۱۹ بهمن ۱۳۹۴

پشت صحنه اولین ویدئوی تبلیغاتی سوپرباول ال‌جی

در این ویدئوی پشت صحنه نگاهی نو به رویکرد خلاقانه به تلویزیون SIGNATURE OLED ال‌جی خواهیم داشت.

ال‌جی الکترونیکس پشت صحنه اولین تبلیغ تلویزیونی سوپرباول خود را به نمایش گذاشت تا بینندگان با نحوه ساخت این تبلیغ آشنا شوند؛ تبلیغی که ستارگان تحسین‌شده‌ای چون لیام نیسون، بازیگر، و ریدلی واسکات، تهیه‌کننده، و جیک اسکات، کارگردان این تیزر، در تولید آن نقش دارند. این نگاه عمیق نشان می‌دهد که چطور ابتکار در تلویزیون انقلابی و جدید OLED ال‌جی الهام‌بخش نگرش خلاقانه این تیزر تبلیغاتی بوده است و اینکه چطور تیم قدرتمند نهفته در پس این تبلیغ، این نگرش را به اتاق نشیمن مشتریان در هنگام بازی بزرگ سوپرباول می‌آورند.

تبلیغ تلویزیونی سوپرباول ال‌جی بر این امر تمرکز دارد که چطور ال‌جی با عرضه تلویزیون LG SIGNATURE OLED طلایه‌دار عصر جدید فناوری تلویزیون است. این تلویزیون سرشار از ابتکاراتی نظیر طراحی تصویردر شیشه است که تمام بخش‌های غیرضروری را برای ایجاد ظاهری یک‌دست و باریک حرف می‌کند. تلویزیون OLED جدید ال‌جی در واقع آینده فناوری تلویزیون است و به زودی وارد بازارهای جهانی می‌شود.

سر ریدلی اسکات می‌گوید: «این فناوری بسیار مبتکرانه است و به نوعی بر روایت بصری داستان تمرکز دارد که شما باید خودتان داستان این تبلیغ را شکل دهید. بنابراین، این شانس در تولید و خلق همه اینها به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و آگاهی‌دهنده کمک می‌کند تا مردم ببینند فناوری OLED چه فناوری شگفت‌انگیزی است.»

BN-MJ042_LGcmo_P_20160129174821

همچنین، در این تیزر تبلیغاتی حقیقتی نهفته است که ممکن است خیلی از بینندگان از آن اطلاع نداشته باشند. علاوه بر مشارکت پدر و پسر، ریدلی و جیک اسکات، به عنوان تهیه کننده و کارگردان، ال‌جی لیام نیسون و پسرش مایکل نیسون را برای اولین بار برای بازی در کنار هم به روی صحنه آورد. در این تیزر، هر دو نیسون در واقع یک شخصیت را بازی می‌کنند: لیام نقش مردی از آینده را بازی می‌کند که به زمان حال آمده است تا تلویزیون OLED که آینده تلویزیون است را به خودش در زمان حال بدهد؛ نقش خودش در زمان حال را پسرش مایکل بازی می‌کند. این تبلیغ تلویزیونی سفر هیجانی و اکشن مردی از آینده را نمایش می‌دهد که لیام نیسون به خودش در زمان حال کمک می‌کند تا تلویزیون OLED را به مردم هدیه دهد تا همین امروز آن را تجربه کند.

جیک اسکات، کارگردان این تیزر، گفت: «همکاری پدر و پسر عالی بود زیرا هم حقیقی بود و هم قابل اطمینان.  چهره معصومانه مایکل در برابر خرد آشکار و تجربه لیام یک هدف پویا و خوب بود که از طریق رابطه این دو نفر ایجاد شد.»

پشت صحنه این ویدئوی تبلیغاتی را در ادامه مشاهده نمایید.

۱ نظر

آموزش asp.net ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

از سایت فوق العادتون بی نهایت سپاسگزارم.همیشه به سایتتون سر میزنم.متشکرم.

نظر دهید