۲۴ بهمن ۱۳۹۴

اعضای باشگاه روی خوش زندگی در مراسم یک سالگی فروشگاه گلدیران پلاس چارسو

 50 نفر از اعضای باشگاه روی خوش زندگی در مراسم یک سالگی فروشگاه تخصصی گلدیران پلاس چارسو در کنار مدیران عالی ال‌جی و گلدیران حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی گلدیران، مراسم با سخنرانی کوتاه مدیر عامل ال‌جی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا شروع شد. ایشان به جایگاه ویژه مشتریان ایرانی برای ال‌جی اشاره کرد و ضمن تشکر از حضور مدعوین، هدف از تأسیس فروشگاه بزرگ تخصصی مانند چارسو را تأمین رضایت حداکثر مشتریان عنوان کرد.

در ادامه مراسم، قرعه‌کشی میان اعضای باشگاه روی خوش زندگی به وسیله جناب آقایان کوین چاو، مدیر عامل ال‌جی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، دی اس آن، مدیرعامل ال‌جی در ایران، حسین دیلمی، رئیس هیئت مدیره گلدیران، و نعمت ا… دیلمی، مدیر عامل گلدیران برگزار شد و سه نفر اول به ترتیب برنده یک دستگاه گوشی V10، G4  و G4 Stylus شدند. همچنین، به تمام اعضای حاضر در مراسم نیز 200 هزار تومان اعتبار خرید مجدد اهدا شد.

بنا به گزارش فوق، فروشگاه گلدیران پلاس چارسو عنوان بهترین فروشگاه تخصصی ال‌جی در خارج از کره را به خود اختصاص داده است. در این فروشگاه، گستره محصولات صوتی و تصویری، لوازم خانگی و موبایل ال‌جی به صورت نمایشگاهی عرضه شده و مشتریان می‌توانند ضمن لمس تکنولوژی روز دنیا، تجربه‌ای متفاوت از خرید راحت و لذت بخش داشته باشند.

۳ نظر

حسين ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

بنام خدا و با سلام :
انتظار خریداران ال جی از این فروشگاه :
۱- امکان خرید اینترنتی و تحویل کالا در محل ( کاری که فروشگاههای اینترنتی دیگر مانند دیجی کالا و ۱۲۱ و … انجام می دهند .
۲- قیمتی مناسب تز از قیمت بازار ( موبایل های ال جی با گارانتی مدیا پردازش در فروش های ویژه فروشگاههای زنجیره ای مانند جانبو و یا فروشگاههای اینترنتی مانند دیجی کالا با قیمتهای بسیار رقابتی تر عرضه می گردد ) معمولا فروشگاههای رسمی ال جی در این محدوده نیز سخاوت بیشتری در تخفیف به مشتریان میدهند انتخاب تلوزیون از میان تلوزیونهای اکبند موجود در انبار با درج امضای خریدار روی کارتن ، و دو درصد تخفیف اضافی از تسهیلات ارائه شده توسط سایر نمایندگان ال جی می باشد که از انتظارات خریداران الجی از اسین فروشگاه می باشد .

حسین ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ پاسخ

از نمایشگاه بزرگ ال جی چارسو که در خاورمیانه بی نظیر بود فقط تابلو بزرگ ان که به تبلیغات ال جی اختصاص داشته و دارد باقی مانده نمایشگاه بزرگ موبایل در قسمت جنوبی ساختمان تعطیل و بجای ان نمایشگاه شیائومی دایر شدخ و نمایشگاه اصلی نیز دو قسمت شده یال شرقی به فروشگاه موبایل های سامسونگ اختصاص پیدا کرده و فقط بخش شمالی کماکان در اختیار گلد ایران است که بخش عموه ان به محصولات جی پلاس و بخش کوچکی به تلوزیونهای نکساز اختصاص یافته ودیگر از شلوغی های سنوات گذشته در این مکان خبری نیست

حسین ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ پاسخ

از نمایشگاه بزرگ ال جی چارسو که در خاورمیانه بی نظیر بود فقط تابلو بزرگ ان که به تبلیغات ال جی اختصاص داشته و دارد باقی مانده نمایشگاه بزرگ موبایل در قسمت جنوبی ساختمان تعطیل و بجای ان نمایشگاه شیائومی دایر شده و نمایشگاه اصلی نیز دو قسمت شده یال شرقی به فروشگاه موبایل های سامسونگ اختصاص پیدا کرده و فقط بخش شمالی کماکان در اختیار گلد ایران است که بخش عموه ان به محصولات جی پلاس و بخش کوچکی به تلوزیونهای نکساز اختصاص یافته ودیگر از شلوغی های سنوات گذشته در این مکان خبری نیست

نظر دهید