۰۵ بهمن ۱۳۹۴

راهنمای استفاده از صفحه‌نمایش دوم در ال‌جی V10

صفحه‌نمایش دوم در ال‌جی V10 یکی از مشخصه‌های بارزی است که منحصر به این محصول جدید ال‌جی است و جای دیگری نمی‌توانید نظیرش را بیابید.

شما می‌توانید از این قابلیت بهره‌های زیادی ببرید. به قسمت Setting یا تنظیمات بروید و از آنجا گزینه Second screen یا صفحه نمایش دوم را انتخاب کنید. در این جا ضامن Show when main screen on را بکشید و سپس روی آن ضربه بزنید تا چیزی که نمایش داده می‌شود را ببینید.

شما می‌توانید به صورت خودکار 5 برنامه کاربردی آخری که استفاده کرده‌اید را ببینید، میانبر به برنامه‌های کاربردی مورد علاقه خود را انتخاب کنید، مخاطبان خود را جای دهید، کنترل‌های موسیقی را داشته باشد، رخدادهای موجود در تقویم را ببینید یا امضای خاص خود را به نمایش بگذارید. همچنین، خواهید دید که این صفحه‌نمایش دوم برخی برنامه‌های خاص مانند دوربین را در زمان باز بودن به نمایش می‌گذارند.

v10-secondary-display-stroke

حتی گزینه‌ای هم وجود دارد که وقتی صفحه نمایش خاموش است نیز نمایش داده شود اما به تاریخ و زمان یا امضای سفارشی شما محدود می‌شود. شما می‌توانید به سمت راست بکشید تا گزینه‌هایی مانند وای-فای، چراغ قوه و دوربین را ببینید. اگر می‌خواهید امضایی را انتخاب ‌کنید، می‌توانید دقیقاً همان متنی که می‌خواهید را وارد کنید و از میان مجموعه فونت‌های متنوع یکی را انتخاب کنید. حتی می‌توانید اطمینان حاصل کنید که محتوای حساس مانند برنامه‌های آینده هرگز در زمان خاموش بودن صفحه نمایش نشان داده نشوند.

برای انجام این کار، باید از منوی سه‌نقطه‌ای در گوشه سمت راست استفاده کنید و از آنجا به روش زیر اقدام کنید:

Settings > Display > Second screen > Show when main screen off > Hide sensitive content

۱ نظر

علی ۶ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

سلام!
چرا مدل دو سیم کارت این گوشی رو وارد نمیکنید؟ اگر دو سیم کارت ۶۴ گیگ بیارید من روز اول میخرم!

نظر دهید