۰۴ بهمن ۱۳۹۴

امسال سال تلویزیون‌های UHD است

ال‌جی در سال جدید بر فروش تلویزیون‌های UHD خود متمرکز می‌شود.

با استقبال گسترده از تلویزیون‌های UHD در ماه‌های اخیر، ال‌جی الکترونیکس، پیشگام در بازار تلویزیون UHD، راهبرد تمرکز بر تلویزیون‌های ممتاز خود را سرعت می‌دهد تا نرخ فروش تلویزیون‌های UHD این شرکت تا 50 درصد افزایش پیدا کند.

شرکت ال‌جی الکترونیکس، که از شرکت‌های برتر در بازار تلویزیون جهانی است، امسال، راهبردهای خود را در جهت تمرکز بر محصولات ممتازش ایجاد کرده است و بر گسترش تولید تلویزیون‌های UHD از هم اکنون تمرکز دارد.

بر طبق گزارشات مرکز تحقیقاتی IHS، ال‌جی و رقیب هموطن خود در بازار تلویزیون UHD سهم خود را از 3 درصد در سال 2013 به 36.7 درصد در سال گذشته رساندند و 46.7 درصد از سهم بازار تلویزیون‌های Full HD کاستند.

این طور پیش‌بینی می‌شود که بازار تلویزیون UHD امسال به 49 درصد می‌رسد و از بازار full HD که 36.6 درصد از سهم بازار را دارد پیشی خواهد گرفت.

به گفته این مرکز، ال‌جی و رقیبش 48.6 درصد از سهم بازار جهانی تلویزیون UHD را از نظر فروش در اختیار خود دارند.

ال‌جی الکترونیکس بازار جهانی تلویزیون را با دو راهبرد هدف قرار داده است: تلویزیون OLED و تلویزیونUltra HD . با افزایش نرخ رشد تلویزیون‌های UHD، با وجود قیمت بالاتری که نسبت به تلویزیون‌های full HD دارند، سوددهی این شرکت نیز بهتر می‌شود. به همین دلیل است که این شرکت بر افزایش تولید تلویزیون‌های UHD در کسب‌وکار فروش تلویزیون تمرکز دارد و سعی دارد آن را از 50 درصد بیشتر پیش ببرد.

۱ نظر

http://yeknam.com ۶ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

واقعا ال جی یکی از برترین تلویزیون های ال ای دی و OLED سایز بزرگ UHD رو داره تولید می کنه.

نظر دهید