۱۵ بهمن ۱۳۹۴

ال‌جی K7 از نمای نزدیک

ال‌جی K7، گوشی‌ هوشمند جدیدی از سری جدید K ال‌جی، از اولین‌‌هایی خواهد بود که طراحی براق و الگودار، مدرن و شیکی دارد که از ظاهر منحنی و مدرنی برای جذب مخاطبان جوان برخوردار است.

طراحی براق و الگودار با 2.5D Arc Glass جدید ال‌جی (شیشه قوس‌دار دوونیم بعدی) برای ایجاد سبکی یک‌دست و صاف تکمیل می‌شود؛ این قابلیت تنها از گوشی‌های هوشمند سری K امکان‌پذیر است زیرا کناره‌های آن بدون کلید است. طراحی گوشی‌های K7 از طبیعت الهام گرفته و خیلی گران‌تر و خاص‌تر از چیزی که هست به نظر می‌رسد.

قاب پشت الگوی پیچ‌دارِ در هم‌تافته‌ای دارد که برای ایجاد حالت بهینه به دست گرفتن و آسایش بیشتر در زمان حرکت طراحی شده است. و به این دلیل که مشتریان در حال حرکت تمایل دارند سبک زندگی فعالی داشته باشند، سری K برای خلق محتوای چندرسانه‌ای و استفاده از آن برنامه‌ریزی شده و نمایشگر بزرگ و جادارش تصاویر و ویدئوهایی که با پیشرفته‌ترین دوربین در خانواده گوشی‌های هوشمند هم‌رده ثبت شده است را به نمایش می‌گذارد.

با برخورداری از قابلیت‌های پرطرفدار ال‌جی نظیر Gesture Shot (عکس گرفتن با حالت) و Gesture Interval Shot (عکس گرفتن پی‌درپی با حالت) گرفتن عکس‌های سلفی راحت و بی‌درد سر است. قابلیت Gesture Shot به کاربران امکان می‌دهد تا با بالا بردن دست و باز کردن آن در جلوی لنز و سپس مشت کردن آن عکس بگیرند. با دوبار باز و بسته کردن دست به طور خودکار چندین عکس پی‌درپی گرفته می‌شود و دوربین 4 عکس پشت سر هم از شما می‌گیرد.

ال‌جیK7  مجهز به فلاش در دوربین جلو برای سلفی است تا کاربران بتوانند هر وقت که لازم باشد، حتی در تاریکی، لحظات گران‌بهای خود را به زیبایی ثبت کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید