۲۴ اسفند ۱۳۹۴

ال‌جی Stylus 2؛ اولین تلفن هوشمند مجهز به +DAB

این اولین گوشی هوشمند دنیاست که به پخش صدای دیجیتال مجهز شده و رادیوی دیجیتال واضح و شفافی را به رایگان ارائه می‌دهد.

 سئول، 14 مارس 2016- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، امروز، از اولین تلفن هوشمند مجهز به +DAB، که استاندارد حقیقی برای پخش رادیوی دیجیتال است، پرده برداشت. ال‌جی جدیدترین تلفن هوشمند خود را در کنفرانس Radiodays Europe 2016 در پاریس، بزرگترین کنفرانس رادیویی جهان، معرفی کرد. مشتریان استرالیا، بلژیک، آلمان، ایتالیا، هلند، نروژ و انگستان اولین مشتریانی خواهند بود که ال‌جی Stylus 2 را با +DAB دریافت می‌کنند.

ال‌جی Stylus 2 به عنوان اولین تلفن هوشمندی که به +DAB مجهز شده از تراشه +DAB و یک برنامه کاربردی انحصاری برخوردار است که به مشتریان امکان می‌دهد از پخش رادیوی دیجیتال لذت ببرند. یک رابط کاربری فنی نیز به پخش‌کنندگان امکان می‌دهد برنامه‌های کاربردی اختصاصی خود را بسازند که سرویس‌های اینترنت رادیوپخش را تکمیل کنند.

کاربران می‌توانند با +DAB به کانال‌های رادیویی بیشتری نسبت به اف.ام معمولی دسترسی داشته باشند. برخلاف برنامه‌های کاربردی رادیویی معمولی که حجم زیادی از اطلاعات را پخش می‌کنند، رادیو DAB+ کیفیت صدای بی‌نظیر و عالی را به صورت رایگان در اختیار کاربر می‌گذارد؛ در حالی که طوری به نظر می‌رسد که انگار از هیچ اطلاعاتی استفاده نمی‌کند.

انتظار می‌رود +DAB جایگزین رادیو اف.ام آنالوگ شود و هم اکنون در دسترس بیش از 500 میلیون نفر در 40 کشور جهان قرار دارد. ال‌جی با همکاری گروه بین‌المللی پیشرفت DMB  یا همان IDAG فناوری +DAB را در ال‌جی Stylus 2 گنجانده است.

جانو چو، رئیس و مدیرعامل مرکز ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما با +DAB  رویکرد فعالانه‌ای در جهت تغییر سریع فناوری به پخش دیجیتال پیش گرفته‌ایم تا تجربه تلفن هوشمند را به شیوه‌ای جدید میسر کنیم. ال‌جی Stylus 2 با صفحه‌نمایش 5.7 اینچ بزرگ، بلندگوی یک وات و باتری قابل تعویض 3 هزار میلی‌آمپر دستگاهی ایده‌آل برای لذت بردن از تجربه چندرسانه‌ای غنی است.»

گونار گارفورس، رئیس IDAG، گفت: «ما مفتخریم که با همکاری شرکتی مبتکر مانند ال‌جی به معرفی تلفن هوشمندی کمک می‌کنیم که ورق را برمی‌گرداند. ترکیب پخش و اینترنت مجموعه وسیعی از امکانات را برای آینده می‌گشاید. مشتریان امکانات جدیدی را به دست می‌آورند و شرکت‌های رسانه‌ای مخاطبان جدیدی با رادیوپخش‌ رایگان خواهند داشت.»

۲ نظر

احمد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

تاریخ عرضه و قیمت در ایران کی و چقدر هست دقیقا؟قبل جی۵ معرفی شده بود

ال جی ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

هنوز مشخص نیست.

نظر دهید