۳۰ دی ۱۳۹۴

بچشید تا باور کنید

در اجاق گاز LG SIGNATURE خروجی گرما سه برابر قدرتمندتر از مدل‌های کنونی است و سرعت فن کانوکشن دو برابر سرعت بیشتری دارد. به همین دلیل می‌تواند هوای گرم شده را تحت کنترل درآورد. با قابلیت ProBake Convection ال‌جی غذاهایی عالی با پخت یکنواخت طبخ خواهید کرد.

  • گرمای پایدار و عالی
  • سرعت کباب کردن: 20 درصد سریع‌تر

 oven2

گرمایش اینفرارد

در اجاق گاز LG SIGNATURE غذاها بدون نیاز به پیش‌گرمایش 20 درصد سریع‌تر طبخ می‌شوند. المنت‌های گرمایشی اینفرارد (مادون قرمز) ال‌جی فر را تا دمای سرخ شدن گرم می‌کند؛ بدون این که نیاز به پیش‌گرمایش باشد. بدین ترتیب، 20 درصد در کل زمان پخت صرفه‌جویی می‌شود.

oven3

طبخ غذا با استفاده از اشعه مادون قرمز

در این حالت از همان فناوری گریل‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌شود که در فضای باز استفاده می‌شود. با این قابلیت، غذاهای شما آبدارتر از پخت به شیوه سنتی خواهد بود.

gallery_5_oven_01

قابلیت EasyClean

با یک فر تمیز تنها 10 دقیقه فاصله دارید. قابلیت EasyClean ال‌جی به شما امکان می‌دهد فر با سرعت بیشتری تمیز شود. فقط با استفاده از 3 مرحله می‌توانید کاری کنید که فر گاز شما بدرخشد؛ البته، بدون استفاده از کف‌های شیمیایی یا گرمای بالا. با اسپری کردن آب در فضای داخلی فر و فشار دادن کلید EasyClean همه چیز تمام می‌شود. ده دقیقه بعد، شما می‌توانید جرم‌ها و پسماندهای غذا را از دیواره‌ها و کف فر پاک کنید.

oven4

ظرفیت بزرگ

تعداد میهمان‌ها زیاد است؟ تعداد ظرف‌ها هم زیاد است؟ مشکلی نیست. با فر دوبل این گاز و ظرفیت 7.3 فوت مربع یک شام راحت و بی‌دردسر درست کنید زیرا گنجایش زیادی در اختیار شماست. برای غذاهای کم‌حجم‌تر، می‌توانید از فر بالا که زودتر گرم می‌شود استفاده کنید. برای مراسم بزرگ، تمام فضای لازم برای طبخ غذاهای مورد نظرتان وجود دارد؛ آن هم در دماهای متفاوت و به صورت هم‌زمان.

gallery_5_oven_02

مشعل UltraHeat

مشعل UltraHeat ال‌جی با بالاترین سرعت جوش 18,500 BTU هر ذره از غذای مورد علاقه شما را با قدرت بیشتری طبخ می‌کند. دیگر لازم نیست برای جوشاندن آب انتظار بکشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید