۱۵ اسفند ۱۳۹۴

اعلام برندگان قرعه‌کشی‌های هفتگی موبایل ال‌جی V10 جشنواره بهترین‌های نوروز

در کمپین بهترین‌های نوروزی، اعضای محترم باشگاه روی خوش زندگی، ضمن شرکت در یک رقابت هیجان انگیز، شانس شرکت در قرعه‌کشی هفتگی یک دستگاه موبایل ال‌جی V10 را هم دارند.

در این قرعه‌کشی تمامی خریدارانی که در تاریخ جشنواره اقدام به خرید و تکمیل عضویت نموده‌اند، شرکت داده می‌شوند.

در این قرعه‌کشی هر یک میلیون تومان خرید معادل یک امتیاز قرعه‌کشی است و خریداران تلویزیونOLED و اجاق گاز ال‌جی از امتیاز دوبرابر بهره‌مند می‌شوند.

لازم به ذکر است مهندسین گرامی نیز که در جشنواره روز مهندس شرکت کردند نیز، برای قرعه کشی هفته دوم از امتیاز دوبرابر بهره‌مند شدند.

نتیجه قرعه‌کشی هفته اول و دوم به شرح زیر است:

نام برنده تاریخ خرید محل خرید محصولات خریداری شده
جناب آقای قربانزاده  7 اسفند فروشگاه مهران تلویزیون UHD مدل  65UB98000G

سینمای خانگی مدل  LH-980XBH

ماشین لباسشویی مدل  WM-382NW

جاروبرقی مدل  VN-2820HTS

جناب آقای رضایی 10 اسفند تعاونی بانک ملی یخچال ساید سری NEXT مدل MDN76SS

 

هر هفته منتظر اعلام نتایج برندگان هفتگی باشید.

۳ نظر

علی ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
این آخر بی انصافی و حق کشی هستش که امکانات باشگاه روی خوش زندگی و قرعه کشی هاش فقط مختص تهرانی ها باشه این تفاوت گذاشتن باعث تاسف هستش برای کمپانی بزرگی مثل ال جی
همین الان این کمپین نوروزی هم فقط برای تهرانی های عزیز هستش به نظر من ال جی تمام نمایندگی هاش رو از سطح شهرهای دیگه جمع کنه خیلی بهتره

ال جی ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

علی عزیز،
به دلیل آماده نبودن مناطق مختلف جهت ارائه خدمات به اعضا، فعلا در تهران باشگاه فعال هست ولی به زودی شهرهای دیگر هم اضافه خواهند شد.

علی ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

دوست عزیز که پاسخ دادید کی قراره همچین اتفاقی بیفته پس از مرگ سهراب و نوش دارو منی که کل خرید خونم رو از ال جی کردم و خریدم از بعضی از دوستان تهرانی بیشتر هم هست هیچی نصیبم نمیشه خدا برکت هم بده ال جی رو وسایلش یک عمر کار میکنه دیگه چیزی نمیخرم که تو جشنواره هاش شرکت داده بشم اون وقت برای من چه سودی داره باشگاهش شهرستان بیاد یا نه؟؟

نظر دهید