۱۶ فروردین ۱۳۹۵

آیا می‌دانستید؟!!!

تبلیغ تلویزیونی ال‌جی با عنوان مردی از آینده (Man from the Future)، که بیشتر شبیه فیلم‌های کوتاه علمی-تخیلی آینده فیلم‌برداری شده تا یک تبلیغ تلویزیونی، به دلایل زیادی جذاب و جالب توجه است. نه تنها این تبلیغ از نظر بصری شگفت‌انگیز است بلکه چندین حقیقت در پس فیلم‌برداری و تولیدش وجود دارد که شما با دانستن آن قطعاً متعجب می‌شوید.

1

تهیه‌کننده این اثر ریدلی اسکات است! بله! همان ریدلی اسکاتی که خالق آثاری چون Blade Runner، Alien The Martian است. اگر یادتان باشد ریدلی اسکات یک تبلیغ تجاری برای اپل در سال 1984 تهیه کرده است.

2

کارگردان این تبلیغ تلویزیونی ال‌جی جِیک اسکات است و این نام یک تشابه اسمی نیست. جیک واقعاً پسر ریدلی اسکات است.

3تم این تبلیغ نمادین است و به منشأ ال‌جی بازمی‌گردد. به گفته ریدلی اسکات، این مسابقه‌ای بر سر طلیعه‌داری نوآوری است. این دخمه‌های پرپیچ و خم آینده برای نشان دادن این ایده است که فناوری متحول‌کننده و انقلابی دشوار است. تقریباً شبیه چیزی مثل دویدن در هزارتو.

4چطور لیام نیسون برای این نقش برگزیده شد؟ این انتخاب به درخواست جیک اسکات بود زیرا وی را یک بازیگر عالی در ایفای این نقش می‌دید.

5آیا این بازیگر برای شما آشناست؟ این بازیگر جوان مایکل نیسون، پسر لیام نیسون، است. به گفته جیک اسکات، ایده خوبی بود که پدر و پسر در کنار همدیگر نقش‌آفرینی کنند. این رابطه به خوبی در فیلم تجلی می‌یابد. معصومیت مایکل در برابر خرد و تجربه لیام یک داینامیک خوب و تنشی بود که به زیبایی هر چه تمام‌تر پدید آمد.

6این اولین بازی لیام و مایکل در کنار یکدیگر است. به گفته لیام، “هم‌بازی شدن با پسرم، مایکل، خیلی شگفت‌انگیز و منحصربه‌فرد بود.”

7برخلاف چیزی که انتظارش را دارید، پسر لیام لهجه امریکایی دارد. خوب گوش کنید تا متوجه شوید.

8اولین واکنش ریدلی با دیدن تلویزیون SIGNATURE OLED ال‌جی چه بود؟ ریدلی با اشاره به طراحی تصویر بر روی شیشه گفت: «من مجذوب ظاهر این تلویزیون شدم. باریک و زیبا، تمیز، ساده و باشکوه.» در طراحی بر روی شیشه ماژول OLED درست روی پنل شیشه‌ای پشت به کار رفته است.

9اولین واکنش لیام چه بود؟ او گفت: «این تلویزیون خیلی باریک است و جذاب. این یک اثر هنری است.»

10اوروبوروس (مار دنب‌خوار)، یا مار/اژدها/علامت حلقه طلایی نمادی از پایان فناوری قدیمی و قدم نهادن به عصر جدید است. این دنیای آینده با دیوارهای شیشه‌ای، اجزای زنده و رنگارنگ و محیطی فرامدرن برای تجسم تمامی جنبه‌های تلویزیون SIGNATURE OLED ال‌جی الگوسازی شدند تا نشان دهند این یک تلویزیون استثنایی آینده است.

یک بار دیگر، این تبلیغ تلویزیونی را تماشا کنید:

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید