۲۷ دی ۱۳۹۴

مروری بر نکسوس 5X ال‌جی

جدیدترین گوشی هوشمند گوگل، ذات خانواده نکسوس را در خود حفظ کرده است، با این تفاوت که در یک بدنه بسیار باریک و کامپکت، بهترین و بیشترین امکانات را شاهد هستید. باتری این موبایل، با صفحه نمایش 5.2 اینچ تمام روز همراه کاربر است و در میانه کار دستتان را در حنا نمی‌گذارد.
البته لازم به یادآوری است عمری که برای باتری گوشی‌های همراه ذکر می‌شود، تقریبی است. میزان شارژدهی باتری به عوامل مختلف و نوعِ مصرف کاربر بستگی دارد. از جمله باید به آنتن‌دهی گوشی، شبکه موبایل، سن باتری، دمای پردازش، تنظیمات گوشی و اپلیکیشن‌های صوتی و غیره اشاره کرد.

سرعت بسیار بالا
زیر صفحه نمایش 5.2 اینچ این گوشی، پردازنده 6 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808 قرار دارد که همه کارهای گوشی را با سرعت بسیار بالا انجام می‌دهد.

دوربین عالی با نورگیری زیاد
گوشی نکسوس 5X ال‌جی، دو دوربین با کیفیت و امکانات عالی دارد. دوربین عقب، 12.3 مگاپیکسل و دوربین جلو 5 مگاپیکسل هستند که عکس‌هایی با وضوح و کیفیت عالی ثبت می‌کنند. دوربین عقب این گوشی به دلیل داشتن پیکسل‌های 1.55um بزرگ‌تر، نور بیشتری جذب می‌کند و حتی در شرایط کم‌نور نیز عکس‌های خوبی می‌گیرد. به لطف وجود اپلیکیشن‌های دوربین گوگل و گوگل Photos، می‌توانید همه لحظه‌های خود را با کیفیت بالا ثبت و ذخیره کنید. از دیگر امکانات دوربین می‌توان به گزینه +HDR اشاره کرد که از یک تصویر چندین عکس با نورهای متفاوت می‌گیرد و با هم ادغام می‌کند و در نهایت یک عکس عالی و باکیفیت ارائه می‌دهد. همچنین می‌توان به Photo Sphere اشاره کرد که امکان عکاسی 360 درجه به کاربر می‌دهد.

امنیت ساده: اثر انگشت
به لطف وجود حسگری که در پشت گوشی تعبیه شده، کاربر خیلی سریع‌تر و ساده‌تر از همیشه قفل نمایشگر را باز کند و به محتویات داخلی گوشی دسترسی داشته باشد. فقط با یک لمس، گوشی باز و اپلیکیشن‌ها در دسترس هستند.

سیستم‌عامل مارشملو اندروید
گوگل، جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید، یعنی مارشملو (Android 6.0 Marshmallow) را در جدیدترین گوشی خود گنجانده است که عملکرد بسیار سریع و امکانات زیادی دارد.

۲ نظر

سیامک ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

نسخه ۳۲ گیگ رو کی میارین پس؟

مهدی ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

همه منتظر نسخه ۳۲ هستن
۱۶ گیگ رو کسی نمیخره

نظر دهید