۱۴ بهمن ۱۳۹۴

لیام نیسون در تبلیغ تلویزیون OLED ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس از تبلیغ تلویزیون OLED پرده‌برداری کرد. این تبلیغ قرار است در طی سوپرباول 50 در سانفرانسیسکو که 7 فوریه برگزار می‌شود، از طریق کانال یوتیوب، فیس‌بوک و صفحه اصلی ال‌جی به نمایش گذاشته شود. در این تبلیغ 60 ثانیه‌ای مردی از آینده یک تلویزیون OLED ال‌جی را به زمان حال می‌آورد و آن را از شر دشمنان حفظ می‌کند.

تبلیغ سوپرباول ال‌جی با شرکت ستاره‌های فیلم‌های هالیوودی، لیام نیسون و پسرش مایکل نیسون، ساخته شده است. لیام نیسون با بازی در سری فیلم‌های Taken و The Dark Knight در کره شهرت زیادی کسب کرد. این روزها، لیام نیسون در فیلم جدیدش با عنوان Operation Chromite بازی می‌کند. این تبلیغ بسیار برجسته است زیرا کارگردانان بزرگی مانند ریدلی اسکات و پسرش جِیک اسکات آن را کارگردانی می‌کنند.

این تبلیغ عناصر متمایز تلویزیون LG SIGNATURE OLED را با پنل باریک 2.57 میلی‌متری، همکاری مشترک با شرکت معتبر هارمان/کاردون برای بلندگو و قاب شیشه‌ای در پشت را به خوبی به نمایش می‌گذارد.

این تبلیغ سوپرباول ال‌جی جزو 10 تبلیغ برتر افراد مشهور یا سلبریتی‌ها است و به عنوان تیزر برتر توسط آژانس خبری AP News Service انتخاب شده. مجله Ad Age  (عصر تبلیغات)، بزرگترین مجله بازاریابی، این تبلیغ را جزو 20 تبلیغ برتر قرار داده است.

پیش‌نمایش یا تریلر این تبلیغ، در کمتر از یک هفته پس از عرضه، بیش از 5 میلیون بار در رسانه‌های اجتماعی بازدید داشته است. ال‌جی انتظار دارد این تبلیغ سوپرباول ده‌ها میلیون دلار ارزش تبلیغاتی برای آنها ایجاد کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید