۲۷ اسفند ۱۳۹۴

لباس‌ها با شما حرف می‌زنند

در این فصل خانه تکانی و ایام بهار، گرد و خاکی یا کثیف شدن لباس‌ها اجتناب‌ناپذیر است. از لکه‌ها نمی‌توان فرار کرد. بنابراین، ممکن است تا به حال ماشین لباسشویی شما پر از لباس‌هایی باشد که باید تا دیر نشده بشویید. حالا، تنها مشکلی که وجود دارد رمزگشایی این همه علامت روی لباس‌ها است. این علامت‌ها به منزله زبان لباس‌های شما هستند و به شما می‌گویند چگونه از آنها مراقبت کنید تا زود خراب نشوند.

البته، این را هم بگوییم که تشخیص دادن و تفسیر این علائم آنقدرها هم که تصور می‌کنید سخت نیست. فقط کمی طول می‌کشد تا به آنها عادت کنید. این علائم به دسته‌های شست‌وشو، سفید کردن، خشک کردن، اتو کردن و اتوشویی تقسیم می‌شود. ما در این مطلب می‌خواهیم در مورد شست‌وشو و سفید کردن لباس‌ها با شما صحبت کنیم.

2015-december-article-1-1

همه لباس‌ها از یک قانون پیروی نمی‌کنند. برخی لباس‌ها نیاز به برنامه شست‌وشوی خیلی داغ دارند و برخی دیگر باید با فشار مداوم آب سرد شسته شوند. خبر خوش این است که شما می‌توانید با کمک ماشین لباسشویی Twin Wash ال‌جی دو بار مختلف از لباس‌های گوناگون را همزمان بشویید؛ این یعنی راحتی بیشتر و صرفه‌جویی در زمان. این ماشین لباسشویی دوقلو که از یک ماشین لباسشویی کوچک در قسمت پایین برخوردار است با همکاری همدیگر بهترین نتیجه شست‌وشو را برای شما فراهم می‌کنند.

شست‌وشوی لباس‌ها

در هنگام شست‌وشوی لباس‌ها، نقطه‌ها دمای آب را نشان می‌دهند. هر چه دما بیشتر باشد، گرما بیشتر است.

  • تفسیر علائم از چپ به راست: شست‌وشو با ماشین در آب سرد، شست‌وشو با ماشین در آب گرم، شست‌وشو با ماشین در آب داغ

1

خط‌هایی که زیر لگن ماشین لباسشویی کشیده می‌شود نمایانگر تنظیمات ماشین است. هر چه خط بیشتر باشد، لباس‌ها باید با ملایمت بیشتری شسته شوند:

  • تفسیر علائم از چپ به راست در ردیف اول: شست‌وشو با ماشین در آب سرد و فشار دائم، شست‌وشو با ماشین در آب گرم و فشار دائم، شست‌وشو با ماشین در آب داغ و فشار دائم
  • تفسیر علائم از چپ به راست در ردیف دوم: شست‌وشو با ماشین در آب سرد و برنامه ملایم، شست‌وشو با ماشین در آب گرم و برنامه ملایم، شست‌وشو با ماشین در آب داغ و برنامه ملایم
  • تفسیر علائم از چپ به راست در ردیف پایین: شست‌وشو با دست بدون ماشین لباسشویی، شست‌وشو انجام نشود

2

سفید کردن یا رنگ‌بری:

تفسیر علائم از چپ به راست: هر محصول سفید‌کننده‌ای را می‌توان استفاده کرد، از مواد سفیدکننده بدون کلرین به اندازه نیاز استفاده شود، هیچ محصول سفیدکننده‌ای استفاده نشود.

3

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید