۲۰ بهمن ۱۳۹۴

فروشگاه چارسوی ال‌جی-گلدیران یک ساله شد

 

تهران، سه‌شنبه 20 بهمن ماه 1394- مراسم پرشور و هیجان و مفرح جشن تولد یک‌سالگی فروشگاه پیشگام و متفاوت ال‌جی-گلدیران در چارسو ، امروز ، با حضور مدیران ارشد ا‌ل‌جی و گلدیران، جمعی از اصحاب رسانه و مشتریان وفادار و همیشگی این برند پرطرفدار برگزار شد.

آقای دی اس آن (مدیر ال‌جی الکترونیکس در ایران)، آقای کوین چاو (ریاست منطقه‌ای ال‌جی الکترونیکس)، آقای حسین دیلمی، آقای کائنی و جمع دیگری از مدیران ارشد شرکت‌های ال‌جی و گلدیران در جشن یک سالگی این فروشگاه شرکت کردند و در کنار مشتریان و اصحاب رسانه ماحصل یک سال تلاش خستگی‌ناپذیر این فروشگاه را در جشن تولدی شورانگیز و پرهدیه جشن گرفتند.

فروشگاه چارسو، به عنوان اولین برندشاپ پیشگام در خاورمیانه، در حال حاضر، پرفروش‌ترین فروشگاه خارج از کره جنوبی، و پرفروش‌ترین فروشگاه موبایل در دنیا نیز محسوب می‌شود. مشتریان ایرانی می‌توانند تمام گستره محصولات ال‌جی را یکجا در چارسو تجربه کنند. به علاوه، چارسو برای مشتریان ایرانی تجربه‌ای از تکنولوژی، ارزش و راحتی فراهم می آورد و اکنون هر دو شرکت ال‌جی و گلدیران می‌توانند قدم بعدی را بردارند.

این فروشگاه که در شهر تهران (خیابان جمهوری اسلامی، تقاطع خیابان حافظ، ضلع جنوب شرقی) واقع شده است، با هدف ایجاد مکانی امن و آرام افتتاح شده تا  افراد بتوانند در کمال راحتی و آرامش فرصت آشنایی با محصولات مورد نظرشان را داشته باشند. بدین منظور در این فروشگاه فضاهایی خاص در نظر گرفته شده که مشتری می‌تواند در محیطی مشابه با منزل محصول مورد نظر خود را از نزدیک تجربه کند.

در این مراسم، از میان مشتریانی که در مرکز چارسو حضور داشتند و در جشن یک‌سالگی این فروشگاه پیشگام و بزرگ در خاورمیانه شرکت کردند قرعه‌کشی انجام شد و سه دستگاه تلفن همراه به سه نفر از شرکت‌کنندگان و مشتریان خوش‌اقبال اهدا شد:

  • خانم ندا مجلسی (برنده یک دستگاه گوشی هوشمند ال‌جی G4 Stylus)
  • آقای مهدی سرای زاده (برنده یک دستگاه گوشی هوشمند ال‌جی G4)
  • آقای آقازاده (برنده یک دستگاه گوشی هوشمند ال‌جی V10)

همچنین، در جشن تولد یک‌سالگی چارسو، به جز قرعه‌کشی و اهدای جایزه به مشتریان، بهترین فروشندگان ال‌جی-گلدیران نیز انتخاب شدند و جوایز خود را از دست آقای کوین چاو دریافت کردند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید