۰۹ دی ۱۳۹۴

معرفی مدل جدید از هدست پرطرفدار Tone Infinim ال‌جی در سال 2016

این دستگاه بی‌سیم صوتی دورگردنی که در سراسر جهان پرطرفدار است طراحی باریک‌تر و صدای بهتری را ارائه می‌دهد.

سئول، 29 دسامبر 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از جدیدترین هدست Tone Infinim (مدل HBS-910) در نمایشگاه CES 2016 پرده‌برداری خواهد کرد. این هدست طراحی امروزی‌تر، کیفیت صدای بهتر و راحتی بیشتری برای مشتری به ارمغان می‌آورد. دسترسی به این محصول برای مشتریان امریکایی در ماه فوریه خواهد بود و پس از آن عرضه در بازارهای اصلی آسیا و اروپا آغاز می‌شود.

هدست بلوتوث جدید Tone Infinim، که مدل به‌روزشده از هدست پرطرفدار HBS-900 است، نقاط قوت مدل قبلی مانند سیم جمع‌شو و کیفیت صدای هارمان/کاردون را به ارث می‌برد. هدست Tone Infinim امکانات و ویژگی‌هایی دارد که در هیچ کدام از هدست‌های بی‌سیم رقیب یافت نمی‌شود؛ نظیر این امکانات بدنه متالیک و باتری بادوام است. این هدست از فناوری به‌روزشدۀ بلندگوی چهارلایه برخوردار است که با کمک آن تجربه صوتی مرغوب و درجه یک با تعادل بهتر در تمامی محدوده‌های صدا میسر می‌شود و نسبت فرکانس پاسخدهی برای صدای بم غنی‌تر و واضح‌تر خواهد بود.

LG_HBS-910_01

هدست بلوتوث جدید Tone Infinim به خوبی از پس محیط‌های شلوغ و پرسروصدا مانند متروهای پرجمعیت یا خیابان‌های شهر برمی‌آید و این هیچ چالشی برای این محصول جدید به حساب نمی‌آید. میکروفون‌های دوتایی برای حذف صداهای مزاحم به کاربران امکان می‌دهد تماس‌ها را در هر محیطی به خوبی مدیریت کنند. ال‌جی همراه با معرفی هدست بلوتوث جدید HBS-910 برنامه کاربردی رایگان Tone & Talk برای اندروید را به‌روز کرد. این برنامه دو قابلیت جدید Voice Memo و Find Me دارد که امکان ضبط مکالمات و کمک به یافتن گوشی هوشمند گم شده را فراهم می‌کند.

چانگ سو-هیون، معاون بخش محصولات شخصی مبتکرانه در ال‌جی الکترونیکس، گفت: «دستگاه Tone Infinim اصلی استاندارد جدیدی برای طراحی هدست‌های بی‌سیم ایجاد می‌کند. ما راهکاری صوتی ارائه کردیم که عمر باتری آن چندین روز دوام می‌آورد و طراحی آن به قدری راحت و متناسب است که وقتی از آن استفاده نمی‌کنید از پشت گردن نمی‌افتد؛ از همه مهم‌تر این که کیفیت صدای بی‌نظیری دارد. پس، جای تعجب نیست که سری Tone Infinim ال‌جی از طراحی‌هایی است که در این رسته از محصولات بیشتر کپی‌برداری می‌شود.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید