۰۵ دی ۱۳۹۴

ال‌جی V10 را با گارانتی رسمی بخرید

ال‌جی V10، جدیدترین گوشی هوشمند ال‌جی، بالاخره با برگزاری مراسم اعلام عرضه رسمی، در روز پنج شنبه گذشته، با شکوه وارد ایران شد و از امروز در تمامی فروشگاه‌های نمایندگی ال‌جی با گارانتی رسمی در دسترس هموطنان عزیز است.

هیچ شکی نیست که ال‌جی V10 بهترین گوشی هوشمند اندروید است که می‌توانید بخرید و ظاهراً امریکایی‌ها نیز همین عقیده را دارند. به گفته ال‌جی، 450 هزار دستگاه ال‌جی V10  تنها ظرف 45 روز اول، بعد از آغاز عرضه این گوشی هوشمند به ایالات متحده، فروخته شده است. به عبارت دیگر، هر روز 10 هزار دستگاه V10 فروخته شده که رقمی ستودنی و شگفت‌انگیز است.

LG V10

ال‌جی بر این باور است که این گوشی هوشمند بیشتر نسل جوان را شیفته خود کرده است زیرا حدود 37 درصد از خریداران بین 25 تا 35 سال سن دارند. شاید دلیل این استقبال را بتوان در سهولت خلق ویدئوهای باکیفیت جست و نیز این حقیقت که ال‌جی V10 اولین گوشی هوشمندی است که از حالت ضبط ویدئویی دستی یا Manual بهره می‌برد.

LG-V10

اگر هنوز در مورد مشخصات فنی ال‌جی V10 اطلاعاتی ندارید، باید بگوییم که این گوشی هوشمند نمایشگر 5.7 اینچ IPS Quantum با 1440×2560 پیکسل دارد و نمایشگر ثانویه آن 2.1 اینچ است که بیشتر میانبری برای برنامه‌های کاربردی، اعلان‌ها و کارهای دیگر محسوب می‌شود. در ال‌جی V10 پردازنده کوالکوم Snapdragon 808، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نهفته است که با کارت حافظه میکرواس‌دی تا 2 ترابایت ارتقا پیدا می‌کند. گوشی هوشمند و متفاوت ال‌جی بهترین دوربین بازار را دارد و همان طور که قبلاً هم اشاره کردیم قابلیت حالت دستی برای ویدئو کنترل بیشتری را در زمان تصویربرداری به شما می‌دهد.

V10

۰ نظر

ارسال نظر در این پست بسته شده است.

نظر دهید