۱۲ اسفند ۱۳۹۴

تندیس طلایی به شرکت صنایع گلدیران اهدا شد

روابط عمومی گلدیران: شرکت صنایع گلدیران برای دومین سال متوالی موفق به دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان شد.

در جریان پانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، جناب مهندس خزاعی به نمایندگی از شرکت صنایع گلدیران، لوح و تندیس طلایی مراسم را از دست جناب مهندس نعمت‌زاده،‌ وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.

به گزارش دریافتی، پانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با حضور و سخنرانی مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت،حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی،مجتبی خسروتاج قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمود نوابی رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد، جمعی از مقامات دولتی و نمایندگان شرکت‌های منتخب در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

Goldiran-Industries-Gold-Statue-02

در جریان این همایش جناب مهندس خزاعی به نمایندگی از شرکت صنایع گلدیران، لوح و تندیس طلایی مراسم را از دست جناب مهندس نعمت‌زاده،‌ وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.

اما، پیش از آن، مهندس نعمت زاده طی سخنانی در جمع مدعوین به کیفیت برند اشاره کرده و گفت: «تنها راه ما برای پیوستن به اقتصاد جهانی، راه انداختن چرخ های تولید کشور  با استفاده از تجربیات جهانی و افزایش کیفیت تولیدات است.» وی افزود: «در دنیای رقابتی امروز نمی‌توان تولید را بدون توجه به ذائقه مصرف‌کنندگان و رعایت خواست‌ها و نیازهای آنان به جایگاهی رساند. بنابراین، توجه به حقوق مصرف‌کننده جزیی لاینفک از بخش تولید به شمار می‌رود و به عبارتی، تولید بدون مصرف هنوز کامل نیست.»

Goldiran-Industries-Gold-Statue-03

لازم به ذکر است، هدف از انتخاب روز نهم اسفند به عنوان روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کمک به ایجاد رقابتی سالم و تشویق واحدهای تولیدی و خدماتی در جهت حمایت موثرتر از حقوق مصرف‌کنندگان و آگاه‌سازی مصرف‌کننده نسبت به حقوق خود و چگونگی دست‌یابی به آن است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید