۱۷ بهمن ۱۳۹۴

برای مشتریانمان متفاوت هستیم

نوروز امسال با هزاران امید تازه در حال فرارسیدن است. اشتیاق بهاری در چشم ها دیده می‌شود و خانواده‌ها همراه با مراسم کهن خانه‌تکانی، در حال انتخاب محصولاتی با کیفیت عالی و طراحی زیبا هستند تا روی خوش زندگی را در فضای خانه خود پدید آورند.

شرکت‌های ال‌جی و گلدیران‌ افتخار دارند که فرصتی باشکوه برای خانواده‌های ایرانی فراهم کنند. در این راستا، جشنواره «نوروز،‌روز تو» با مجموعه متنوعی از تخفیف‌های نقدی و هدایای ارزشمندی از 15 بهمن ماه آغاز می‌شود.

یکی از شگفتی های این جشنواره، پیشنهاد سبدهای ویژه است. مشتریان محترم گلدیران، برای اولین بار می‌توانند محصولات منتخب ال‌جی را در سبدهای ویژه جشنواره خریداری و از هدایای منحصر به فرد آن بهره‌مند شوند.

استفاده از مزایای جشنواره« نوروز، روز تو» مشروط به خرید محصولات قید شده در جدول جشنواره و با گارانتی شرکت گلدیران و صرفاً از نمایندگی‌های مجاز این شرکت است. هدایای در نظر گرفته شده برای سبدهای ویژه نیز به مشتریانی تعلق خواهد گرفت که در دوره جشنواره تمامی محصولات هر سبد را خریداری و اقدام به نصب آن‌ها نمایند.

basket_1

در صورت خرید همه محصولات ذکر شده در یکی از سبدها، علاوه بر هدایا و تخفیفات محصولی، مشمول هدیه ویژه سبد خواهید شد. می توانید محصولات هر سبد را در خریدهای متفاوت، از تاریخ 15 بهمن 94 لغایت 15 فروردین 95 خریداری نمایید.

برای دریافت هدیه کافیست سریال محصول را ثبت نمائید. لازم به ذکر است، دریافت هدیه منوط به نصب کالا تا تاریخ 25 فروردین (10 روز بعد از پایان فرصت ثبت سبد) است و هدایای خریداران سبد در اردیبهشت ماه 1395 ارسال خواهند شد.

استفاده از مزایاى جشنواره نو روز، روز تو براى مشتریان، مشروط بر خرید محصولات خانگی و صوتى و تصویرى قید شده در جدول جشنواره و با گارانتى شرکت گلدیران و صرفاً از نمایندگى هاى مجاز این شرکت است.
در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهام با شماره 02184733 تماس حاصل فرمائید.
لازم به ذکر است کالاهایى که به عنوان هدیه تلویزیون ها  هستند شامل جشنواره مستقل محصولات صوتى نمى شوند.

۱۱ نظر

اکبر وطنی ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

باسلام
لطفا یک تخفیف یا جایزه ای برای ساید مدل نکست هم قرار بدید
ممنونم

اونق ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

با سلام
تحویل اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ !!؟ درسته؟ چقدر طولانی حدود ۱۶ ماه انتظار… فکر کنم تا اون موقع v11-v12-v13… بیاد!

ال جی ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

دوست عزیز،

زمان دریافت هدایا اردیبهشت ۹۴ است.

رحماني ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

باید زمان پرداخت جوایز رو اردیبهشت ٩۵ ذکر می کردید نه ٩۴

ال جی ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

ممنون دوست عزیز،

اصلاح شد.

اونق ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

با سلام
منظور اردیبهشت ۹۵ است؟ آخه ۹۴ که گذشت!

ایمان ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

سلام و ممنون بابت این جشنواره های خوبتون، من دو ماهه منتظرم کاه نوروزیتون شروع باشه، حالا با این سبد ها دقیقاً چیزیایی که میخواستم رو گذاشتین، فقط لطف کنید لیست تخفیفات محصولی توی این جشنواره رو هم اطلاع رسانی کنید. پیروز باشید

ال جی ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

دوست عزیز،
برای اطلاع از تخفیف ها، لطفا به وب سایت گلدیران به آدرس http://norouz.goldiran.ir/#HE مراجعه نمایید.

علیرضا ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

سلام تخفیف خاصی برای oled 55 در نظر ندارید؟
لطفا ج بدید مدل ۹۳۰۰۰ oled شامل طرح نیست؟

فرزانه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

سلام چرا قیمتها به نسبت دی ماه اینقدر افزایش داره؟؟دلیلش چیه؟دلار گرون شده؟؟به اسم جشنواره وتخفیف تمام اجناس گرونتر شده.

معین ۹ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام من ۱۳ بهمن ماه ۹۴ خرید کردم،این سبد های هدیه به ما هم تعلغ میگیره

نظر دهید