۰۷ بهمن ۱۳۹۴

“لذت آشپزی” را با ال‌جی تجربه کنید

کمپین جدید اینستاگرام ال‌جی با عنوان “لذت آشپزی” شما را به چالشی جدید دعوت می‌کند.

قطعاً برای خیلی‌ از شما آشپزی کردن در عین پرزحمت بودن یک تجربه لذت‌بخش است؛ آن هم وقتی که غذا را با عشق و برای بهترین عزیزان خود تهیه می‌کنید. البته، این نکته هم حائز اهمیت است که لذت آشپزی با استفاده از بهترین لوازم خانگی و تجهیزات آشپزی راحت‌تر و صدچندان می‌شود.

از همین رو، ال‌جی همه علاقه‌مندان به آشپزی را به چالشی خوشمزه و پرهیجان دعوت می‌کند. کمپین جدید اینستاگرام ال‌جی با عنوان “لذت آشپزی” از امروز، 7 بهمن ماه، آغاز می‌شود و تا 15 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

برای شرکت در این کمپین، لازم است یک غذای محلی با اجاق گاز خود (که الزاماً نباید ال‌جی باشد) درست کنید، از غذای خود عکس بگیرید و آن را در صفحه اینستاگرام خود همراه با دستور پخت با هشتگ #LGgascooker آپلود کنید.

در ضمن، فراموش نکنید که یک کلیپ ویدئویی، به مدت زمان یک دقیقه، از آشپزی خود تهیه کنید تا در صورت برنده شدن صحت عکس و دستور پخت مورد تأیید هیئت داوران قرار گیرد.

برنده اولی که بهترین غذا و بهترین عکس را ثبت کند یک دستگاه اجاق گاز ال‌جی برنده خواهد شد. نفر دوم برنده یک دستگاه مایکرویو گریل 40 لیتری ال‌جی می‌شود و به نفر سوم نیز یک دستگاه مایکروویو گریل 30 لیتری ال‌جی اهدا خواهد شد.

در مورد اجاق گازهای ال‌جی:

هم اکنون، دو مدل‌ از اجاق گازهای ال‌جی (GC-935S و GC-933S) در بازار ایران وجود دارد که امکانات ویژه آنها به قرار زیر است:

  • حرارت دوطرفه فر با قابلیت استفاده از شعله‌های پایین فر و گریل با هم به طور هم‌زمان
  • پاک‌سازی کاتالیتیک برای تمیز شدن خودکار دیوار پشتی از ذرات غذا
  • گریل کردن با درب بسته برای جلوگیری از خروج بوی ناشی از پخت غذا
  • سطح تماس ایمن با سیستم خنک‌کننده درب
  • امنیت کامل شعله‌ها با ترموکوپل‌های مجزا برای هر دو قسمت فر و صفحه روی گاز و جلوگیری از انتشار گاز در زمان خاموش شدن گاز
  • درب شیشه‌ای با قابلیت جداسازی و برداشتن بعد از طبخ غذا و پاک کردن راحت
  • جوجه گردان برای طبخ قطعات بزرگ گوشت

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید