۲۸ دی ۱۳۹۴

راهنمای خاموش کردن صفحه‌نمایش دوم در ال‌جی V10

ال‌جی با ارائه صفحه‌نمایش دوم در ال‌جی V10 یک جایگاه مستحکم برای این گوشی هوشمند در میان سایر رقبایی که در سال 2015 عرضه شدند باز کرد.

این صفحه‌نمایش کوچک که همیشه‌روشن است مانند یک نوار در بالای صفحه‌نمایش اصلی و مستطیل‌شکل V10 تعبیه شده است. به جای اینکه LED به کاربر در مورد اعلان‌های در حال انتظار اطلاع بدهد، این نوار همیشه با نور کمی آنها را به نمایش شما می‌گذارد و ساعت و برنامه‌های کاربردی که پیامی در انتظار مشاهده دارند را نشان می‌دهد.

این یک ویژگی راحت است اما گاهی اوقات ممکن است بخواهید این صفحه‌نمایش خاموش شود و چیزی نمایش ندهد. وقتی گوشی به حالت ذخیره انرژی رود این قابلیت به طور خودکار خاموش می‌شود. اما نه به این معنی که کاربر نمی‌تواند خودش رفتار نمایشگر را در کنترل داشته باشد.

در اینجا ما روش‌هایی به شما یاد می‌دهیم که با کمک آنها بتوانید هر وقت که خواستید صفحه‌نمایش دوم را خاموش یا روشن کنید.

1- به قسمت تنظیمات بروید

مثل همیشه، سفر شما با پایین کشیدن نوار اعلان‌ها و رفتن به تنظیمات آغاز می‌شود.

Head-to-settings

2- تنظیمات نمایشگر

زیر زبانه “نمایشگر” یا Display، گزینه “صفحه‌نمایش دوم” یا Second screen را انتخاب کنید. حالا شما به منویی می‌روید که لازم داریم.

Display-settings

3- خاموش کردن صفحه‌نمایش دوم

به شما حق انتخاب داده می‌شود: زمانی که صفحه گوشی خاموش است نوار اعلان صفحه‌نمایش دوم خاموش باشد، وقتی صفحه‌نمایش اصلی روشن است خاموش باشد یا همیشه خاموش باشد. وقتی گزینه سوم را انتخاب می‌کنید، ال‌جی V10 با مهربانی به شما یادآوری می‌کند که صفحه‌نمایش دوم دیگر اعلان‌ها را به شما نمایش نمی‌دهد تا زمانی که خودتان از طریق همین منو آن را روشن کنید.

Turn-Second-screen-off

4- ذخیره انرژی

ال‌جی V10 حالت ذخیره انرژی مخصوص به خود را دارد. وقتی این حالت فعال است، صفحه‌نمایش دوم به صورت خودکار خاموش خواهد بود. شما می‌توانید این حالت را با رفتن به زبانه General در منوی “باتری و ذخیره انرژی” یا Battery & power saving تغییر دهید.

Battery-saving

5- مسدود کردن استفاده از صفحه‌نمایش دوم

انتخاب برای مسدود کردن یا ممانعت استفاده از صفحه‌نمایش دوم به این معنی است که هر وقت در حالت ذخیره باتری بودید صفحه‌نمایش دوم سیاه شود. (صفحه‌نمایش دوم به دلیل درصد پایین باتری یا به صورت خودکار یا به انتخاب خود کاربر فعال می‌شود).

Block-use-of-second-screen

۱ نظر

میثم ۳۰ دی ۱۳۹۴ پاسخ

با سلام خدمت اساتید محترم
سوالی که اینجا مطرح میشه اینه که اگه قرار باشه صفحه نمایش دوم رو خاموش کنیم پس الجی برای چی اونو ساخته؟

نظر دهید