۰۵ دی ۱۳۹۴

با 6 حرکت غوغا می‌کند!

سیستم 6 Motion Direct Drive  ال‌جی با استفاده از ترکیب 6 حرکت شست‌وشوی متفاوت، کمک می‌کند تا برنامه های شست‌وشوی مختلفی متناسب با گستره وسیعی از پارچه‌ها وجود داشته باشد.

این سیستم هوشمند همچنین باعث می‌شود تا لباس آسیب نبیند و چروک کمتری داشته باشد. به لطف موتور  Inverter Direct Drive  ماشین لباسشویی‌های ال‌جی، قابلیت اطمینان بالایی دارند و بسیار کم ‌صدا هستند. شرکت ال‌جی زمان کارکرد این موتور را تا ۱۰ سال ضمانت می‌کند.

تکنولوژی 6 Motion ال‌جی، ‌حرکات ۶ گانه دست را در فرآیند شست‌وشو بازسازی نموده و باعث می‌گردد بتوانیم برای لباس‌های مختلف با الیاف متفاوت، حرکت مناسب را انتخاب و از بهترین عملکرد بهره‌مند شویم. این ویژگی همچنین مانع از باقی ماندن آثار پودر شست‌وشو بر روی البسه در مقایسه با دیگر محصولات مشابه در بازار گشته و رنگ و شفافیت پارچه ها را حفظ می‌نماید.

ups1_879x267

6  حرکت شست‌وشو همانند شست‌وشو با دست

پله‌ای: در این حرکت لباس‌ها به بالاترین نقطه در داخل دیگ (درام) برده شده و سریعاً به پایین انداخته می‌شوند. در این روش، علاوه بر ارائه شست‌وشویی قدرتمند، از چروک شدن لباس‌ها نیز جلوگیری به عمل می‌آید.
آبکشی: در این حرکت با توجه به چرخش با دور بسیار بالا، لباس‌ها به دور تا دور بدنه داخلی دیگ ( درام ) می‌چسبند. این امر موجب نفوذ بیشتر و بهتر آب و مواد شوینده به تمامی نقاط لباس می‌گردد.
پیچشی: این روش برای شست‌وشو بهتر با صدای کمتر است.
غلتاندن: روش معمول چرخش دیگ (درام) که در تمام لباسشویی‌های متداول، فقط از این روش استفاده می‌شود.
ساییدن: در این حرکت، درام با حرکت به چپ و راست در زیر لباس‌ها باعث حل شدن کامل مواد شوینده شده و پاک کردن لکه‌ها از روی لباس‌ها می‌شود.

تاب دادن: این حرکت بسیار ملایم برای شبیه‌سازی حرکات شست‌وشوی ملایم دستی، مخصوص لباس‌های ظریف و حساس است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید