۰۶ بهمن ۱۳۹۴

لمس کنید تا باور کنید!

ماشین ظرفشویی LG SIGNATURE مثل ماشین‌های ظرفشویی دیگری که در بازار هستند نیست؛ این ماشین ظرفشویی چیزی فراتر از یک ماشین شوینده ساده است. با LG SIGNATURE نهایت آسایش و راحتی را به سبکی مدرن و امروزی تجربه کنید؛ آن هم وقتی ظرف‌ها خودبه‌خود شسته می‌شوند.

فناوری بخار

با فناوری بخار ظرف‌ها بهتر شسته می‌شوند و بر جای ماندن لکه آب روی ظرف‌ها به حداقل می‌رسد. مه حاصل از بخار به تمامی سطوح ظروف در داخل مخزن می‌رسد و ظرف‌ها را درخشان‌تر می‌کند. اجزای خالص آب کمترین لکه را روی ظرف‌ها بر جای می‌گذارد و خشک کردن آنها به راحتی صورت می‌گیرد.

gallery_6_dishwasher_01

بازوهایی با چند حرکت

بازوهای شوینده چندحرکته با فناوری موتور اینورتر دایرکت درایو ترکیب می‌شود و قطرات بخار آب را با قدرت و در چندین جهت با شدت بهتر می‌پاشد تا ظرف‌ها بهتر تمیز شوند.

gallery_6_dishwasher_04

قابلیت EasyRack Plus

قابلیت EasyRack Plus از قفسه‌های تاشویی برخوردار است که ارتفاع آنها به راحتی قابل تنظیم است تا با ظرف‌های شما، در هر اندازه و شکلی مطابقت داشته باشد و در نهایت راحت‌تر بتوانید ظرف‌ها را در ماشین ظرفشویی جای دهید.

LG DW

سیستم اینورتر دایرکت درایو

سیستم اینورتر دایرکت درایو با حذف تسمه و پولی، کارایی موتور را بیشتر می‌کند، مصرف انرژی را کم و احتمال خراب شدن و فرسایش را به حداقل می‌رساند. این سیستم ساده به کاهش میزان صدا هم کمک می‌کند.

ویژگی Smart ThinQ

شما می‌توانید از طریق ضربه زدن تلفن هوشمندتان به ماشین لباسشویی برنامه شست‌وشوی خاصی را دانلود کنید، گزینه‌ها را انتخاب و تنظیم کنید و مشکلات ماشین را به صورت خودکار تشخیص دهید.

gallery_6_dishwasher_03

طراحی شیک

این ماشین ظرفشویی ال‌جی آشپزخانه شما را با عملکرد عالی و طراحی شیک مدرن می‌کند.

DW

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید