۲۱ دی ۱۳۹۴

تلویزیون‌ LG SIGNATURE ال‌جی در نمایشگاه CES 2016

از برجسته‌ترین محصولات در مجموعه ممتاز و پیشرفته برند LG SIGNATURE می‌توان به تلویزیون حیرت‌انگیز 4K OLED اشاره کرد.

این برند جدید بهترین فناوری‌ها و بهترین طراحی را تحت یک نام واحد گرد هم آورده است. نگرش LG SIGNATURE این است که همیشه ناب و پیشرفته بماند و این در مورد جوهره یا ذات هر محصول صدق می‌کند.

تلویزیون OLED جدید LG SIGNATURE بیشترین فناوری را برای بیشترین میزان غوطه‌ور کردن بیننده به ارمغان می‌آورد.

تلویزیون LG SIGNATURE OLED  جایزه بهترین ابتکار را در نمایشگاه CES 2016 از آن خود کرد زیرا با حذف عناصر غیرضروری که بیننده را از غوطه‌ور شدن در تماشا بازمی‌دارد نشان از نهایت سادگی چشم‌نوازی دارد. تلویزیون LG SIGNATURE OLED از طراحی منحصربه‌فرد Picture-on-Glass (تصویردرشیشه) بهره‌مند است که به پنل OLED ضخامت 2.57 میلی‌متر، قاب پشت نیمه شفاف و سیستم بلندگوی خطی روبه‌جلو می‌بخشد. برای نیل به این بدنه یکپارچه، که با هر دکوراسیون داخلی درهم می‌آمیزد، طراحان تمام چیزهای غیرضروری را حذف کردند و بلندگوها را داخل پایه تعبیه نمودند.

تلویزیون LG SIGNATURE OLED از نشان معتبر Ultra HD Premium از ائتلاف UHD برخوردار است و با استانداردهایی مطابقت دارد که توسط سازمان صنعت برای وضوح، HDR، نهایت روشنایی، میزان سیاهی، وسعت گاموت رنگ، کیفیت صدا و دیگر معیارها ایجاد شده است. تلویزیون LG SIGNATURE با قابلیت‌های HDR، کاهش نوردهی، پنل 10 بیت/ قدرت پردازنده 10 بیت، قابلیت ColorPrime Pro و webOS 3.0 نمایانگر نهایت فناوری در زمینه تلویزیون است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید