۱۰ دی ۱۳۹۴

همین امروز یک تلویزیون منحنی ال‌جی بخرید!!!

جشنواره تلویزیون‌های منحنی 4K ال‌جی امروز به پایان می‌رسد.

جشنواره تلویزیون‌های منحنی ال‌جی رویای داشتن یک تلویزیون زیبا و باکیفیت که مجهز به آخرین و پیشرفته‌ترین فناوری‌هاست را به واقعیت تبدیل می‌کند. این جشنواره با شرایط استثنایی از مشتریان ایرانی به گرمی استقبال می‌کند.

مشتریانی که از  ۱۴ آذر تا ۱۰ دی ماه اقدام به خرید و نصب یکی از تلویزیون‌های منحنی موجود در جشنواره کنند، به قید قرعه برنده قطعی یک دستگاه گوشی G4 یا سکه تمام بهار آزادی می‌شوند.

تلویزیون 4K OLED ال‌جی از پنل پیشرفته‌ای بهره‌مند است که توسط LG Display ساخته شده و از فناوری پیکسل چهاررنگ WRGB  اختصاصی ال‌جی برخوردار است. با ۳۳ میلیون پیکسل فرعی که برای ایجاد زنده‌ترین رنگ‌ها و نسبت کنتراست بی‌نهایت در حال تلاش هستند، بینندگان حس می‌کنند که یه چیز واقعی را تماشا می‌کنند. پیکسل‌هایی که از خودشان نور می‌دهند با رنگ‌های غنی‌تر، روشن‌تر و طبیعی‌تر سیاهی عمیق‌تر و سرعت پاسخدهی بیشتری را تضمین می‌کنند و به تفسیر حرکات روان و صاف در تلویزیون بدون پرش و مات‌شدگی کمک می‌کند.

صفحه‌نمایش باریک و منحنی تلویزیون 4K OLED ال‌جی که پایه‌ای روان شبیه به برگ دارد هم سینمایی است و هم خیلی شیک. برای انعطاف در نصب، تلویزیون EC9700 را به دیوار هم می‌توان متصل کرد. سیستم صدای چندکاناله ULTRA SURROUND ال‌جی عملکرد صوتی داردکه کیفیت تصویر برتر در این تلویزیون را جان می‌دهد. سیستم صدای ULTRA SURROUND با همکاری کارشناس صنعت، هارمان کاردون، طراحی شده است و محیطی غنی و با جزییات ایجاد می‌کند که حس غوطه‌ور شدن بیننده را بیشتر القا می‌نماید.

900-bottom

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید