۰۲ دی ۱۳۹۴

پرده‌برداری از مجموعه جدید و ممتاز Signature ال‌جی در CES 2016

 

این برند جدید و شگفت‌انگیز تصویری جدید از لوازم خانگی و لوازم الکترونیک مصرفی ال‌جی ارائه می‌دهد که تاکنون هرگز دیده نشده است.

سئول، 23 دسامبر 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) تصمیم دارد با رونمایی از سری محصولات جدید و ممتازش در CES 2016 بازار سرگرمی خانگی و لوازم خانگی را بلرزاند. این محصولات جدید و پیشرفته ال‌جی برندی متمایز خواهد بود که ابتکاراتی منحصربه‌فرد و خاص ال‌جی سیگنچر (LG SIGNATURE) دارد. مجموعه جدید برای اولین بار در CES به نمایش درخواهد آمد و فروش آن در بازارهای اصلی نظیر امریکای شمالی، اروپا و آسیا به زودی آغاز خواهد شد.

مجموعه LG SIGNATURE توسط یک تیم خاص داخل خود شرکت با دقت انتخاب و طراحی شده و از کارشناسان پیشگام در طراحی خط مشی می‌گیرد. LG SIGNATURE در ابتدا شامل تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی و تصفیه هوا است و با توسعه برند محصولات بیشتری به آن افزوده می‌شود.

تجسم “بدیع” بودن الهام‌بخش فلسفه طراحی در برند LG SIGNATURE بود. این محصولات برای دست‌یابی به ظاهر یکپارچه LG SIGNATURE عاری از هر گونه قابلیتی هستند که آنها را از روح برند جدا می‌کند. نتیجه این برند خانواده‌ای از محصولات است که بهترین کیفیت را دارد و حس انحصاری بودن را به مشتریان می‌دهد.

همه را به بازدید از وب‌سایت www.LGSIGNATURE.com دعوت می‌کنیم تا قبل از CES نیم‌نگاهی به این محصولات بیاندازید. عابران پیاده در میدان Times Square، شهر نیویورک، و سیرک Piccadilly Circus، لندن، می‌توانند ویدئوی این برند را در بیلبوردهای تبلیغاتی ال‌جی از همین امروز ببینند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید