۱۰ اسفند ۱۳۹۴

آیا یک آینه بر روی دیوار می‌بینید؟

جلوتر بیایید… این یک تلویزیون OLED جدید ال‌جی است نه یک آینه که بر روی دیوار نصب کرده‌اید!

ماه گذشته، ال‌جی الکترونیکس از تلویزیون‌های 4K OLED خود که مجهز به فناوری HDR هستند در نمایشگاه بین‌المللی لوازم الکترونیک مصرفی (CES 2016) پرده‌برداری کرد و این چیزی است که باید به شما بگوییم…

2016-february-article-2-2

این تلویزیون‌ها در مدل‌های 65 تا 77 اینچ با تنوعی از نمایشگرهای منحنی و مسطح ارائه می‌شوند تا تخیلات و فانتزی هر فردی، حتی مشکل‌پسندترین افراد، را قلقلک دهند.

2016-february-article-2-3

ال‌جی G6 به فناوری HDR Pro تجهیز شده است که نسبت کنتراست بیشتر و گستره رنگ وسیع‌تری دارد. در واقع، همان طور که انتظار می‌رفت این تلویزیون در میان اولین تلویزیون‌هایی بود که موفق به دریافت تأییدیه Ultra HD Premium شد. به عبارت دیگر، این محصول با عملکرد قدرتمندش توانست مطابق با تمامی معیارهای سنجش UHD Alliance عمل کند. معیارهای سنجش عبارت بودند از: وضوح، اوج روشنایی، میزان سیاهی، گاموت وسیع رنگ و کیفیت صدا. البته، اینها فقط چند نمونه از این معیارها هستند و چیزهای دیگری نیز وجود دارد.

با این حال، مهم‌ترین و چشمگیرترین تفاوت در ظاهر خیره‌کننده این تلویزیون است.

2016-february-article-2-4

سری ال‌جی G6 اولین تلویزیونی است که وضوح OLED را در پنلی با شیشه فوق‌العاده باریک و شگفت‌انگیز نمایش می‌دهد. این طراحی “تصویردرشیشه” تنها با فناوری OLED ممکن می‌شود که ضخامت 2.57 میلی‌متر (یک‌دهم اینچ) با قاب شیشه‌ای مات بسیار باریکی دارد.

2016-february-article-2-5

تلویزیون ال‌جی G6 مجهز به سیستم بلندگوی خطی منحصربه‌فردی است که به پایه صفحه‌نمایش متصل و با همکاری شرکت پیشگام در صدای پیشرفته، هارمان/کاردون، ساخته شده است. ال‌جی G6 بلندگوهای خطی روبه‌جلویی دارد و برعکس بسیاری از تلویزیون‌‌های باریک که بلندگوی رو به پایین دارند، صدا را مستقیم به جلو منتشر می‌کند. در این حالت، صدای شفاف‌تر با جزییات بیشتر و کم‌ترین افت کیفیت خواهید شنید.

ال‌جی G5 جدید در نمایشگاه CES حیرت‌انگیز بود. نظرات خود را در مورد این پدیده در صنعت تلویزیون با ما به اشتراک گذارید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید