۰۷ فروردین ۱۳۹۵

آغاز عرضه جهانی تلفن‌های هوشمند سری X  ال‌جی

تلفن‌های هوشمند X Cam و X Screen ال‌جی امکانات منحصربه‌فردی دارد که در گوشی‌های هوشمند رقیب وجود ندارد.

سئول، 22 مارس 2016- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) عرضه سری X، سری تلفن‌های هوشمند انبوه بازار که مجهز به امکانات پیشرفته موجود در مدل‌های پرچمدار هستند، را این هفته آغاز می‌کند. تلفن‌های هوشمند X Cam و X Screen ال‌جی ابتدا در کره جنوبی و سپس در بازارهای اصلی شامل اروپا، امریکای لاتین و آسیا در دسترس قرار خواهد گرفت.

سری X ال‌جی به منظور ارائه ارزش استثنایی برای آنهایی طراحی شده است که می‌خواهند گوشی هوشمندشان از امکانات منحصربه‌فردی نظیر دو دوربین و صفحه‌نمایش دوم برخوردار باشد. ال‌جی X Cam مانند G5 لنز واید (عریض) 120 درجه را برای تکمیل لنز استاندارد به ارث می‌برد. دوربین با لنز زاویه استاندارد 13 مگاپیکسل و زاویه واید مگاپیکسل در پشت X Cam میدان دید عریضی نظیر چشم انسان را ارائه می‌دهد.

ال‌جی X Cam از قابلیت Pop-out Picture برخوردار است که دو تصویری که با لنزهای واید و استاندارد ثبت می‌شوند را با هم ادغام می‌کند تا جلوه یک تصویر در یک قاب ایجاد شود. این تلفن هوشمند از قابلیت Animated Photo (تصویر متحرک) و Panorama View نیز برخوردار است. با قابلیت Signature نیز می‌توان بعد از ثبت تصویر به آن زیرنویس اضافه کرد.

LG-X-cam

ال‌جی X Screen از صفحه‌نمایش دوم ال‌جی برخوردار است که اولین بار در V10 ال‌جی معرفی شد. نمایشگر همیشه‌روشن به کاربران امکان می‌دهد تا اطلاعات اساسی مانند زمان و تاریخ و اعلان‌ها را بدون بیدار کردن گوشی مشاهده نمایند. این اولین گوشی هوشمند رده‌متوسطی است که این قابلیت منحصربه‌فرد را دارد. ظاهر X Screen با قاب فایبر گلاس شفاف در قاب تکمیل می‌شود. لبه‌های منحنی در کناره طراحی باشکوه اما ساده‌ای را متجلی می‌کند.

LG-X-screen

جانو چو، رئیس و مدیرعامل مرکز ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «نکته جذاب در مورد X Screen و X Cam این است که هر کدام یک ویژگی عالی را در بسته‌ای کامل ارائه می‌دهد که قیمت زیادی ندارد. ما از سری X به بعد تصمیم داریم بهترین در دوربین و فناوری نمایشگر را در یک دستگاه برای مخاطب عام ارائه دهیم؛ چیزی که قبلاٌ وجود نداشته است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید