۰۵ اسفند ۱۳۹۴

ال‌جی G5؛ گوشی هوشمند ماژولار ال‌جی با قابلیت‌های ویژه برای کسب‌وکار شما

اولین محصول ال‌جی با قابلیت “اندروید برای کار” مجموعه‌ای برنامه‌های کاربردی تجاری را ارائه می‌دهد که مناسب افراد شاغل دور از محل کار یا پرسنلی است که مدام در حال حرکت هستند.

 انگل‌وود کلیفس، نیوجرسی-23 فوریه 2016- همزمان با پرده‌برداری از ال‌جی G5 در کنگره جهانی موبایل 2016 در بارسلون، ال‌جی الکترونیکس محصول کاری و تجاری جدیدترین پرچمدارش را معرفی کرد. ال‌جی G5 به پیشگامی خود در امنیت کسب‌وکار در محیط‌های کاری مشترک ادامه می‌دهد و به همین منظور خود را آماده عرضه کرده است تا نه تنها با LG Gate استاندارد (دسترسی امنیتی به کسب‌وکار) وارد بازار ‌شود بلکه قابلیت “اندروید برای کار” (Android for Work) را نیز به مجموع قابلیت‌هایش افزوده؛ امکاناتی که برای اولین بار در یک محصول ال‌جی به کار رفته است. با استفاده از این قابلیت تصمیم‌گیرندگان مشترک آی.تی و مدیران کسب‌وکار که همیشه در حال حرکت هستند می‌توانند اطلاعات را برای نیروی کار دور از محل کار بهتر از قبل کنترل کنند و از آن محافظت نمایند.

“اندروید برای کار” تعادلی بین نیاز آی.تی برای امنیت و نیاز شخصی کاربران برای آسایش و سهولت برقرار می‌کند. پشتیبانی از “اندروید برای کار” به ال‌جی G5 افزوده شده تا برنامه‌های کاربردی کاری از برنامه‌های کاربردی شخصی متمایز شوند و در جایگاهی جداگانه با رعایت امنیت حفظ شوند. علاوه بر این، فروشگاه مجازی Android Play Store for Work برنامه‌های کاربردی خاصی برای کسب‌وکار دارد  و قدرت و انعطااف اندروید را برای کار در حال حرکت با بهترین قابلیت تولیدی ارائه می‌دهد.

ال‌جی G5 از بدنه فلزی شیک و باریکی برخوردار است و باتری کشویی خالی آن در صورت خالی شدن به راحتی و در کسری از ثانیه قابل جدا کردن و جایگزین شدن با یک باتری پرشارژ است. این گوشی هوشمند از تمامی تجربیات بصری مدل قبلی خود، ال‌جی G4، پا را فراتر نهاده است.

طراحی مبتکرانه ماژولار ال‌جی به ال‌جی G5 این توانایی را می‌دهد که به یک دوربین دیجیتال، پخش‌کننده های-فای و چیزهای دیگر تبدیل شود و در عین حال، باتری جداشدنی معمول در طراحی بدنه یکدست و کاملاً فلزی برای اولین بار حفظ شود.

نمایشگر 5.3 اینچ QHD IPS Quantum در ال‌جی G5 قابلیت “همیشه روشن” دارد که برای اولین بار بر روی نمایشگر اصلی یک گوشی هوشمند تعبیه شده است. این قابلیت، که برای اولین بار در V10 به عنوان “نمایشگر دوم” معرفی شد، اکنون، متحول شده است تا زمان و تاریخ را مدام نشان دهد؛ حتی وقتی که گوشی در حالت استراحت است. بدین معنی که شما همیشه با یک نگاه زمان را می‌بینید؛ حتی در طی جلسات کاری مهم یا وقتی دستتان بند است.

ال‌جی G5 مجهز به پردازنده پرقدرت و کارامد Snapdragon 820 است که امکانات پیشرفته‌ای مانند عملکرد 64 بیت، گرافیک Adreno 530 ، کوالکوم HexagonTM DSP کم‌مصرف و نیز پردازنده‌های سیگنال دوگانه تصویر کوالکوم Spectra 14 بیت، که برای ارائه تصاویری با وضوح بالا و کیفیت دوربین‌های حرفه‌ای DSLR و ذخیره انرژی بیشتر طراحی شده است، دارد. پردازنده Snapdragon 820 از یک مودم X12 LTE برخوردار است که از سرعت دانلود Category 12 حداکثر تا 600 مگابایت در ثانیه و سرعت آپ لینک Category 13 حداکثر تا 150 مگابایت در ثانیه پشتیبانی می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید