴ گیگ این فبلت را میاره ؟ یا باید دنبال بدون گارانتیش باشم ؟ ممنون میشم جواب بدین . با تشکر

حامد ۴ دی ۱۳۹۴ پاسخ

سلام و خسته نباشید به شما یک سوال دارم. این فروشگاههای مجاز که میگین کجا هستند من یک گوشی LG G4 خریدم حدودا سه ماه پیش از یک فروشگاهی که مدعی بود نماینده شما است ولی گارانتیی که به من داد متفاوت بود لطفا آدرس فروشگاههای مجازتون رو البته در شهر تبریز به ما اعلام کنید تا از این فروشگاهها موبایل و لوازم جانبیشو خریداری کنیم با تشکر حامد از شهر تبریز

بهنام.ش ۶ دی ۱۳۹۴ پاسخ

خیلی عالی هست فقط خیلی ها نتونستن تهیه کنن و فکر میکنم با توجه به نظرات تو اینستا گرام ال جی همه منتظر فروش با گارانتی باشن…

بهنام.ش ۶ دی ۱۳۹۴ پاسخ

وی ۱۰ واقعا گوشی لوکس و قدرتمندی هست و اغواگری بی مانندی داره …امیدوارم بتونم یکی بخرم

نظر دهید