۰۹ دی ۱۳۹۴

اکوسیستم پیشرفته خانه هوشمند ال‌جی با SmartThinQ Hub در نمایشگاه CES 2016

هاب هوشمند و جدید ال‌جی اعلان‌ها را از لوازم خانگی و حسگرها ارسال می‌کند، یادآوری برای برنامه‌های آتی را نمایش می‌دهد و موسیقی پخش می‌کند.

سئول، 30 دسامبر 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از جدیدترین محصول اکوسیستم اینترنت اشیا با نام SmartThinQ Hub در نمایشگاه CES 2016 پرده‌برداری می‌کند. ال‌جی SmartThinQ Hub به عنوان دروازه‌ای برای حسگرهای هوشمند و لوازم خانگی متصل به اینترنت در خانه عمل می‌کند اما فراتر از آن است و قابلیت نمایش یادآوری‌ها از تقویم‌های شخصی و پخش موسیقی از بلندگوهایش را دارد. SmartThinQ Hub که طراحی باشکوه و زیبایی دارد از یک نمایشگر 3.5 اینچ و رنگی LCD برخوردار است و به یک برنامه کاربردی تلفن هوشمند متصل است تا ارتباط دوطرفه با لوازم خانگی هوشمند و حسگرهای هوشمند در خانه را برقرار کند.

SmartThinQ Hub پلت‌فرم SmartThinQ ال‌جی را توسعه می‌دهد و بر عملکرد لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، یخچال، فر، جاروهای روباتیک، تهویه هوا و تنوعی از حسگرها نظارت و کنترل دارد. SmartThinQ Hub با گردآوری اطلاعات از لوازم خانگی هوشمند و هم چنین محصولات معمولی که از طریق وای-فای،Zigbee  و بلوتوث به حسگرهای  SmartThinQ متصل هستند نقش اصلی را در پلت‌فرم خانه هوشمند ال‌جی دارد. اطلاعات به شکل اعلان روی صفحه‌نمایش LCD نمایش داده می‌شود تا از طریق بلندگو تجسم پیدا کند و به منزله یک هاب مرکزی خانه هوشمند عمل کند.

LG-SmartThinQ-Hub-2

ال‌جی SmartThinQ Hub درست مانند دیگر لوازم خانگی ال‌جی و محصولات مشتری برای ایجاد جلوه زیبایی در خانه طراحی شده است. این دستگاه بدنه‌ای متالیک در دو رنگ طلایی و مشکی دارد. نمایشگر LCD در زاویه‌ای متمایل شده که به آسانی قابل خواندن است و بلندگوی باکیفیت آن می‌تواند موسیقی را از هزاران ایستگاه رادیویی رایگان از iHeartRadio پخش کند یا هر چه در گوشی هوشمند یا تبلت هست را از طریق بلوتوث منتشر نماید.

ال‌جی SmartThinQ Hub با تعدادی از دستگاه‌های سازندگان یا تأمین‌کنندگان دیگری سازگاری دارد که از چارچوب منبع باز ائتلاف AllJoyn® Alliance پشتیبانی می‌کنند. ال‌جی به تازگی مشارکتی با Lowe’s تشکیل داده تا دستگاه‌های هوشمند ال‌جی را با سرویس‌های خانه هوشمند Lowe’s Iris ادغام کند. این شرکت دومین فروشنده زنجیره‌ای بزرگ سخت‌افزار در دنیاست. مشارکت ال‌جی با دیگر تأمین‌کنندگان خدمات یک مزیت اصلی برای سیستم خانه هوشمند ال‌جی است که سازگاری با چندین برند را در اولیت دارد. چنین مشارکتی به ال‌جی امکان می‌دهد تا بسته‌هایی را برای ایجاد امنیت بیشتر، ذخیره انرژی، مراقبت از هوا یا آسایش ارائه دهد که شامل یک SmartThinQ Hub، یک حسگر SmartThinQ  و تنوعی از لوازم خانگی هوشمند و دستگاه‌های سازندگان دیگر مانند چراغ‌های هوشمند، حسگرهای حرکتی و حسگرهای تشخیص رطوبت می‌شود.

LG-SmartThinQ-Sensor

جو سئونگ-جین، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و تهویه هوای ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی SmartThinQ Hub نمونه دیگری از رویکرد باز و آزادی است که ما در آینده خانه هوشمند به آن اعتقاد داریم. باز بودن و قدرت مشارکت با پیشگامان صنعت همان چیزی است که فناوری خانه هوشمند را برای مشتریان دسترس‌پذیرتر و آسوده‌تر می‌کند. و در پایان روز، چیزی را خواهید داشت که تمام راهبرد خانه هوشمند ماست.»

ا‌ل‌جی SmartThingQ Hub، حسگر SmartThingQ و دیگر محصولات هوشمند ال‌جی در سالن مرکزی واقع در مرکز همایش لاس‌وگاس، غرفه 8204، از 6 تا 9 ژانویه، به نمایش درخواهند آمد. برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ال‌جی در CES، لطفاً به وب‌سایت www.LGnewsroom.com/ces2016 سر بزنید.

LG-IoT-Ecosystem

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید