۲۶ بهمن ۱۳۹۴

خودروی شورلت ولت ای.وی با باتری LG Chem غوغا می‌کند!

محبوبیت خودروی شورلت ولت ای.وی تأثیر مثبت بر فروش باتری‌‌های LG Chem برای خودروهای الکتریکی دارد.

شورلت ولت ای.وی قرار است امسال ساخته شود و انتظار می‌رود با قیمت پایین و باتری قابل اطمینان با ظرفیت 60 کیلووات بر ساعت مورد استقبال قرار گیرد و سروصدای زیادی به پا کند.

این خودرو می‌تواند با یک بار شارژ 200 مایل را بپیماید و از صفر تا 60 کیلومتر را طی 7 ثانیه پر می‌کند. هنوز، قیمت این خودرو پایین و حدود 37 هزار و 500 دلار است. باتری نیز تا 8 سال یا 100 هزار مایل ضمانت می‌شود.

در حال حاضر، همه رسانه‌ها بر روی باتری تمرکز دارند. مخصوصاً اینکه باتری این خودرو را LG Chem می‌سازد. وال استریت ژورنال در اخبار 11 فوریه نوشت: «وقتی در سال 2008 از اولین خودروی Volt PHEV پرده‌برداری شد، GM (جنرال موتورز) مجبور بود یکهزار دلار در هر کیلووات بر ساعت برای ذخیره برق بپردازد اما هم اکنون این رقم به 145 دلار به ازای هر کیلووات در ساعت یا همین حدود کاهش پیدا کرده است.»

به گفته وال استریت ژورنال، فروش ولت ای.وی احتمالاً برای نظام محیط زیست جهانی پرفایده است. مثلاً سازندگان امریکایی باید متوسط مصرف سوخت محصولات خود را به54.5  مایل به ازای هر گالن تا سال 2025 برسانند و این تأثیر مثبتی بر فروش باتری‌های LG Chem برای خودروهای الکتریکی خواهد داشت. کارخانه LG Chem در هلند میشیگان، که باتری برای GM می‌سازد، تعداد پرسنل کاری خود را تا سال 2015 و امسال از 100 به 300 نفر رسانده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید