۳۱ فروردین ۱۳۹۵

اکوسیستم دوستان ال‌جی G5 آماده برای توسعه

ال‌جی همزمان با فراخواندن برنامه‌نویسان، پورتال آنلاین LG Friends را برای کسب‌وکار باز می‌کند.

سئول، 18 آوریل 2014- ال‌جی گشایش پورتال آنلاین LG Friends به آدرس www.LGFriends.com را در فاز بعدی معرفی کرد تا اکوسیستم باز موبایل خود را توسعه دهد. در ابتدا، پورتال آنلاین برای کسب‌وکار در امریکا، انگلیس، امارات متحده عربی و کره جنوبی باز می‌شود و سپس به تدریج به کشورهای هدف دیگر گسترش پیدا می‌کند.

LG-G5-Friends-DevCon-02

وقتی کاملاً اجرایی شد، برنامه‌نویسان شخص ثالث که مورد تأیید هستند قادر خواهند بود مستقیماً در پورتال آنلاین LG Friend فروشگاه ایجاد کنند تا ایده‌ها و محصولات خود را ترویج دهند. این پورتال یک صفحه انجمن نیز دارد که هر کس به ال‌جی G5  و آینده تلفن‌های هوشمند ماژولار علاقه‌مند است می‌تواند در بحث‌ها شرکت کند. بازدیدکنندگان می‌توانند از این پورتال برای پی بردن به مکان‌هایی که می‌توانند محصولات LG Friend را خریداری کنند و همین طوری فضایی برای گردآوری اطلاعات در مورد پیشنهادهای ویژه و قرعه‌کشی در مکان‌های مربوطشان استفاده کنند.

ال‌جی، به عنوان بخشی از تلاش خود در توسعه اکوسیستم G5، بیش از 200 برنامه‌نویس را به کنفرانسی در سان‌فرانسیسکو، در 15 آوریل، دعوت کرد. در این مراسم، برنامه‌‌نویسان فرصت داشتند تا ال‌جی G5 و دوستانش را از نزدیک ببینند و به سخنرانی مین کیونگ-اوه، معاون اجرایی ال‌جی، رئیس، دکتر وُو رام-چان و همین‌طور توضیحات شرکای گوگل و پَرِت گوش دهند.

LG-G5-Friends-DevCon-03

جانو چو، رئیس ال‌جی الکترونیکس و شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی، گفت: «اکوسیستم موبایل ما فرصتی برای رشد عموم است؛ جایی که ال‌جی، برنامه‌نویسان شخص ثالث و مشتریان همه در فواید آن شرکت می‌کنند و با هم سهیم می‌شوند. توسعه اکوسیستم موبایل ال‌جی اولویت برتر ما با G5 و دوستان در سال جاری خواهد بود زیرا ما صادقانه در راستای ارائه تجربه موبایل همراه با بازی از طریق مجموعه متنوعی از دوستان به تلاش خود ادامه می‌دهیم.»

۲ نظر

محمد ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

به امید موفقیت روز افزون. منتظر اخبار خوب و جدیدتون هستیم

حسین صالحی ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ پاسخ

ممنون از سایت خوبتون

نظر دهید