۲۷ بهمن ۱۳۹۴

چارسو؛ فروشگاهی با عنوان “بهترین در جهان”

در فروشگاه گلدیران پلاس چارسو، گستره محصولات صوتی و تصویری، لوازم خانگی و موبایل ال‌جی به صورت نمایشگاهی عرضه شده و مشتریان می‌توانند ضمن لمس تکنولوژی روز دنیا، تجربه ای متفاوت از خرید راحت و لذت بخش داشته باشند.

فروشگاه چارسو، در جشن یک سالگی‌اش، عنوان بهترین فروشگاه تخصصی ال‌جی در خارج از کره را به خود اختصاص داده است.

مراسم گرامیداشت یک ساله شدن فروشگاه گلدیران پلاس چارسو با حضور آقایان کوین چاو، مدیر عامل ال‌جی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، دی اس آن، مدیرعامل ال‌جی در ایران، حسین دیلمی، رئیس هیات مدیره گلدیران، نعمت ا… دیلمی، مدیرعامل گلدیران، امیرعباس کائینی، مدیراجرایی گلدیران، جمعی از مدیران عالی ال‌جی و گلدیران، اصحاب رسانه و 50 مشتری برتر چارسو، عصر سه شنبه 20 بهمن ماه، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گلدیران، کوین چاو در سخنان کوتاهی بازار ایران را یکی از بازارهای استراتژیک و بسیار مهم برای ال‌جی خواند و ضمن تشکر از مشتریان وفادار ال‌جی، بر قفش فروشگاه تخصصی چارسو در تأمین رضایت حداکثری مشتریان تاکید کرد.

در این مراسم، قرعه کشی میان مدعوین برگزار شد و با اهدای جوایزی از سه نفر از مشتریان VIP چارسو قدردانی شد. به علاوه، فروشنده برتر فروشگاه جایزه ویژه‌ای دریافت کرد.

۲ نظر

حسين ۱ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

فقط اگر فروش اینترنتی و تحویل کالا در منزل این فروشگاه بصورت مجازی راه اندازی میشد گام بزرگی در جلب رضایت خریداران برداشته میشد این فروشگاه مجازی علاوه بر اصل کالا بایستی لوازم جانبی و مصرفی و قطعات یدکی پرمصرف را تامین و از طریق کارتهای بانکی عضو شتاب امکان پرداخت وجه و انتخاب محمدوده زمان تحویل بدلخواه خریدار راهم داشته باشد والا رفتن به محدوده فروشگاه در ایام هفته با محدودیت های ترافیکی و روزهای تعطیل در پایان سال با مشکلات خاص خودش همراه است نمی دانم چرا گلد ایران فروشگاه اینترنتی خودش را راه نمی اندازد

رضا رحمتی ۹ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

امید موفقیت هرچه بیشتر برای شما

شرکت کارا برنای سروشان

نظر دهید