۰۷ اسفند ۱۳۹۴

مژده، مژده… اندروید 6 برای ال‌جی G4 آمد!

بالاخره، انتظارها به سر رسید و ال‌جی G4 به اندروید نسخه 6.0 مارشملو به‌روز شد.

البته دلیل این همه تأخیر هم کاملا منطقی است! این نسخه با تغییرات بسیار زیاد در سیستم‌عامل و رابط کاربری ارائه شده است. ال‌جی با از راه رسیدن مارشملو تصمیم دارد شما را شگفت‌زده کند. با این نسخه در G4 امکانات جدید ماشملو را کشف کنید.

 photo_2016-02-26_11-09-19

تغییرات در سیستم عامل اندروید

بهبود باتری                 

قابلیت بهینه‌سازی باتری یا همان Battery optimization برای کاهش مصرف باتری افزوده شده است. اکنون، باتری به صورت خودکار، در زمانی که برنامه‌ها برای مدت زمان خاصی در حال استفاده نیستند، بهینه می‌شود. وقتی از تلفن همراه خود یا برنامه‌های کاربردی استفاده کنید، این قابلیت متوقف می‌شود.

نکته: ممکن است هشدارها بی‌صدا باشند و احتمال دارد اعلان‌های برنامه‌های کاربردی که به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل به‌روز نشده‌اند در هنگام بهینه‌سازی باتری دریافت نشوند. برای اینکه مطمئن شوید اعلان‌های برنامه‌های کاربردی خاص را دریافت کنید، از مسیر زیر اقدام نمایید:

Settings > General > Battery & power saving > Battery usage > Ignore optimization

content_01

تنظیمات قفل امنیتی

قفل Knock Code به‌روز شده است تا تجربه کاربری بهتری را برای جدیدترین سیستم‌عامل ایجاد کند. شما باید حداقل 6 ضربه بزنید و از 3 مربع متفاوت در Knock Code استفاده کنید. برای باز کردن قفل صفحه، فقط Knock Code برای کاربر فعلی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

content_02

اجازه برای برنامه‌های کاربردی

قابلیت اجازه برای برنامه‌های کاربردی یا همان App permissions تغییر کرده است. شما می‌توانید به برنامه‌های کاربردی اجازه دهید به امکانات خاصی از برنامه‌های کاربردی دیگر دسترسی داشته باشند یا می‌توانید اجازه دسترسی ندهید.

وقتی یک برنامه کاربردی را نصب و باز کردید، پنجره‌ای ظاهر می‌شود و از شما پرسیده می‌شود که آیا اجازه دسترسی برنامه‌ کاربردی به امکانات خاصی را می‌دهید. شما باید برای استفاده از برنامه اجازه دسترسی بدهید. می‌توانید تصمیم بگیرید که اجازه بدهید یا ندهید. با انتخاب گزینه Don’t ask again (دوباره نپرس) برای تصمیم‌گیری در مورد اجازه دادن، دیگر، از شما سؤالی پرسیده نمی‌شود. شما می‌توانید این اجازه‌ها را با رفتن به قسمت Settings > General > Apps > Permissions تغییر دهید.

content_03

اشتراک‌گذاری مستقیم

قابلیت اشتراک‌گذاری مستقیم یا همان Direct Share نیز افزوده شده است. قبل از این، شما باید یک برنامه کاربردی را برای اشتراک‌گذاری انتخاب می‌کردید و سپس، نام شخص را اضافه می‌کردید. اکنون، ترکیبی از برنامه‌های کاربردی که بیشتر برای اشتراک‌گذاری استفاده می‌شوند و افراد پیشنهادی در دسترس قرار دارند. شما می‌توانید با انتخاب گزینه Share via (اشتراک‌گذاری از طریق…)، می‌توانید تا 8 پیشنهاد از برنامه‌های کاربردی و مخاطبان برای اشتراک‌گذاری دریافت کنید.

content_04

حالت بی‌صدا

حالت بی‌صدا یا Silent mode به پروفایل صدا افزوده شده است.

شما می‌توانید در پنل اعلان‌ها یا در پنل صدایی که با فشار دادن کلید صدا نمایش داده می‌شود تلفن همراه خود را در حالت بی‌صدا قرار دهید. شما می‌توانید تلفن را از منوی Settings > Sound & notification نیز بی‌صدا کنید. قبلاً، مجبور بودید از Interruptions برای ساکت کردن صدای گوشی استفاده کنید. اما حالا می‌توانید این کار را تنها با یک یا دو ضربه انجام دهید.

قابلیت Interruptions به قابلیت Do not disturb تغییر نام پیدا کرده است.

با این کار، شما می‌توانید زمان‌هایی را برنامه‌ریزی کنید که اعلان‌های برخی از برنامه‌های کاربردی یا همه آنها باعث مزاحمت شما نشوند. وقتی گزینه Do not disturb در حالت Priority only قرار می‌گیرد، زنگ‌های هشدار به صدا در می‌آیند یا می‌لرزند. زمانی زنگ‌های هشدار به طور کل بی‌صدا می‌شوند که حالت Do not disturb با گزینه Total silence تنظیم شده باشد.

content_05

ارتقا در تجربه کاربری (UX) ال‌جی

قابلیت روشنایی خودکار (Auto-brightness) تغییر پیدا کرده است. صفحه‌نمایش وقتی در جای روشن باشید روشن‌تر می‌شود و وقتی در جای تاریک‌ باشید تاریک‌تر می‌شود. حالا، وقتی از گزینه Auto-brightness استفاد کنید، منوی کشویی تنظیم روشنایی می‌تواند به صورت خودکار و بر حسب نور محیط روشنایی صفحه‌نمایش را تنظیم کند.

اجازه سرک کشیدن

قابلیت Allow peeking به تنظیمات افزوده شده است تا اینکه شما بتوانید اعلان‌ها را در بالای صفحه مشاهده کنید؛ به طوری که هیچ یک از آنها صفحه‌نمایش را مسدود نکنند. شما می‌توانید با رفتن به Settings > General > Apps امکان سرک کشیدن را فعال کنید.

content_06

تنظیمات گوگل

شما می‌توانید برنامه‌های کاربردی و سرویس‌های گوگل را خیلی ساده‌تر مدیریت کنید. برنامه کاربردی تنظیمات گوگل، اکنون، در Settings > General > Google قرار دارد.

تنظیمات حافظه

تنظیمات حافظه به Settings > General > Memory to be easily accessible افزوده شده است. اکنون، شما می‌توانید مصرف حافظه در هر ساعت را به ازای هر برنامه مشاهده کنید.

تنظیمات برنامه‌های کاربردی

صفحه‌نمایش برنامه‌های کاربردی ساده شده است. تا قبل از این، زبانه‌ای برای برنامه‌های کاربردی غیرفعال، برنامه‌های در حال اجرا، برنامه‌های کاربردی روی کارت حافظه و برنامه‌های کاربردی دانلود شده وجود داشت. اکنون شما می‌توانید همه برنامه‌های کاربردی را در یک صفحه ساده ببینید.

شما می‌توانید برنامه‌های کاربردی سیستم را از طریق منویی که در گوشه سمت راست در بالای این صفحه قرار دارد شامل یا حذف کنید.

content_07

امکاناتی که تغییر نام پیدا کرده‌اند

قابلیت + Qmemo اکنون به +Capture تغییر نام پیدا کرده است.

عملکرد +QMemo درست مانند قبل است.

content_08

قابلیت  LG Bridge به قابلیت LG AirDrive تغییر نام پیدا کرده است.

قابلیت LG AirDrive اکنون در Settings > Network > Share & connect قرار دارد.

۱۳۱ نظر

علیرضا ۷ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

باسلام.تبریک به کسایی که LG G4 دارند و امروز به اندروید۶ به روزرسانی شد.من هم مشتاقانه منتظرم که اندروید۶ برای LG G3بیاید.

سعید ۹ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

ما هم منتظریم. ولی آیا LG این کار می کنه؟

علیرضا ۷ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

باسلام به پرسنل lgblog.باعرض پوزش میشود پیگیری کنید که اندروید۶ چه موقع برای LG G3می آید؟باتشکر

منصور ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

با سلام
اندروید ۶ تا اواخر اردیبهشت ماه در ایران عرضه خواهد شد

بهزاد صمدی ۸ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
عرض ادب و خسته نباشید
دراولین دقایق اندروید مارشمالو را دانلود کردم و متوجه شدم که دستگاه خیلی روان تر شده و امکانات جدید واقعا عالی هست .. منتهی با یک مشکل خیلی ریزی روبرو شدم و اون هنک چند ثانیه ای هست که در دستگاه روی میده و باید صبر کرد تا درست شود … بنظر این مشکل ریز باید در اپدیت جدید برطرف شود البته برای من که این مشکل بوجود امده و دوستان امیدوارم نظر بدهند تا ببینیم ایا برای این عزیزان هم این مشکل مشاهده میشود یا خیر ؟
ممنون از LG

یونس ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

به نظر من گوشیتون رو ریست فکتوری کنید درست میشه.

رضا ۸ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

برای جی ۳ کی میاد ؟؟؟؟؟

توحید منصوربخت ۸ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام عزیزان . پس الجی وی ۱۰ چرا هنوز مارشمالو نیومده براش ؟ کی میاد برای v10 ؟

amin ۸ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

با سلام ببخشید واسه LG G3 هم نا آخر اسفندآندروید ۶ میاد یا نه !
ممنون میشم پاسخ بدید

ناصرزراع ۸ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

دیروز آپدیت کردم.
تغییر زیادی ندیدم تو مصرف باطریش. نه کمتر نه بیشتر !

توی منوی
Developer options
هم یکسری گزینه جدید اضافه شده. (البته فکر کنم)

حامد ۸ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام یک سوال دوست دارم جوابم بدین خواستم بدونم ایا جی تری اپدیت ۶ دریافت میکنهاز طریق OTA؟ بعد تلگاریخش کیه بدونیم نریم فلش نکنیم خواهشن چیزی میدونین بگید با سپاس

منصور ۹ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

بله از این طریق قابل بروزرسانی است. شما می تونید هم از طریق نرم افزار LG Bridge و هم از طریق وای فای گوشی این بروررسانی رو انجام دهید

علی ۸ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

برای جی۲ اپدیت میاد؟

منصور ۹ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

اپدیت اندروید ۶ تا دهه اول اردیبهشت سال ۹۵ برای G3 عرضه خواهد شد.

محمد ۸ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام امروز بروزرسانی کردم ولی ۲ساعت بعد گوشی یا هنگ میکنه یا ریستارت میشه ۱۰بار باید باتری خارج کنم شاید برای ۱۰دقیقه کار کنه و بالا بیاد روی لوگو الجی میمونه

بهزاد صمدی ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

من بالا هم اشاره کردمیه هنگ ۳ ثانیه ای داره گوشی به صورت مداوم اما من مشکل ریستارت ندارم
فقط هنگ صفحه داره که باید ۳ ثانیه صبر کرد

یونس ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

به نظر من گوشیتون رو ریست فکتوری کنید درست میشه.

ساسان ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

باریست فکتوری هم نمیشه چندباارانجام دادم بازهنگ میکنه

بهزاد صمدی ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
دقیقا
پیشنهاد میکنم فعلا به مارشمالو ارتقا ندید و نکته جالب اینجاست چیزی رو از دست نمیدید
از وقتی مارشمالو ارتقا شده گوشی هنگ داره متاسفانه و از طرف دوستان هم هیچ پاسخی دریافت نکردیم و امیدواریم حتما این موضوع رو اطلاع بدن به lg

ال جی ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

دوست عزیز،

تمامی نظرات شما به اطلاع ال جی رسیده است و خواهد رسید.

hamidreza ۱۰ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

manam baram in moshkel be vojod omade chekar konam????

nima ۹ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام و خسته نباشید . برای v10 کی میاد ؟

مسعود ۹ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

برای من Qmemo+ به Capture تغییر نکرده. بعد چرا رابط کاربری G5 رو برای G4 نیاورده. زیاد تغییری نکرده

حسین ۹ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

برای اینکه بشه Capture+ باید اپ QuickMemo رو از قسمت App Updates دانلود کنید.
بعدش دوست عزیز خیلی انتظار بی جایی دارید، جی ۵ کلا یک هفتس معرفی شده فرض کنیم رابط جی ۵ هم براش بیاد اونقوت مشتری های جدید دیگه چه دلیلی میبینن که بیان جی ۵ بخرن؟ اصل کاری رابط کاربریه.
البته تا عرضه اندروید ۷ تا سال ۹۶ رابط جی ۵ برای جی ۴ میاد.

محمد حسین ۹ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

دوستان من اپدیت کردم مصرف باطری خیلی زیاد شده چه کنم

شایان ۹ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

برای جی ۲ کی میاد؟

سعید ۹ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

آیا برای G3 اندروید ۶ میاد ؟

ساسان ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

به غیرارچندموردتغیرات خاصی نکرده باآندروید۵.۱کلی برنامه روگوشیم نصب بود۱.۱گیگابایت دردسترس بودالان دوتابرنامه بیشترنصب نیست ۷۵۰ مگابایت خالیه

مهمان ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام , من هم دیروز به اندروید ۶ ارتقا دادم ( از طریق vpn) در غیر اینصورت سرور رو پیدا نمیکنه … تغییر خاصی در منوها و عملکرد مشاهده نمیشه اما مصرف باتری بیشتر از قبل شد که با حذف تیک Activiy log در منوی About Phone اوضاع کمی بهتر شد… کسانی که از ورژن قبلی (۵) استفاده میکنن خیلی چیزی از دست ندادن به نظر من حتی سرعت عملکرد ورژن ۵ بهتر هم بود.

ساسان ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

منم بانظرشماموافقم گوشیم قبلااصلاهنگ نمیکردولی ارتقادادم هنگ میکنه

محمد حسین ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

من توی اندروید ۵ به اینترنت وصل شدم ۲ دقیقه حرف زدم ۳ دقیقه ۶ ساعت بعدش درصدش شد ۹۹
الان تا وصل اینترنت میشم یک دیقه که میگذره میشه ۹۹ یعنی به وضوح کم شدن باطری رو حس میکنی .ولی انتن دهیش بهتر شده و دستگاه روان شده

ذاکری ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

با سلام ، چرا با اینکه v10 جدیدتر و تا قبل از g5 پرچمدار ال جی بود ، هنوز برای v10 نیومده ؟؟؟!!!

بهزاد صمدی ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
ضمن عرض خسته نباشید
من از وقتی به اندروید ۶ اپدیت کردم متاسفانه تاچ صفحه با هنگ روبرو شده و حداقل ۳ ثانیه هنگ میکند و این پروسه بنظر در حال افزایش هست
امیدوارم شما عزیزان این موضوع رو منتقل کنید تا هر چه زودتر این مشک لرو برطرف نمایند
عملا صفحه لمسی با مشکل روبرو شده و مدام هنگ میکند
خواهشمندم هر چه سریعتر موضوع را منتقل نمایید تا حداقل با یک بروز رسانی این مشکل را رفع نمایند
با تشکر

saeed ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

مسولین LG هم پاسخ نمیدن که په زمانی آپدیت میاد.
اگه LG تا آخر سال آپدیت آندروید ۶ رو واسه G3 نده خیلی بد میشه گوشی باتریش ۶ ساعت بیشتر دوام نداره .اگه تا آخر اسفند آپدیت نیاد مجبوریم فلش بزنیم.

saeed ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

من که امروز رام لهستانو فلش زدم ولی دیگه هیچ وقت سمت LG نمیرم.

سعید ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

آقا سعید این رام لهستان درست کار میکنه؟؟؟

saeed ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

سلام نه باگ های ریزه زیادی داره

Zanko ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
من گوشیم g4 هست به اندروید ۶ آپدیتش کردم ولی lte دیگهانتن نداره.کد ۲۷خ۶۳۴#*# رو هم زدم ولی رو این نسخه کار نمیکنه.لطفا راهنمایی کنید.با تشکر

محمدرضا ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام گوشی من g4 است این آپدیت در بعضی از بخش ها باگ داره مثلا در قسمت پیام ها خوب کار نمیکنه دیر عمل میکنه.

Amir ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام خدمت شما دوستان . برای V10 کی میاد ؟ لطفا بگید

ال جی ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام دوست عزیز،

هنوز زمان مشخصی اعلام نشده است.

مجید ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

گوشی من به اندروید ۶ بروز رسانی شد تقریبا غیرقابل استفاده شده هنگ میکنه و ریستارت میشه خیلیم داغ میشه اصلا اصلا اصلا به روز رسانی به اندروید ۶ نکنید .
شرکت محترم ال جی فکری به حال ما که گوشیمون رو ابدیت کردیم بکنه واقعا غیر قابل استفاده شده با این همه پول که دادیم واسه g4 نمایندگیم میبرم گوشی رو بازگشت به تنضیمات کارخانه میکنه میده دستم دوباره ۱ ساعت دیگه هنگ و ریستارت شروع میشه لطفا راهنمای کنید

بهزاد صمدی ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

متاسفانه برای من هم دیشب این اتفاق افتاد
بعد از اپدیت رسمی به مارشمالو ، دیشب این اتفاق برای من افتاد و بعد از هنگ های پی در پی دیشب کلا ریستارت و بالا هم نیومد
امیدوارم هر چه زودتر ال جی فکر یبکنه به این موضوع

hamidreza ۱۰ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

لطفا بگین که چکار کردین منم همینطور شدم روی لوگو ال جی میمونه این شمارمه اگه کسی میدونه
کمک کنه..۰۹۳۳۵۳۶۹۱۹۱ تلگرامم دارم

هادی ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
من اپدیت کردم چندروزی هست
مشکلات اساسی داره
۱ لگ زیاد برای چند صانیه هنگ . باریست فکتوریم درست نشد

۲ برنامه QuickMemo یه گزینه داشت
وقتی میخواستی برش بدی تعیین میکردی در چه اندازه ای باشه ولی الان جوری شده مثل قیچی باید با انگشتت بکشی و خیلی جاها کج و خراب میشه

۳ تو مواردی باتری مشکل داری و زیاد مصرف میکنه

۴ روی شارژ سریع نمیره درضمن در اندورید ۶ باید رنگ ال ای دی
( چراغ ال ای دی ) تو شارژ سریع تغییر کنه از قرمز به یه یه رنگ دیگه ای ( فک کنم فیروزه ای ) ولی این اتفاق نمیفته

دوستان ال جی لطفا پیگیری کنین ممنون

هادی ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
من اپدیت کردم چندروزی هست
مشکلات اساسی داره
۱ لگ زیاد برای چند ثانیه هنگ . باریست فکتوریم درست نشد

۲ برنامه QuickMemo یه گزینه داشت
وقتی میخواستی برش بدی تعیین میکردی در چه اندازه ای باشه ولی الان جوری شده مثل قیچی باید با انگشتت بکشی و خیلی جاها کج و خراب میشه

۳ تو مواردی باتری مشکل داره و زیاد مصرف میکنه

۴ روی شارژ سریع نمیره مشکل داره تو بعضی جاها درضمن در اندورید ۶ باید رنگ ال ای دی
( چراغ نوتیفیکیشن ) تو شارژ سریع تغییر کنه از قرمز به یه یه رنگ دیگه ای ( فک کنم فیروزه ای ) تغییر کنه ولی این اتفاق نمیفته

۵ کیبورد قبلا خیلی عالی بود ولی الان یه مشکل جدی که داره
گزینه کلیپ بورد مخفی شده و برای دسترسی به مطالب سنجاثق شده باید از روی چرخ دنده رو فشار داد و بعدش دسترسی پیدا کرد به کلیپ بورد تا مطالب سنحاق شده وهیستوری بیادش

۶ من از هنذفری بلوتوثیتون هم استفاده میکنم تو خیلی از موارد مشکل داره یا قطع میکنه اهنگو و شکل وصل شدن بلوتوث تغییر پیدا میکنه و باید گوشی روشن و خاموش کرد تا درست بشه

۷ درسترسی به قسمت تنظیمات برنامه هارو ساده تر کنید الان من با این همه تجربه موندم توش چی به چیه

لطفا تو ساییتون یه گزینه برای ویرایش پیغام ارسالی بزارین تا کسانی مثل بنده پیغام اشتباه تایپی میزارن بتونن اصلاح کنند

دوستان ال جی لطفا پیگیری کنین ممنون

امیرحسین ۲ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

من دیروز گوشیو اپدیت کردم مصرف باتری کمی بیشتر شده امکانات بدرد بخوری هم اضافه نشده درضمن گوشی داغ میکرد ولی هنگی ازش ندیدم و هنوزم خیلی روونه .ولی دوستای عزیز این سه کارو بکنن ایشالله جواب بگیرن
۱.ممکن مموری غیر استاندارد باشه پس بدون اونم یه تست بزنید
۲.بعد از اپدیت حتما ریست فکتوری کنید
۳.بقیه برنامه هارو هم به روز رسانی کنید
۴.Activiy logv رو غیر فعال کنید
ایشالله اندروید ۶.۱

مهدی ۴ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

اقا چرا در گوشی g4 اپدیت ۶ در بازی هی هنگ میکنه ؟؟؟؟ چه کنم

امید ۶ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

برای جی ۴ استایلوس چه زمانی عرضه می شه؟

موسی ۸ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

سلام. لطفا به مواردی که درباره مشکلات اندروید ۶ برای جی ۴ وجود داره این مورد رو هم گزارش کنید تا در بروز رسانی برطرف بشه.
از وقتی این نسخه رو نصب کردم، بعضی مواقع (و نه همیشه) امکان قطع آخرین مکالمه وجود نداره و برای این کار باید گوشی رو ریست کرد.
ممنون می شم اگر راه حلی برای رفع این مشکل وجود داره اعلام کنید و اگر هم در حال حاضر راهی وجود نداره، برای بروز رسانی جدید، فکری براش بکنید.
ممنون

محمد ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

کلا گوشیم از وقتی که آپدیت کردم نابودشده
چرا نمایندگی به جای اینه فقط خبر رو پخش کنه . خودش اپدیت نمیکنه و ببینه آیا مشکل داره یا نه که اگه مشکل داره توسایت بزنه آپدیت نکنید

کلا هر چند دقیقه گوشی واسه چند ثانیه قفل میشه

هانی ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام
بنده گوشیم رو اپدیت کردم ولی متاسفانه بعد از اپدیت بلوتوث گوشیم از کار افتاده
نمیدونم چیکار کنم

اسماعیل ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
برای g3 beat هم میاد؟

navid ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

به هیج وجه گوشی رو به اندروید ۶ ارتقا ندید من ارتقا دادم بعضی مواقع هنگ جند ثانیه ای میکرد و کم کم هنگ بیشتر شد گوشی رستارت میشد و بالا نمیومد امروز دادم نمایندگی. انگار تمام جی۴ ها این مشکل رو دارندو خود شرکت الجی طی بیانیه ای این مشکل رو تایید کردهو باید برد گوشی عوض بشه

محسن ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

سلام. من حدود سه هفته است گوشی رو به اندروید ۶ ارتقا دادم و همزمان همه برنامه ها رو هم به روزرسانی کردم. گوشی خیلی بهتر شده خیلی سریع تر کار می کنه و بازده باتریش بهتر شده به نظرم. دوستانی که دچار مشکل کندی و باگ هستن به نظرم مشکل از برنامه های قدیمیه که با اندروید ۶ سازگار نیستن

امید ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

سلام.متاسفانه منم گوشیمو به اندروید۶ ارتقا دادم باطری گوشی خیلی افتضاح شدهو نصفه روزم دوام نمیاره و مشکل دیگه اندروید ۶ اینه که هنگام عکس گرفت از صفحه گوشی باید با دست خط مورد نظرو بکشیم که کج در میاد در نسخه قبلی خود سیستم فضای مورد نظر رو با خطوط صاف انتخاب می کرد.

محمد ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

با اینکه یکی از اصلی ترین بازارهای فروش شرکت ال جی تو ایرانه اما نماینده های ایران اصلا خدمات، پشتیبانی و عملکرد خوبی برای کاربران ایرانی ندارن. از لوازم خانگی گرفته تا تلفن همراه… فقط پول میگیرن

چجوری واسه فروش یه محصول پر از ایراد تو ایران سرودست میشکونید اما یکی نیست جواب مشتریارو بده

hadi ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

ایا برای گوشی های g2هم اندروید ۶ میاد

ال جی ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

هنوز اطلاعاتی در این مورد در دسترس نیست .

Vahid ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
بالاخره آپدیت کنیم یا نه؟

مجید ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
من g4 رو به اندروید ۶ بروزرسانی کردم و بعد از ۵ روز کلاخاموش شد و دادم گارانتی تاریخ ۲۰ اسفند و تا الان هنوز جوابی به من ندادند! گفتند باید برد گوشی تعویض بشه ! دیگه خدا میدونه چه تاریخی تحویل بدن

arman ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

سلام.
من اپ کردم و هیچکدوم ازین مشکلاتو ندارم اما از یه چیزش خیلی بدم اومد اونم کوچیک شدن کادر دوربین سلفیشه. اینو میشه درست کرد؟

رسول ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
اندروید ۶ واسه جی ۳ کی ارائه میشه؟؟؟جون به لب شدیم

amin ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

به زودی زود منتشر میشه 🙂

مجید ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

واقعا پشیمونم از خرید ال جی!!!! گوشی G4 من بعد از یکماه از گارانتی دیروز گرفتم که بردش سوخته بوده تعویض کردن حالا که تحویل گرفتم دوربین جلو کار نمیکنه دوباره دادم گارانتی میگه دوباره باید یک هفته صبر کنید تابررسی کنیم!!! واقعا محصولات و پشتیبانی گارانتی صفر!

Vahid ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

سلام. دوستان من تیک software update > check automatically رو برداشتم ولی بازم دانلود میکنه آپدیت جدیدرو. چیکار باید بکنم؟

محمد حسین ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام
دوستانی که گوشی رو به اندروید ۶ اپدیت کردند به این مسیر رو برن
settings-general-battery&power-تیک battery percentage on status bar رو بزنن حالا درصد مصرف باطری رو بالای صفح میبینید بعد از گوشی استفاده کنید تا به ۱۰ درص باطری برسید حالا به منوی
battery usage بروید و میلی امپر استفاده شده هر قسمت را با هم جمع بزنید من که این ها رو لا هم جمع میزنم ۱۱۰۰ میلی امپر گوشیم به ۲ درصد میرسه پس اون ۲۰۰۰ میلی امپر دیگه کجا استفاده میشه دوستان جمع بزنن اعلام کنن.تازه وقتی من گوشی رو به شارژ میزنم شب تا صبح میمونه به شارژ ۱۱۰۰ تبدلی به ۱۲۰۰ میشه یعنی بعد ۱۰۰ درصد هنوز گوشی داره شارژ میشه مگه گوشی نباید بعد ۱۰۰ درصد برق شارژر رو قط نه خلاصه ما که نفهمیدیم این ۳۰۰۰ میلی امپر کجا میره ایا ۳۰۰۰ نام تجاری باطریه و توش ۱۰۰۰۰ میلی امپر داره یا اینکه اندروید ۶ فقط از ۱۰۰۰ میلی امپر استفاده میکنه دوستان ال جی هم که همینطور ساکتن

محمد حسین ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

یه مطلب یادم رفت بگم وقتی جمع شما بشه ۳۰۰mah یعنی ۱۰ درصد از شارژ باید رفته باشه ۶۰۰mah بشه باید ۲۰ درصد از شارژ رفته باشه ۱۲۰۰mah رفته باشه ۴۰ درصد گوشی من که بعد ۱۰۰۰mah به ۵ درصد رسیده بعضی جاها نوشته بود باطری اگه موقع اپدیت گوشی شارژ کم داشته باشه مثلا ۵۰ درصد اندروید ۶ همون رو بعد اپدیت ۱۰۰ میشناسه یعنی ۵۰ درصد پریده میشه و باید باطری رو کالیبره کنیم که g4 اصلا اجازه کالیبره رو نمیده چون چه خاموش به شارژ بزنیم چه روشن بازم خودش روشن میشه تازه اگر هم به شارژ بزنیم یکی دو ساعت بیشتر باطری بیشتر شارژ میشه ولی تو سیکل بعدی باز برمیگرده به حالت قبل یعنی کالیبره نمیشه

محمد حسین ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

یه مشکل دیگه هم که با گوشی g4 دارم اینه که تو شب که میخوای عکس بگیری گوشی خیلی سنگین عکس میگیره بعدش نور صفحه دوربین با نور خود ال سی دی کم میشه اصلا نمیتونی بفهمی که عکس تاریکه یا نور ال سی دی کمه کاش برای دوربین هم تنظیم نور ال سی داشت مثل ویدیو پلیر
ال جی نظراتمون منعکس میشه به صاب شرکت یا نه

ال جی ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

تک تک نظرات شما به مدیران شرکت انتقال داده خواهد شد.

محمدرضا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام
من گوشیمو اپدیت کردم
از صبح تا ظهر میذارم شارژ میشه ۱۰ درصد پر میشه

parisa ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
ممنون از سایت خوبتون
اول اینکه من گوشی g4 رو با اندروید ۶ خریداری کردم. در مجموع عالی هست اما در مدت کمتر از ۱۵ دقیقه هم صفحه نمایش و هم قسمت دوربین پشت
به شدت داغ میشه لطفا راهنمایی کنید ودوم اینکه درخواست دفترچه راهنمای فارسی این گوشی رو دارم.
با سپاس!

جهان ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

باسلام خدمت شما.اپدیت جدید وعده داده شده کی میاد.خسته شدیم از مصرف زیاد باتری. نیمه اول اردیبهشت هم تقریبا پایان یافت برخلاف وعده ی داده شده.لطفا راهنمایی کنید.
باتشکر از زحمات شما سروران

ال جی ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

این آپدیت در دست بررسی است. لطفا تا انجام تست های اطمینان، صبور باشید.

amin ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

خدا کنه تا آخر هفته منتشر بشه چون در کشور های اروپایی خیلی وقته اومده و امتحانشو پس داده .

maziyar ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

اگه مارهواره مخابراتی بود انقدر تست و آزمونش طول نمیکشید.

جهان ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

عزیزان منظور از اپدیت جدید زمان امدن اندروید مارشمالو برای G3 هستش

hamed ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

آیا LG MAGNAهم به اندروی ۶ ارتقا پیدا میکند

amin ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام آپدیت آندروید ۶ برای خاورمیانه منتشر شده پس چرا در ایران در دسترس نیست.ورژن نرم افزاری گوشی من v21_AME_XX هست وAME برای خاورمیانه هست و طبق سایته mylgphones باید در دسترس باشه.اینم لیکش:ممنون میشم پاسخ بدید
http://www.mylgphones.com/lg-g3-d855-received-v30c-software-update-
d85530c.html

amin ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

بسیار ممنون از این همه پیگیری و پاسخ دهیتون .

ال جی ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

زمان ارائه این اپدیت برای ایران هنوز مشخص نیست.

Amin ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

ادمین محترم وبلاگ ال جی شما تا دیروز میگفتید این آپدیت در دست تست و آزمون برای کاربران ایرانی هست شکیبا و صبور باشید حالا میگید مشخص نیست این یعنی تناقض در گفتار.
موفق باشید.

ال جی ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

این آپدیت در حال تست است اما هنوز زمان ارائه آن مشخص نیست.

morteza ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام. کسی میدونه چرا عکسایی که می گیرم یه حالت آبرنگی داره مخصوصا وقتی زوم میکنم رو عکس.اعصابمو بهم میریزه.همه گوشی ها یه حالت روتو دارن واسه عکسااشون که قشنگ بشن این عکسارو بهم میریزه آبرنگی و زشت میکنه.

مهدی ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام دوستان
یه سوال داشتم چرا جی ۴ قابلیت پایداری هوشمند صفحه نمایش یعنی تا وقتی که صفحه نگاه کنی صفحه خاموش نمیشه رو نداره ؟؟!
یا من نمیدونم و بلد نیستم فعال کنم
از یک پرچمدار بعید بنظر میرسه !
کسی میتونه کمکم کنه ؟

محمد ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام امروز ۲۶ اردیبهشته پس کی اندروید ۶ برای جی ۳ میاد

محمد ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام امروز ۲۶ اردیبهشته پس کی برا جی ۳ میاد اندروید۶

maziyar ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام ادریبهشت هم داره تموم میشه هنوز آپدیت آندروید ۶ برای جی ۳ نیمده .این چه سیاست ال جی هست که دی ماه کشور لهستان آپدیت بگیره ولی هنوز ایران که بازار بزرگتری از لهستان داره آپدیت نگیره .من واقعا از برند ال جی خیلی راضی هستم و تمام لوازم خانگی و تصویری ام ال جی هست ولی اصلا از پشتیبانی واحد موبایل ال جی به هیچ وجه راضی نیستم و اگر به همین صورت ادامه یابد جی ۳ آخرین گوشی ال جی من خواهد بود.

maziyar ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

واسم اصلا مهم نیست نظر منو منتشر کنید یا نه حقیقت تلخه .
LG BYE 4 EVER

مجتبی ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام.خداقوت
اردیبهشت داره تموم میشه ومامنتظر ابدیت جی ۳ هستیم
ادمین خبری نیست؟

hamed ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام لطفا پاسخ بدید میخواهم که LG MAGNAبه اندروید ۶ ارتقا داده میشود

saeed ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

نه دوست عزیر گوشی مگنا یه گوشی میان رده هست و با توجه به سخت افزار ضعیف قابل ارتقا نیست.

hamed ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام لطفا پاسخ بدید میخواهم بدونم که LG MAGNAبه اندروید ۶ ارتقا داده میشود

hamed ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

ببخشید LG MAGNA 4Gرو ساپورت میکنه

hamed ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

لطفا جوابمو بدین

amirali ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام من تازه میخوام g4 بخرم ب نظرتون بگیرم یا نه؟؟؟
اگه نه پیشنهادتون تا ۱۴۰۰ چه گوشیه؟

hossein ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام من lg g4 دارم اما هنوز بروزرسانی نیومده براش . یعنی مشکل داره؟؟؟؟

طاهر عبدالرحیمی ۲ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام من اسفند ماه به اندروید ۶ ارتقا دادم ولی پنجم اردیبهشت تصویر گوشی ام رفت و دیگر روشن نشدفقط لوگوی اولیه ظاهر میشد و بعداز چند ثانیه لوگو هم از صفحه حذف میشد و دستگاه خاموش میشد.
باطری و شارژر را هم عوض کردم چاره ساز نبود به دفتر مادایران بردم گفتند برای اینکه به اندروید ۶ ارتقا داده اید این مشکل پیش اومده و در اردبیل این دوازدهمین گوشی است که به این مشکل دچار شده و نیاز به تعویض برد دارد بلاخره بعداز ۲۷ روز (دیروز) زنگ زدند که آماده است رفتم تحویل بگیرم شارژ نداشت با کمی تامل شارژ کردند وگوشی روشن شد و کلیه اطلاعات و عکسهای گوشیم پاک شده بود و چون عجله داشتم رسید تعویض برد را امضا کردم و اومدم ولی بعد از شارژ و جاگذاری سیم کارت دیدم برخی از دکمه های اصلی کارنمیکنند و نیز از گوشی میتونم زنگ بزنم ولی بقیه نمیتونند با گوشی من تماس بگیرند. جالبتر از همه اینکه مک آدرس گوشی ام عوض نشده (یعنی برد عوض نشده) خواستم راهنمایی کنید بنده چیکار کنم.
باتشکر طاهرعبدالرحیمی – اردبیل

مجید ۳ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام دوست عزیز
واقعا پشتیبانی و خدمات پس از فروش ضعیف است و بسیار طول میکشه که درست کنند. من هم مشکل مثل شمارو داشتم بعد از ۴۰ روز گوشی رو تحویل گرفتم و دوربین جلو دوباره کار نمی کرد دوباره تحویلشون دادم بعد ۱۵ روز تحویل دادن که خداروشکر درست شد. فقط پیگیرشون باش تا درست کنن بیخیالشون نشو.به نمایندگی شهرستان امیدی نیست مستقیم با مادیران تهران تماس بگیر تا نتیجه بگیری. ال جی خیلی ضعیفه تو پشتیبانی

مجتبی ۳ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام.خداقوت
اردیبهشت تموم شد خرداد اومد ومامنتظر ابدیت جی ۳ هستیم
ادمین خبری نیست؟پیگیری ای دل خوشی ای چیزی؟

پاسخ ↓

علی ۸ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز گفتن تا اواخر خرداد به احتمال زیاد☺ ولی به نظر من یه ۲یا ۳ ماه مونده تو بعضی از سایت ها حتی نوشته بود اوایل اذر ماه

ال جی ۹ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

کمی صبور باشید. تا اواخر خرداد این آپدیت ارائه می شود.

amin ۳ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

یعنی بی خیال تر از این نمیشه!
لطفا تکلیف ما رو روشن کنید این آندروید ۶ برای جی ۳ میاد یا نه !
این طور که به نظر میاد آپدیتی در کار نیست چون اگه قرار بود میاد مثله جی ۲ که پارسال اواخر اردبیبهشت براش آپدیت اومدبرای جی ۳ آپدیت میومد.
لطفا دلیل قانع کننده و منطی بیارید برای ارایه ندادن توایران کل دنیا اومده این آپدیت تو قطر و عربستان و ترکیه وامارات و …
در ضمن اینو همه میدونیم که هنوز مشخص نیست لطفا پاسخ بدید!

سعید ۴ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

اینکه جواب مشتری ها نمیدید از ۱۰۰ تا بی احترامی بدتر هست.اگه ما از شما پیگیر نباشیم از بقال سر کوچه پیگیری کنیم .یعنی اصلا فکر نمیکردم یه روزی انقدر از خریدم پشیمون بشم .
واقعا بابت این پشتیبانی بسیار ضعیف و عدم پیگیری نمایندگی ال جی موبایل ایران بسیار متاسف ام.

ال جی ۵ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

تمامی نظرات شما به مدیران ارشد ال جی انتقال داده شده است. جای نگرانی نیست. به زودی آپدیت اندروید ۶ در دسترس شما خواهد بود.

سعید ۸ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام LG
در وب سایت LG به آدرس “http://lg-firmware-rom.com” بروزرسانی اندروید ۶ را گذاشته اند. آیا به نظر شما این بروز رسانی را دانلود و نصب بکنیم یا نه؟؟
در این آدرس بعد از وارد نمودن IMEI گوشی این فریمور برای دانلود معرفی می کند برای دانلود. لطفا” راهنمای کنید.
با تشکر سعید.

ال جی ۹ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

هیچ به روز رسانی رسمی به اندروید ۶ برای ال جی G3 ارائه نشده است. بنابراین، مسئولیت ناشی از عواقب آن و مشکلات احتمالی که برای گوشی شما پیش می آید بر عهده خودتان خواهد بود. در صورت رسمی شدن آپدیت و ارائه نسخه جدید سیستم عامل برای ال جی G3 حتما شما را از طریق همین درگاه مطلع خواهیم کرد. صبور باشید.

سعید ۸ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

لازم به ذکر است که برای گوشی LG G3 منظور میباشد.

مهدی ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام دوستان..
پیشنهاد میکنم اصلا اندروید ۶ رو نصب نکنید..
چند روزه اندروید ۶ رو نصب کردم..گوشیم نابود شده.
۱..کیبورد توو نوشتن هنگ میکنه
۲..صفحه با تاخیر باز میشه
۳..بعضی جاها گوشی کند میشه
با ورژن قبلی گوشیم عالی بود..اعصابم ریخته بهم..ریست فکتوری هم کردم جواب نداد..
نمیدونم چیکار کنم کسی نیست راهنمایی کنه؟؟؟
میشه به ورژن قبلی بازگشت؟یا با فلش کردن مشکل حل میشه؟؟

جهان ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام و خسته نباشید خدمت شا عزیزان
لطفا بگید که اپدیت گوشی g3 چه زمانی میاد و همچنین اینکه ایا مصرف باتری کاهش پیدا میکنه یانه. چون مصرف باتری گوشیم خیلی بالاست به شدت.
بعدشم قرار بود اوایل اردیبهشت بیاد بعد شد اواخر بعد شد اوایل خرداد و حالا اواخر خرداد.لطفا بگید دقیقا کی منتشر میشه. و آیا اینکه اپدیت سرور لهستان بدرد میخوره یا منتظر بمانیم.
با سپاس از شما

سعید ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

باسلام
با LG PC Suite lg G3 update برای اندروید ۶ منتشر شده . ال جی جان حالا می توانیم بروز رسانی کنیم؟

مجتبی ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام.سعید جان اپ کردی یا نه منتظری ادمین ج بده؟

سعید ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام مجتبی جان.
من update کردم تا حالا هم که ۳ یا ۴ روزه خیلی خوب و روان کار می کند. فقط voice mate از کار افتاده هنگام اجرا کردن میگه باید این برنامه بروزرسانی بشه و بعد لیست برنامه ها را میاره که در میان آنها این برنامه (voice mate) وجود ندارد.
امیدوارم ال جی کمک کنه تا این مشکل کوچک برطرف به شود.

مجتبی ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

ممنون سعید جان.

جان استارک ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام دوستانی که میخوان مدل گوشی جی۳ به جی ۵ تبدیل بشه برن به این ادرس
http://forum.xda-developers.com/lg-g3/development/rom-fulmics-rom-3-0-tweaks-hub-ota-v30b-t3304556

دوستان رام اندروید ۶ اصلی مصرفش زیاده بعد هیچ تغییری نکرده پیشنهاد میکنم یا از کاستوم رام استفاده بکنید یا اندروید ۵ من که از کاستوم رام استفاده میکنم فعلا بهترین رام ها fulmics و limittles

ramin ۱ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام اندروید ۶ واسه جی۴ استایلوس کی میاد؟یا اصلا قراره بیاد؟

مهدی ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
اقا شمارو به خدا قسمتون میدم یه فکری بکنید برای این g4 به خدا یه هفته هست با هزار بدبختی اومدم g4 خریدم گفتم پرچم داره ولی به خدا قسم داره اشکمو درمیاره
این گوشی بعد از ۴_۵ دقیقه کار کردن داغ میشه
تازه اگه اینتز نت رو روشن کنی یا بری تو بازی دمای گوشی بین ۴۴تا ۶۷ درجه ی سلسیوس بالا میره
شمارو به خدا کمک کنید داره اشکمو در میاره زنگ زدم گارانتی میگه عادیه
اخه بابا من ۱.۳۰۰.۰۰۰پول دادم نباید که اینجوری باشه.

مبین ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام دقیقا گوشی من هم این مشکلو داره باید چیکار کنیم خواهش میکنم راهنمایی کنید . اگه مال اندروید ۶ هست تا به ۵ تغییرش بدم لطفا کمک کنید چیکار یاید بکنیم .

مجتبی ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

داداش پاشو بورو نمایندگی یا ی فلش کنن درست میشه یا اگه ابدیت هم نصب نکردی نصب کن حل میشه مشکلت. غصه الکی نخور درست میشه

reza ۲۶ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

با فلش کردن درست نمیشه..من امروز فلش کردم درست نشد..باید downgrade کنیم

hamidreza ۳۰ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

عزیز به زودی برد گوشیتم میسوزه فقط زودی بفروشش بره

مجتبی ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام.بوسیله lg pc suit چطوری باید گوشیمونو ابدیت کنیم؟
من هربار که میزنم بعد از لودینگ مینویسه check phone status

hamed ۴ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام من گوشی. LG MAGNA دارم توی قسمت بروزرسانی اندروید ۶ آمده میخواستم بپرسم آپدیت مشکلی به وجود نمیاد مثل هنگ یا خاموش شدن خود به خود گوشی و…… خواهش میکنم کمکم کنید که این آپدیت رو انجام بدم یا نه ممنون فقط سریع جوابمو بدین

saeid ۱۸ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام و عرض احترام
گوشی بنده lg g4 هست حدودا یک سال این گوشی رو دارم و خیلی راضی بودم و اما از وقتی اپدیت شد.می تونم بگک ۱۰۰ درصد مشکلاتی که دوستان داشتن و تجربه کردم,واقعا بعید با این همه گزارش خرابی ،هیچ فکری نکردین.گوشی من با اون همه اطلاعات الان ۲روز به حالت لوگو مونده فقط بعضی وقتها یه چند دقیقه بالا میاد.ممنون میشم راهنمایی کنید؟

hamidreza ۳۰ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

مدت ۵ ماهه این گوشیو خریدم مدل h818 یه دفعه ریست شد و بردم نمایندگی گفتن بردش سوخته الان نزدیک به ۳ هفتس از گوشی خبری نیست و زنگم میزنی میگه توی نوبت تعویض بردخلاصه اینکه شما هم دیگه سمت گوشی ال جی نرین…۱ میلیون ۷۰۰ هزار تومن خریدم این گوشیو و شدیدا پشیمونم…

توید ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

خسته نباشید من گوشیمو به روز کردم اندروید ۶ همه چی خوبه ولی بلوتوث من از کار افتاده روشن میکنم پیام میده متاسفانه بلوتوث از کار افتاده است چه کار باید بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید

Aida ۱ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام من هم به اندروید ۶ ارتقا دادم بلوتوثم از کار افتاده لطفا کمکم کنیدممنون میشم راهنمایی کنید

سامان ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

سلام. اندرید ۶ جی ۴. الان فریمور اپدیت میزنه باید چکار کنم

Sajjad ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

سلام من هم LG G3 دارم و از طریق اتصال با رایانه به اندروید ۶ بروز رسانی کردم. شما هم میتونین به جای صبر کردن با دانلود رام رسمی لهستان یا خاور میانه و بااستفاده از روش های نصبی که تو بعضی از سایت ها توضیح داده شده گوشیتون رو به این نسخه ارتقا بدید و لذت ببرید

Sajjad ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

ببخشید اندروید ۷ برای G3 میاد یا این مدل کنار گذاشته شده؟

احمد ۱۳ مهر ۱۳۹۶ پاسخ

با سلام
میخوام گشیمو دانگرید کنم به اندروید لالی پاپ
مدل گوشیم lg g4 h818p v20h
چه رام با چه ورژنی رو بزنم؟

نظر دهید