۲۰ دی ۱۳۹۴

محصولات موبایل ال‌جی در نمایشگاه CES 2016

ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه CES 2016 از سری جدید K از گوشی‌های هوشمندش با مدل‌های K10 و K7 پرده‌برداری کرد.

گوشی‌های هوشمند سری K ال‌جی از طراحی براق و الگودار، مدرن و شیکی برخوردارند که ظاهری منحنی و مدرن برای جذب مخاطبان جوان دارد. طراحی براق و الگودار با 2.5D Arc Glass جدید ال‌جی (شیشه قوس‌دار دوونیم بعدی) برای ایجاد سبکی یک‌دست و صاف تکمیل می‌شود؛ چیزی که تنها از گوشی‌های هوشمند سری K امکان‌پذیر است زیرا کناره‌های آن بدون کلید است. طراحی گوشی‌های K10 و K7 از طبیعت الهام گرفته است و خیلی گران‌تر و خاص‌تر از چیزی که هستند به نظر می‌رسند.

علاوه بر این سری جدید، ال‌جی V10 نیز به نمایش گذاشته شد. این گوشی هوشمند چندرسانه‌ای که امکانات بسیار عالی و حیرت‌انگیزی برای تصویربرداری دارد اولین و متمایزترین تلفن هوشمندی است که از حالت فیلم‌برداری دستی، دو صفحه‌نمایش و دو دوربین جلو برای ثبت سلفی برخوردار است.

در بخش دیگری از غرفه موبایل ال‌جی، هدست بلوتوث جدید و بی‌سیم Tone Infinim به نمایش گذاشته شده بود.  هدست Tone Infinim (مدل HBS-910) طراحی امروزی‌تر، کیفیت صدای بهتر و راحتی بیشتری برای مشتری به ارمغان می‌آورد.

هدست بلوتوث جدید Tone Infinim سیم جمع‌شو و کیفیت صدای هارمان/کاردون را از مدل قبلی خود به ارث می‌برد. امکانات منحصربه‌فرد دیگر بدنه متالیک و باتری بادوام است. این هدست از فناوری به‌روزشدۀ بلندگوی چهارلایه برخوردار است که با کمک آن تجربه صوتی مرغوب و درجه یک با تعادل بهتر در تمامی محدوده‌های صدا میسر می‌شود و نسبت فرکانس پاسخدهی برای صدای بم غنی‌تر و واضح‌تر خواهد بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید