۰۵ اسفند ۱۳۹۴

مراسم معرفی ال‌جی G5 در MWC 2016: قسمت اول

مشروح سخنرانی رئیس ارتباطات موبایل ال‌جی در مراسم پرده‌برداری از ال‌جی G5

هنوز چند دقیقه‌ای تا شروع مراسم رونمایی از G5 ال‌جی در کنگره جهانی موبایل 2016 مانده بود و هنوز خیلی از رسانه‌ها به محل قرار نرسیده بودند اما دیگر جایی برای نشستن نمانده بود. همه خبرنگاران و مدعوینی که خودشان را به محل کنفرانس در بارسلون اسپانیا رسانده بودند نفس‌ها را در سینه حبس کرده و بی صبرانه در انتظار رونمایی از پرچمدار جدید ال‌جی بودند.

1456057820208-2010968486

مراسم درست رأس ساعت مقرر و با پخش یک ویدئو کلیپ با مضمون سرگرمی و مهمانی آغاز شد.

چند لحظه بعد، جانو چو، رئیس و مدیر عامل مرکز ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، بر روی صحنه رفت و پس از خوشامدگویی سخنان خود را در مورد تولد تلفن‌های هوشمند تا کنون آغاز کرد. وی گفت: «همه شما تا کنون شایعات و زمزمه‌های زیادی در مورد ال‌جی G5 شنیده‌اید. بیاید با هم ببینیم کدام یک از آنها درست بوده و کدام نبوده.»

1456059832101462722092_575px

«وقتی تلفن‌های هوشمند برای اولین بار معرفی شدند خیلی هیجان‌زده و شگفت‌زده شدیم و هر روز 5 تا 6 برنامه کاربردی دانلود می‌کردیم. اما این روزها ما چنین هیجانی را دیگر نمی‌بینیم؛ حتی با جدیدترین تلفن‌های هوشمندی که معرفی می‌شوند. آیا ذوق و اشتهای مردم نسبت به سرگرمی و گوشی‌های هوشمند از بین رفته است؟ البته که نه! مشتریان امروز درپی چیزهای دیگری مثل دوربین‌های حرفه‌ای یا هوانوردها هستند. آیا این به معنی ختم دوران گوشی‌های هوشمند است؟ در ال‌جی، ما فکر می‌کنیم بهترین روزهای گوشی‌های هوشمند هنوز پیش رو هستند. این روزها روزهایی هستند که گوشی‌های هوشمند قدرتمند برای تصویربرداری و اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی معرفی می‌شوند. ال‌جی G5 برای آنهایی خلق شده که دوست دارند بازی کنند. این گوشی هوشمند همان چیزهایی را ثبت می‌کند که در واقع یک گوشی هوشمند باید چنین باشد. ال‌جی G5 با بدنه باریک، یکپارچه و تمام‌فلزی چشمان شما را به خود خیره می‌کند. با این حال، ال‌جی G5 چیزی فراتر از این است! به گفته تیم تولید محصول، این گوشی هوشمند به منزله یک شهر بازی در جیب شماست. حالا بگذارید به شما بگویم که چرا با این ایده موافقم…»

1456059866189-980625448_575px

در این لحظه، جانو چو باتری کشویی G5 را از قسمت انتهایی به آسانی بیرون می‌کشد و با تشویق و هیجان حضار روبه‌رو می‌شود.

image

وی در ادامه افزود: «تاکنون، مشتریان مجبور بودند بین طراحی زیبا و چشم‌نواز و راحتی بیشتری که باتری‌های قابل تعویض ارائه می‌دهند یکی را انتخاب کنند. اما G5 زیبایی و آسایش را قربانیِ همدیگر نکرده است و همه را با هم دارد. بدنه باریک تمام‌فلزی و همین طور باتری قابل تعویض به لطف وجود طراحی ماژولار ممکن شده است. همین طراحی به ال‌جی G5 امکان داده است تا تبدیل به یک دوربین دیجیتال حرفه‌ای و با کیفیت، یک پخش‌کننده صدای های-فای و چیزهای دیگری شود. چطور؟ به زودی خواهید دید! ال‌جی G5  تنها محصولی نیست که ما امروز قصد داریم معرفی کنیم. ال‌جی G5 با دوستان خود می‌آید. دستگاه‌های متعدد همراه که تجربه کاربری را به شیوه‌ای پویا بهبود می‌بخشد. این دوستان برای بازی با ال‌جی G5 بهینه شده‌اند. اما این تنها آغاز راه است. به مرور زمان ما دوستان بیشتری را تولید خواهیم کرد تا الگوی جدیدی را در اکوسیستم گوشی‌های هوشمند به نام LG Palyground (زمین بازی ال‌جی) خلق کنیم. این برای همه باز است. ال‌جی G5 و دوستانش همه برای این طراحی شده‌اند تا به مشتریان بیشتری امکان دهند به سادگی از تجربه فناوری‌های پیشرفته مانند VR و محتوای رسانه‌ای  360 درجه به صورت بازی‌وار لذت ببرند.»

1456059955097-1535376539

«در ال‌جی، ما بر این باوریم که “زندگی خوب است… وقتی بیشتر بازی کنید.” و در واقع، ما از تمامی مراحل تولید ال‌جی G5 و دوستانش لذت بردیم. ما در این رویا بودیم که غریزه شما برای بازی کردن را بار دیگر برانگیزانیم.  برای اینکه کاری کنیم ال‌جی G5 بتواند تا حد امکان در دسترس مشتریان بیشتری قرار گیرد تصمیم گرفتیم گوشی هوشمند جدیدمان را همزمان با معرفی، به بازارهای اصلی جهانی عرضه کنیم. خانم‌ها و آقایان! آینده تلفن‌های هوشمند پر از ممکن‌هاست. و ال‌جی G5 و دوستانش تنها آغاز آن هستند. ال‌جی G5 را به منزله دعوت ما از شما به دنیای کاملاً جدیدی در نظر بگیرید که بیایید و با ما بازی کنید. و در آخر، وقت بازی فرا رسیده. خوش بگذره!»

در پایان، جانو چو، بعد از تشکر از حضار، از صحنه خارج شد و جای خود را به فرانک لی، مدیر بازاریابی ارتباطات در ال‌جی الکترونیکس امریکا، داد . ادامه این کنفرانس خبری را در مطالب آتی دنبال خواهیم کرد.

همراه ما باشید و ویدئوی این مراسم را در ادامه ببینید:

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید