۱۷ دی ۱۳۹۴

معرفی برنده نهایی مسابقه عکاسی اینستاگرام ال‌جی

مسابقه عکاسی ال‌جی با موضوع “یلدا” ۱۰ دی ماه تمام و امروز برنده نهایی آن مشخص شد.

از میان حدود ۶۰۰ عکس، ۳ عکس به عنوان عکس‌های منتخب خلاقانه و هنری با محوریت یلدا انتخاب شد و هیئت داوری ال‌جی که همیشه در پی خاص‌ترین ایده‌ها و خلاقانه‌ترین تصاویر است تصویری که توسط Piksi.Dust ثبت شده بود را به عنوان برنده اعلام کرد.

مانا مترجم‌زاده از کرج (با نام کاربری Piksi.Dust در اینستاگرام) برنده خوش‌اقبال یک دستگاه تلفن هوشمند ال‌جی V10 از مسابقه عکاسی ال‌جی با موضوع “یلدا” شد.

این شرکت‌کننده‌ علاوه بر این که برنده یک دستگاه گوشی هوشمند ال‌جی V10 می‌شود این شانس را نیز دارد که عکسش به عنوان عکس منتخب هیئت داوران ال‌جی در مجله “فرش قرمز” ال‌جی چاپ شود.

ضمن تشکر فراوان از دیگر کاربرانی که در این مسابقه شرکت کردند و عکس‌های خلاقانه‌ای با محوریت یلدا ارسال کردند، به این کاربر عزیز صمیمانه تبریک می‌گوییم و امیدواریم بهترین و شادترین لحظات زندگی‌اش را با ال‌جی V10 ثبت کند.

دفتر ال‌جی با این برنده عزیز تماس گرفت و از وی خواست تا اصل عکس ثبت شده را برای دفتر ال‌جی ارسال کند تا صحت عکس مورد تآیید هیئت داوری قرار گیرد. ال‌جی، پس از تأیید عکس، از ایشان در مورد نحوه اطلاع از این مسابقه و شرکت در آن پرسید:

«راستش من وقتی موضوع مسابقه رو دیدم، به نظرم خیلی جالب و در عین حال ساده و خودمونی به نظر میومد و خب امکانات خاصی هم به اون صورت نداشت. نمادهای یلدا برای ما انار و آجیل شب یلدا هست بیشتر، که خب خانواده‌ها دور هم جمع میشن و شادی می‌کنند، کنارشم خوراکی‌های خوشمزه پاییزی رو میل می‌کنند. من خودم انار رو خیلی دوست دارم، و گفتم که حتماً توی عکس ازش استفاده کنم. ایده اولم این بود که اناری گوشه کادر باشه، و دونه‌های انار ازش بیرون ریخته باشند و شکل یک کاسه اناری رو تشکیل بدن که توش آجیل ریخته شده. این ایده رو اجرا کردم و جزو یکی از عکس‌هایی بود که فرستادم. اما به نظر خودم خیلی جالب نیومد. همین طور از زوایای مختلف به عکاسی ادامه دادم، و در آخر به این عکس رسیدم که باز هم دونه‌های سرخ انار مثه یه جویبار کوچک به پایین سرازیر شدن و آجیل‌ها رو در بر گرفتند. 🙂 این عکس رو من با دوربین تلفن همراهم گرفتم و فقط از فیلترهای اینستاگرام برای ادیتش استفاده کردم.»

و در پایان، به همه آنهایی که در این مسابقه برنده نشده‌اند این نوید را می‌دهیم که مسابقات دیگری در راه است. منتظر باشید و ما را مثل همیشه همراهی کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید