۱۱ اسفند ۱۳۹۴

در جست‌وجوی قدیمی‌ترین یخچال ال‌جی در ایران

 یخچال‌های ال‌جی بیش از سه دهه است با ارائه امکانات متمایز، میهمان خانواده‌های ایرانی هستند.

این محصولات از همان زمان که با نام گلداستاردر بازار می‌درخشیدند و بخشی از خاطرات خوب قدیمی را در ذهن‌ها حک کرده‌اند تا امروز که در قالب ساید‌بای‌سایدهای پیشرفته ال‌جی با درب جدید (Door-in-Door) محبوبیت گسترده یافته اند، همواره تجلی کیفیت، دوام و طراحی زیبا بوده‌اند.

در حقیقت،‌ ال‌جی با شعار روی خوش زندگی (Life is Good) رسالت بسیار ارزشمندی را برای تحول در سبک زندگی مشتریان و بهبود شاخصه‌های رفاه و آسایش آنان به عهده گرفته است. ال‌جی در تلاشی مجدانه سعی دارد تا انعکاس راستینی از شعار خود باشد. در همین راستا است که از گلداستار تا ال‌جی الکترونیکس، محصولات این شرکت همواره سرشار از نورآوری و تمایز بوده و توانسته سطح رضایت مشتریان را ارتقاء بخشد.

اما، ال‌جی الکترونیکس این بار با مشارکت گلدیران، نه برای نسل جدید مشتریان خود، بلکه برای مشتریان قدیمی و آن وفاداران امیدبخش فراخوان صادر کرده است: قدیمی‌ترین یخچال ال‌جی متعلق به کیست؟

اگر یخچال گلداستار یا ال‌جی قدیمی شما همچنان فعال و در خدمت خانواده‌تان قرار دارد، فرصت مشارکت در این مسابقه زیبا را از دست ندهید و با ما همراه شوید تا شانس برنده شدن جدید‌ترین سایدبای‌ساید ال‌‌جی‌Next P اولین و جدیدترین یخچال تصفیه آب جهان را داشته باشید. همچنین از طریق قرعه کشی، میان تمام شرکت‌کنندگان مسابقه، سه نفر منتخب معرفی شده و به آنها یکی از یخچال‌های مدرن ال‌جی اهدا می‌گردد.

مسابقه عکاسی “قدیمی ترین یخچال ال‌جی” پیوندی است میان ما و خاطراتمان. چنانچه در آشپزخانه شما همچنان یکی از مدل‌های قدیمی ال‌جی (یا با نام قدیم آن گلداستار) حضور دارد، عکس یخچال را به همراه عکس شماره سریال آن در سایت http://did.goldiran.ir بگذارید و یکی از برندگان ما باشید.

آیا شما برنده ویژه ما هستید؟ بله، اگر عکس شما قدیمی‌ترین یخچال حال حاضر ال‌جی در کشور را نشان دهد، شما برنده ویژه ما خواهید بود و جدیدترین سایدبای‌ساید ال‌جی NEXT-P (تنها محصول دارای تصفیه آب جهان) را جایزه می‌گیرد.

البته مسابقه قدیمی ترین یخچال ال‌جی برندگان دیگری نیز دارد. ما افتخار داریم از طریق قرعه کشی میان همه شرکت کنندگان در مسابقه، به سه نفر منتخب، یکی از یخچال‌های مدرن ال‌جی را هدیه بدهیم.

فرصتی بی نظیر برای مشتریان قدیمی و وفادار ال جی تا دیده شوند و از همراهی تحسین برانگیزشان با محصولات ال جی قدردانی شود.

۴ نظر

رضا ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

با سلام و خسته نباشید
من یکدسنگاه یخچال ال جی مربوط به سال ۱۳۸۰ دارم, آیا میتوان آن را بعنوان یخچال قدیمی معرفی کرد؟

ال جی ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

دوست عزیز،

عکس یخچال را به همراه عکس شماره سریال آن در سایت http://did.goldiran.ir بگذارید و منتظر اعلام نتایج باشید.

کرامتيان ۲۵ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام خسته نباشید
مهلت ارسال عکس یخچال قدیمی ال جی گلدستار تا چه تاریخی بوده است؟آیا هنوز هم میتوان شرکت کرد یا به پایان رسیده است؟

ال جی ۲۶ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام دوست عزیز،

این جشنواره به اتمام رسیده است و برندگان نیز مشخص شده اند. خبر مربوط به این جشنواره را می توانید در همین وبلاگ بخوانید.

نظر دهید