۰۳ دی ۱۳۹۴

کمک‌های اولیه!

مشکل: لباس‌های حساسیت‌زا

اگر شما مریض هستید یا یکی دیگر از اعضای خانواده دچار مشکلات حساسیتی یا بیماری مسری است، خیلی مراقب باشید و در شستن لباس‌ها نهایت دقت را به عمل آورید. برخی افراد هم هستند که به مواد شوینده حساسیت دارند.

اول از همه باید مطمئن شوید از مواد شوینده ضدحساسیت برای شستن لباس‌ها استفاده می‌کنید. بیشتر حساسیت‌ها به دلیل چیزهایی نظیر مایت‌های گرد و خاک، کرک و پر حیوانات خانگی ایجاد می‌شود.

بهترین راه برای شستن لباس‌هایی که همراه با مواد حساسیت‌زا هستند، مانند بالش و ملحفه، این است که از بخار شدید آب استفاده شود.

در ماشین لباسشویی ال‌جی، با استفاده از برنامه شست‌وشوی Allergiene برای شست‌وشوی لباس‌های افراد بیمار یا آنهایی که حساسیت‌های پوستی دارند می‌توانید از شر مواد حساسیت‌زا راحت شوید.

پوست بعضی از افراد به برخی از شوینده حساسیت دارد. در صورت حساس بودن پوست، نباید از این مواد در ماشین لباسشویی استفاده کرد چرا که از این طریق حساسیت پوستی به تمام بدن منتقل می‌شود.
همچنین استفاده از نرم کننده‌ها و شوینده‌های معطر نیز برای شستن افراد مبتلا به آسم و آلرژی و لباس‌های نوزادان و کودکان مناسب نیست و باید آنها را با دست و با مواد شوینده ملایم بشویند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید