۳۰ فروردین ۱۳۹۵

آنتن شبکه بی‌سیم ATSC 3.0 ال‌جی معرفی شد

دروازه‌ای برای ارائه نسل جدید پخش تلویزیون برای تلویزیون‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌های متصل

لاس‌وگاس-18 آوریل 2016- ال‌جی، امروز، آنتن شبکه بی‌سیم جدید و بی‌همتایی را معرفی کرد که برای دریافت و پردازش سیگنال‌های نسل جدید پخش تلویزیون ATSC 3.0 و توزیع دوباره آنها از طریق وای-فای در سرتاسر خانه به دستگاه‌های متصلی همچون تلویزیون‌های هوشمند، تبلت‌ها، کامپیوترهای لپ‌تاپ‌ و تلفن‌های هوشمند طراحی شده است.

این پروژه که دو سال به طول انجامیده است از آنتن هوشمند ATSC 3.0 برای اولین بار در کنوانسیون انجمن ملی پخش‌کنندگان سال 2016 (NAB) این هفته به نمایش گذاشته می‌شود. این یک محصول برجسته در نمایشگاه ATSC 3.0 Consumer Experience است.

این معرفی نشان می‌دهد که چقدر چنین محصولات مشتری‌محوری از عرضه نسل جدید پخش پشتیبانی می‌کنند. این محصول که بر پایه اولین تراشه دیماژولار ATSC 3.0 ساخته شده نمونه بارزی از این پیشرفت است.

آنتن شبکه بی‌سیم ATSC 3.0 بر اساس آرایش آنتن تک‌سویه با منطق فرمان الکترونیکی طراحی شده که دریافت داخلی را بهبود می‌دهد. ال‌جی یک تیونر ATSC 3.0 نیز همراه با آنتن ارائه کرده که می‌تواند هرجایی در منزل که آنتن‌دهی بهتری دارد قرار گیرد.

سیستم پخش تلویزیون ATSC 3.0  قرار است پخش تلویزیون در دهه‌های آتی را اصلاح کند و برای ارائه سرویس‌های 4K UHD، بهبود دریافت دستگاه‌های موبایل و بهبود طیف بازده طراحی شده است. ال‌جی و زنیت همکاران اصلی برای فعالیت‌های استانداردهای ATSC هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید