۱۳ دی ۱۳۹۴

در میلاد با سعادت دو نور؛ افتتاح همزمان فروشگاه‌های خرده‌فروشی گلدیران پلاس

 

به گزارش روابط عمومی گلدیران، همزمان با اعیاد میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) و نیز تولد حضرت مسیح، مراسم افتتاح فروشگاه‌های جدید خرده‌فروشی با حضور مقامات عالی ال‌جی و گلدیران، در چند شهر کشور و به صورت همزمان برگزار شد.

فروشگاه‌های خرده‌فروشی گلدیران به سرعت در حال گسترش‌اند. این نوع فروشگاه‌ها در قالب استاندارد ال‌جی/گلدیران و با بهره‌گیری از کارشناسان فروش ورزیده، نقش تاثیرگذاری در تقویت برندینگ ال‌جی و گلدیران بر عهده دارند.

فروشگاه‌های هفت حوض و افسریه در تهران، عباسی در تبریز، سیتی سنتر در اصفهان و کوثر در مشهد فروشگاه‌های خرده‌فروشی بودند که از بدو افتتاح با استقبال خوب مشتریان روبه‌رو شدند. در این فروشگاه‌ها، امکان عرضه نمایشگاهی محصولات برتر ال‌جی، تست محصول و کسب اطلاعات از کارشناسان مطلع به همراه تبلیغات درون فروشگاهی حرفه‌ای از جمله ویژگی‌های هستند که ارتقاء سطح آگاهی مشتریان را با هدف هدایت مشتری به سمت بهترین خرید در بر می‌گیرند.

یکی از مدیران عالی خرده فروشگاه گلدیران⁺ می‌گوید: «هدف از تاسیس این فروشگاه‌ها ایجاد شرایطی مناسب برای آسانتر کردن خرید مشتریان و در دسترس قرار گرفتن محصولات ال‌جی در نزدیکی محل سکونت شهروندان و ارائه خدمات متمایزی شامل حمل و نصب ویژه به صورت همزمان و نیز تجربه یک خرید خوب است.»

شرکت‌های ال‌جی و گلدیران افتخار دارند محصولات دارای تکنولوژی روز دنیا را با هدف نشان دادن «روی خوش زندگی» به مشتریان عرضه کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید