۱۲ اسفند ۱۳۹۴

شرکت LG Display تلویزیونی می‌سازد که لول می‌شود

شرکت LG Display  در حال کار بر روی ساخت تلویزیون OLED در ابعاد دست کم 60 اینچ است که بتواند لول شود. انتظار می‌رود این مدل در نمایشگاه بین‌المللی لوازم الکترونیک مصرفی سال آینده (CES 2017) به نمایش درآید.

تاکنون، پنل نمایشگر این تلویزیون ساخته شده است و این شرکت فعلاً در حال همکاری با ال‌جی الکترونیکس و LG Chem برای طراحی و افزودن دوام قطعات انعطاف‌پذیر است.

یک نمایشگر لول‌شدنی از لایه پلاستیکی منعطفی تولید شده است تا خود نمایشگر قادر باشد لوله شود. اوایل امسال، شرکت LG Display نمایشگر 18 اینچ OLED لول‌شدنی را با درجه انحنایی بالغ بر R 30 را در معرض عموم گذاشت. این نمایشگر بهبودهایی از نظر کیفیت تصویر و انحنا در مدل‌های قبل‌تر از پنل نمایشگر لول‌شدنی در سال گذشته نشان داد.

شرکت LG Display، از سال 2012، در حال تولید چنین محصولاتی است. انتظار می‌رود OLED لول‌شدنی این شرکت که هم اکنون در حال ساخت آن هستند وضوح Ultra HD داشته باشد زیرا مدل 18 اینچ نتوانست به طور کامل نیاز به یک نمایشگر full-HD را برآورده کند.

به عقیده کارشناسان، قبل از تبلیغات، انحنای مورد نظر نمایشگر در هر تلویزیون لول‌شدنی باید دست کم به 5 R برسد. شرکت LG Display توضیح داد که کلید ساخت در میزان انحنا، دوام، قدرت محصول و قابلیت بزرگ شدن نمایشگر است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید