۲۶ بهمن ۱۳۹۴

عضو جدید و پیشرفته خانواده هدست بلوتوث‌های ال‌جی: TONE Platinum

این محصول کیفیت صدای های-فای و امکانات ممتازی را در طراحی جدیدی با حداکثر آسایش، راحتی، عمر باتری و ظاهر زیبا میسر می‌کند

سئول، 14 فوریه 2016- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) ممتازترین عضو خانواده هدست بلوتوث Tone را در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (MWC 2016) در بارسلون اسپانیا، از 22 تا 25 فوریه، به نمایش درخواهد آورد. هدستTONE Platinum ، علاوه بر ظاهر زیبا، سبکی بی‌همتا و کیفیت صدای بی‌نظیری را از طریق مشارکت با هارمان کاردون ارائه می‌دهد.

هدست TONE Platinum جدید که با درجه هارمان کاردون پلاتینیوم ایمن شده برای حرفه‌ای‌ها و عاشقان موسیقی طراحی شده است. ال‌جی از طراحی Balanced Armature به عنوان ماژول صدا برای مدل جدید TONE Platinum استفاده کرده تا اعوجاج و افت کیفیت صدا را به حداقل برساند. این طراحی معمولاً برای هدفون‌های سیم‌دار پیشرفته به کار می‌رود. همچنین، هدفون‌های آلومینیومی به ارائه عملکرد صدای شگفت‌انگیزتر کمک می‌کند.

این هدست از کدک صوتی aptX™ HD برای ارائه کیفیت صدایی نظیر کیفیت سی‌دی از طریق بلوتوث برخوردار است که پهنای باند صوتی کاملی را بازتولید می‌کند و با کاهش قابل ملاحظه سرعت بیت بدون تأثیر بر کیفیت صدا، تأخیر را به حداقل می‌رساند.  این هدست ممتاز به میکروفون‌های دوگانه‌ای مجهز است که قابلیت حذف صداهای مزاحم برای ایجاد صداهای واضح‌تر حتی در شلوغ‌ترین محیط‌ها را دارد.

HBS-1100_TONE_PLATINUM_2

بدنه ظریف و شیک آلومینیومی در TONE Platinum با طراحی ارگونومیک ظاهری مدرن و مرغوب به این دستگاه می‌دهد و کاربران می‌توانند ساعت‌های زیادی بدون هیچ گونه ناراحتی از آن استفاده کنند. ال‌جی برای آسایش بیشتر قابلیت فرمان صوتی را نیز برای مدیریت تماس‌های دریافتی به این دستگاه افزوده است. این قابلیت تنها با صدا کنترل می‌شود و برنامه کاربردی Tone & Talk برای پشتیبانی از Voice Memo and و Find Me مخصوص تمامی گوشی‌های هوشمند اندروید (نسخه 4.1 و بالاتر) در دسترس قرار دارد.

مایکل پارک، معاون مسئول بخش دستگاه‌های مبتکرانه شخصی در ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی TONE Platinum نمایانگر فناوری‌های مبتکرانه‌ای با هدف ارائه کیفیت صدای ممتاز در بدنه‌ای است که میلیون‌ها مشتری از آن استقبال کنند. محصولات سری Tone در دنیای بلوتوث بی‌سیم، که حوزه اصلی رشد در کسب‌وکار موبایل است، دومی ندارد.»

مایکل موزِر، معاون اجرایی و رئیس بخش سبک زندگی در هارمان گفت: «ما از همکاری با ال‌جی در تولید ال‌جی TONE Platinum بسیار هیجان‌زده هستیم. هارمان کاردون بیش از 60 سال تجربه در تولید صدای مرغوب و درجه یک و فناوری‌های پیشرفته صدا دارد. وقتی محصولی نظیر TONE Platinum ال‌جی نام هارمان کاردون را به یدک می‌کشد، گواه از آن دارد که این دستگاه کیفیت صدای درجه یک و طراحی شگفت‌انگیزی دارد.»

HBS-1100_TONE_PLATINUM_4

ال‌جی تصمیم دارد جدیدترین هدست بلوتوث‌ پیشرفته خود را در ماه مارس در امریکا عرضه کند و پس از آن در بازارهای اصلی آسیا، اروپا و امریکای لاتین در دسترس مشتریان قرار دهد. بازدیدکنندگان از کنگره جهانی موبایل را دعوت می‌کنیم تا از غرفه ال‌جی در سالن 3 فیرا گران ویا، از 22 تا 25 فوریه، بازدید کنند و هدست جدید TONE Platinum را از نزدیک ببینند.

۱ نظر

آرین ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
در ایران چگون و از کجا میتونم بخرم؟؟
همچنین قیمتش رو در ایران میخوام بدونم.تو سایت آمازون و سایت خود ال جی که بین ۱۶۰ تا ۱۹۰ دلار بود انگار

نظر دهید