۰۲ دی ۱۳۹۴

چگونه با ال‌جی G4 ویدئوی 4K ضبط کنیم؟

گوشی هوشمند ال‌جی G4 که چند ماهی است در بازار ایران خودنمایی می‌کند بهترین امکانات را در خود گنجانده است. یکی از آنها ضبط ویدئوی 4K است.

برای اینکه 32 گیگابایت حافظه داخلی در G4 حفظ شود، ضبط ویدئوی 4K به طور پیش‌فرض فعال نیست. لازم به ذکر است که این قابلیت چیزی نیست که همه به آن نیاز داشته باشند. پس، منطقی است که ضبط ویدئوی UHD 4K به طور پیش‌فرض غیرفعال باشد اما تغییر دوربین از حالت HD به UHD بی‌نهایت ساده است.

استفاده از برنامه دوربین در ال‌جی G4 بسیار ساده است. همه تنظیمات با چیدمانی معقول در سمت راست قرار گرفته اما روی آنها برچسب عنوان نخورده است. شاید فهمیدن عملکرد آیکون‌ها برای افرادی که آماتور هستند سخت باشد. گفته‌ها حاکی از آن است که اغلب کاربران دوربین را باز می‌کنند، بر روی تنظیماتی که آیکون آن شبیه چرخ‌دنده است در قسمت پایین سمت چپ ضربه می‌زنند. اینجاست که ردیف دوم تنظیمات مانند آنچه در تصویر زیر می‌بینید ظاهر می‌شود.

g4 camera

یک فهرست ثانویه تنظیمات و گزینه‌ها برای دوربین ال‌جی G4 است. دومین آیکون نسبت تصویر 16:9 است که شما با ضربه بر روی آن باید تنظیمات ویدئو را در آنجا انجام دهید. وقتی انتخاب کردید پنجره دیگری با کنترل‌های بیشتر برای اندازه حسگر دوربین و گزینه‌های ویدئو ظاهر می‌شود.

Screenshot_2015-06-04-14-30-52

اولین گزینه UHD است که ویدئوی 4K ضبط می‌کند. گزینه دوم (که به طور پیش‌فرض فعال است) ضبط full 1080p HD است. بعد از آن هم گزینه معمولی ویدئوی 720p را می‌بینید و یک گزینه جدید ضبط ویدئو با حرکات آهسته 120 FPS Slo-Mo. فقط کافیست بر روی گزینه چر‌خ‌دنده ضربه بزنید، نسبت تصویر 16:9 را انتخاب کنید و سپس روی آیکون UHD ضربه بزنید.

همان‌طور که در اسکرین‌شات آبی می‌بینید ما وارد تنظیمات شدیم و همین کارها را انجام دادیم. حالا، ضبط ویدئوی دوربین به طور دستی به 4K تغییر پیدا کرده است. اکنون، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلید ضبط ویدئو را که درست بالای دوربین عکاسی است بزنید تا ضبط ویدئو با کیفیت Full 4K فوراً آغاز شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید