۰۶ بهمن ۱۳۹۴

اولین بلندگوی خطی و منحنی ال‌جی در بازار ایران

بلندگوی خطی LH-180SPK که اولین بلندگوی خطی یا ساندبار منحنی ال‌جی محسوب می‌شود به تازگی وارد بازار ایران شده است و در نمایندگی‌های ال‌جی-گلدیران به فروش می‌رسد. این بلندگوی خطی با ظاهر زیبا و منحصربه‌فرد و جذابش برای یکپارچه شدن با طراحی تلویزیون‌های منحنی ال‌جی ساخته شده است.

انحنای بی‌نظیر بدنه

طراحی ساندبار خمیده ال‌جی به‌روزرسانی و بسیار زیباتر از مدل‌های پیشین ظاهر شده است. کیفیت صدای فراگیر آن نیز عالی است. سادگی طراحی این دستگاه برای هر نوع دکوراسیونی مناسب است. حتی می‌توانید با بلندگوهای این ساندبار بر زیبایی بیشتر چیدمان خانه نیز بیفزایید. ساندبار ال‌جی با تلویزیون OLED یا هر نوع تلویزیون منحنی دیگری جفت می‌شود.

01_The_ultimate_curve

کیفیت صدای عالی

منحنب بودن این ساندبار به بهتر شدن کیفیت صدای فراگیر آن نیز کمک بسیاری کرده است و صدا را در همه طرف اتاق پخش می‌کند. کاربر از شنیدن صدای کامل و باکیفیت لذت خواهد برد. در همه بلندگوها توییتر نصب شده و باعث می‌شود تا صدا واضح‌تر و رساتر به گوش برسد. با این ساندبار، کیفیت صدای عالی را تجربه خواهید کرد.

02_Exquisite_sound

استفاده از موبایل برای کنترل بلندگوها

با بلندگوی خطی منحنی ال‌جی، حس فناوری پیشرفته به کاربر منتقل می‌شود چون مثلاً می‌توانید به کمک Google Cast داخلی موسیقی، رادیو یا پادکست‌های مورد علاقه خود را روی ساندبار پخش کنید. برای این کار باید از گوشی موبایل خود کمک بگیرید. فقط کافی است روی کلید Cast در برنامه کاربردی موبایل کلیک کنید.

04_Use_your_Phone_to_Control_the_Speakers

سرویس‌های آنلاین صدا

با داشتن سیستم صوتی Music Flow ال‌جی خیلی راحت می‌توانید به سرویس‌های آنلاین موسیقی همانند  Spocify، Deezer، Napster  و TuneIn دسترسی داشته باشید.

پخش اتوماتیک صدا توسط Range-of-Flow ال‌جی

فقط کافی است به Music Flow نزدیک شوید. با فناوری Range-of-Flow ، ساندبار به صورت خودکار با موبایل یا تبلت شما سینک می‌شود و موسیقی در حال پخش را اجرا می‌کند.

06_Auto_Music_Play_by_LG_Range-of-Flow

گزینه  Home Cinema

ساندبار Music Flow ال‌جی را به شبکه وصل و آن را با بلندگوهای Music Flow سینک کنید از تجربه سینمای خانگی لذت ببرید.

07_Home_Cinema_Mode

گزینه  Multi-room(پخش صدا در چند اتاق)

بلندگوهای ساندبار را در اتاق‌های مختلف بگذارید و موسیقی دلخواه خود را در همه اتاق‌ها پخش کنید. یا حتی می‌توانید در هر اتاقی به طور جداگانه موسیقی‌های متفاوتی پخش کنید. برای اینکه یک موسیقی در همه اتاق‌ها به طور واحد پخش شود، کافی است بلندگوها را با هم سینک کنید.

05_Multi-room_Mode_LAS950M-COPY-1

پخش موسیقی  HD

این ساندبار تقریبا از بیشتر فرمت‌های موسیقی پشتیبانی می‌کند و حتی می‌توانید فایل‌های صوتی 24 بیت/192 کیلوهرتز HD همانند FLAC، WAV  و AIFF را پخش و اجرا کنید. با Music Flow ال‌جی فایل‌های صوتی پرحجم را هم می‌توان به‌راحتی به اشتراک گذاشت.

چت خانگی

خیلی جالب است که می‌توانید برای بلندگوها پیام کوتاه بفرستید تا آماده آمدن شما باشد تا به خانه که رسیدید، موسیقی دلخواهتان را پخش کند. با پیام کوتاه می‌توانید تایمر اتوماتیک و آلارم را تنظیم و آهنگ‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

07_Home_Chat_LAS950M-COPY-1

شبکه یکپارچه

با ترکیب فناوری شبکه و وای‌-فای دو بانده 2.4 تا 5 گیگاهرتز، ساند بار موزیک فلو ال‌جی یک اتصال یکپارچه و بدون هرگونه قطعی را برای کاربر مهیا می‌کند.

11_Seamless_Network

۵ نظر

armin ۸ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

از کجا میتونم تهیه کنم این محصول رو؟

ال جی ۸ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

شما می توانید با مراجعه به تمامی فروشگاه های ال‌جی-گلدیران این محصول را با ضمانت شرکت گلدیران خریداری کنید.

armin ۹ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

لطفا یک فروشگاه داخل تهران به من معرفی کنید که این محصول رو موجود داشته باشه با گارانتی. ممنون

armin ۹ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

و یک سوال دیگه این مدل با این کد را من داخل سایت رسمی ال جی کره پیدا نکردم و بجاش مدل LG HS8 رو دیدم. آیا این همان مدله؟ اگر بله چرا تغییر نام داده و درست است که این مدل با کد ۱۸۰ تولید داخل است؟

armin ۱۰ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

سوالات من پاسخ نداشتن؟

نظر دهید